Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En löydä espadrilloja jotka pysyisivät jalassa

Vierailija
18.05.2024 |

Kaikki lörpsyttää akillesjänteen kohdalta niin, et kantapää nousee kengästä irti.

Ei väliä ovatko maksaneet 25€, 40€ vai 100€ ja ovatko nahkaa vai kangasta vai mokkaa.

Olisko antaa suosituksia merkistä joka tarpeeksi napakka kys alueen kohdalta? Juu ja ei ole koko-asia, olen tilaillut 2 eri koossa (39 ja 40) niissä ja pienempi eli 38 ei mahdu jalkaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, totta.

Vierailija
2/16 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan ongelman. Mulla on yhdet tosi hyvät Tom Taylorin espat, jotka pysyy jalassa vaikka lähtisi juoksuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan ongelman. Mulla on yhdet tosi hyvät Tom Taylorin espat, jotka pysyy jalassa vaikka lähtisi juoksuun.

Se on Tailor, eikä Taylor. Sori.

Vierailija
4/16 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on Taylorit, pysyy aika hyvin 

Vierailija
5/16 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopealla googletuksella nuo Tailorin popot eivät miellytä silmääni, haluaisin sellaiset joissa paksumpi se pohja, en ihan ohutpohjaisia miellä espadrilloiksi..enkä halua kiilakorkoja joita esim.Zalando kys merkiltä myy.

Ap

Vierailija
6/16 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adidas, Nike, Asics. Pysyy jalassa

Vierailija
7/16 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopealla googletuksella nuo Tailorin popot eivät miellytä silmääni, haluaisin sellaiset joissa paksumpi se pohja, en ihan ohutpohjaisia miellä espadrilloiksi..enkä halua kiilakorkoja joita esim.Zalando kys merkiltä myy.

Ap

Millaisia haet, kuva?

Vierailija
8/16 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa. Yritin googlata sellaisia, mitkä minulla on ollut, mutta en muista merkkiä. Niissä se takaosa oli vahvistettu. Tosin se hierti välillä, mutta ne oli lempparikenkäni. Joku espanjalainen merkki.

Toni Ponsit näyttää kivoilta, mutta omaan jalkaani koot ei istu. Yksi koko on liian pieni ja seuraava liian iso.

Laitan toiveeni kesän etelänmatkaan. Tämä ei auttanut ap:tä yhtään :/

Vierailija
9/16 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa auttaa. Yritin googlata sellaisia, mitkä minulla on ollut, mutta en muista merkkiä. Niissä se takaosa oli vahvistettu. Tosin se hierti välillä, mutta ne oli lempparikenkäni. Joku espanjalainen merkki.

Toni Ponsit näyttää kivoilta, mutta omaan jalkaani koot ei istu. Yksi koko on liian pieni ja seuraava liian iso.

Laitan toiveeni kesän etelänmatkaan. Tämä ei auttanut ap:tä yhtään :/

Mulla on tuollaiset Ponsin espadrillokset, niissä on sellainen kuminauhajuttu mikä pitää kantapäälenksun paikallaan. On tukevat. Mutta ne ei ole malliltaan sellaiset mitä ap hakee https://www.zalando.fi/toni-pons-espadrillot-black-t1m11a00x-q11.html

ehkä noilla on tuota kuminauhaa muunkin mallisissa espoissa. 

Vierailija
10/16 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomminvarmat olisivat varmaan Valentinon espadrillot, joita käyttävät myös ruotsin kuninkaalliset. Hintaa tosin lähemmäs 700e :O

https://www.seiska.fi/ulkomaat/nain-paljon-ruotsin-prinsessat-maksoivat…

Vierailija
11/16 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasaria 

Vierailija
12/16 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen hyväksynyt, että tosi harvat kengät sopivat minulle, vaikka mielelläni käyttäisin niitä. Espadrillot aina hiertävät eivätkä pysy jalassa, jelly-sandaalit hiertävät jalat verille, ballerinat ja Keds-tossut saavat jalat kipeiksi koska eivät tue korkeaa jalkaholvia. Melkein kaikki ostamani nahkaiset nauhakengät ovat hiertäneet pikkuvarpaat verille. Loaferit hiertävät sitten taas akillesjänteen kohdalta verille. Korkokengät hiertävät sitten taas ihan joka puolelta, niiden suhteen luovutin jo ihan nuorena.

Viimeksi ostin paksupohjaiset Superga-tennarit, jotka tuntuivat ostaessa tosi mukavalta. Lopputulos: valkoiset tennarit täynnä verilaikkuja edestä ja takaa D:

En tiedä minkä malliset jalat minulla oikein on. Ne näyttävät ihan siroilta ja normaaleilta, mutta kuitenkaan mikään kenkä ei ikinä sovi. Enkä harmikseni ikinä tiedä tätä vielä ostaessa, koska se selviää vasta muutaman tunnin käytön jälkeen.

nimim. Skechers-lenkkareissa koko hemmetin kesä, koska mikään muu ei ilmeisesti sovi

Vierailija
13/16 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen hyväksynyt, että tosi harvat kengät sopivat minulle, vaikka mielelläni käyttäisin niitä. Espadrillot aina hiertävät eivätkä pysy jalassa, jelly-sandaalit hiertävät jalat verille, ballerinat ja Keds-tossut saavat jalat kipeiksi koska eivät tue korkeaa jalkaholvia. Melkein kaikki ostamani nahkaiset nauhakengät ovat hiertäneet pikkuvarpaat verille. Loaferit hiertävät sitten taas akillesjänteen kohdalta verille. Korkokengät hiertävät sitten taas ihan joka puolelta, niiden suhteen luovutin jo ihan nuorena.

Viimeksi ostin paksupohjaiset Superga-tennarit, jotka tuntuivat ostaessa tosi mukavalta. Lopputulos: valkoiset tennarit täynnä verilaikkuja edestä ja takaa D:

En tiedä minkä malliset jalat minulla oikein on. Ne näyttävät ihan siroilta ja normaaleilta, mutta kuitenkaan mikään kenkä ei ikinä sovi. Enkä harmikseni ikinä tiedä tätä vielä ostaessa, koska se selviää vasta muutaman tunnin käytön jälkeen.

Meillä töissä on monella Skechersejä monella, itsellänkin yhdet. Minun jalkaraukkani väsyvät niissä jo tunnissa. Meitä on niin moneen junaan....

Vierailija
14/16 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin rakastuin, ja tilasin, mutta pettymys oli valtava maiitsemastani syystä 😭

https://zio.fi/products/celia-black-platform-nahkaespadrilllot?_pos=8&_…

Ap

Vierailija
15/16 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minkä malliset jalat minulla oikein on. Ne näyttävät ihan siroilta ja normaaleilta, mutta kuitenkaan mikään kenkä ei ikinä sovi. Enkä harmikseni ikinä tiedä tätä vielä ostaessa, koska se selviää

Meillä töissä on monella Skechersejä monella, itsellänkin yhdet. Minun jalkaraukkani väsyvät niissä jo tunnissa. Meitä on niin moneen junaan....

Minullakin on työkenkinä skecherssit ja on hyvät. Ostin talvella samantyyppiset halpikset ja jäi käyttämättä kun niissä väsyi jalka. Eli mulle sopii se noiden pehmeä pohja. 

Vierailija
16/16 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on se ongelma, että kaikki kesäkengät tuntuu pahalta. En todellakaan käytä liian pieniä kenkiä, mutta aina hiertää jostain. Olen päätynyt laittamaan laastarit akilleksen kohdalle tai sitten käytän ohutta mummosukkaa, jos on pitkät housut tai hame.

Mitään sandaaleja en voi käyttää. On kamalaa, jos varpaasta hiertää. Parhaita kesäkenkiä näillä vaatimuksilla on marketin kangastossut.