Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulkeeko aika nykyisin nopeammin?

Vierailija
18.05.2024 |

Avatkaa kellosovellus puhelimestanne ja seuratkaa sekuntien kulumista. Nehän menevät ihan älytöntä vauhtia nykyisin. Mitä on tapahtunut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkee se. Ajan rakenne on muuttunut.

Vierailija
2/9 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistele sormiasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistele sormiasi

Miksi?

Vierailija
4/9 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhetessa kokemus ajankulusta nopeutuu, eli olet tullut itse hitaalla käyväksi kääväksi.

Vierailija
5/9 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhetessa kokemus ajankulusta nopeutuu, eli olet tullut itse hitaalla käyväksi kääväksi.

Ei pidä aina paikkaansa. Minulla psykologinen aika meni nuorempana paljon nopeammin, kun oli enemmän tekemistä. Nykyään tuntuu välillä siltä, että psykologinen aika pysähtyy paikalleen. Kellonaika, ainut fyysinen aika, joka on olemassa, on toki määritelmällisesti aina vakio.

Vierailija
6/9 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo katso taaksepäin,kerro koska Irwin Goodman kuoli,niin niin yllätyt kuinka monta vuotta siitä on ,entä Lordin euroviisuvoitto.....aivan se ei ollut eilen.Aika on varas ja niinkuin laulunsanoissa viisaasti sanotaan aika kulkee lailla pyövelin.

Vierailija
7/9 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kulkee sinulle sitä nopeammin mitä vanhempi olet

Vierailija
8/9 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tismalleen samaa mieltä. Lapsena ja nuorena vuosi oli pitkä aika. Nyt ne vain seuraavat toisiaan. Vasta oli syksy ja nyt taas luonto vihertää. Varmaan silläkin on merkitystä, paljonko on tekemistä. Kun on paljon puuhaa, aika tuntuu menevän nopeammin.

Joku muuten sanoi osuvasti, että jos aika mielestäsi kuluu liian nopeasti, lopeta syöminen. Nälkäisenä jokainen päivä tuntuu pidemmältä.

Vierailija
9/9 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kulkee sinulle sitä nopeammin mitä vanhempi olet

Joo mutta ei eteen vaan taaksekatsottuna,tämä päivä on yhtä hidas kun huominen,mutta joulusta on jo kohta viisi kk aikaa taaksepäin katsottuna,mitenkä se aika noin äkkiä meni,mutta seuraavaan jouluun on pitkä aika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme