En muista koska viimeksi olisin ollut hyvällä tuulella ja iloinen
Vaikka aamulla koittaisin ajatella että yritän olla iloinen niin monesti päivän aikana tapahtuu jotain mikä saa minut huonolle tuulelle. Esimerkkinä vaikka kaupassa käyminen joka sekään ei ole enää nykyään mukavaa.Toissapäivänä ostin kaupasta kuplavettä pakkauksen 24kpl ja sitä raahatessani kun menin kassaoja kohti missä jonot oli pitkät niin ihmiset eivät esimerkiksi päästäneet minua jonon läpi seuraavalle kassalle vaan minun piti kiertää koko hyllyrivin päästä vesieni kanssa, eräs vanhempi nainen vain vihaisena tuijotti kun pyysin päästä jonon läpi toiselle kassalle eikä antanut tilaa kulkea ohitseen seuraavalla kassalle, ja sattumalta sama nainen oli eilen kaupassa ja meni minua edellä ja maksettuaan ostokset palasi kassalle kun olin pakkaamassa omia tavaroitani ja sanoi että unohti jotain kassahihnalle ja vätti kiven kovaan ja ihan kuin syyllisti niin kuin minä olisin sen ottanut mutta lopulta löysi sen kuitenkin kassistaan. En käsitä ihmisten vihamielisyyttä ja inhottavaa käytöstä. Kaupassakaan ei nykyään ole enää yhtään ystävällistä ihmistä.
Voi Pyhä Pietari, mikä Idiootti...