Tylsää; kaikilla samanlaiset valkoiset keittiön kaapinovet
harmaata ja beessiä. Kauhean pliisua ja tekotyylikästä. Missä on persoonallisuus?
Kommentit (18)
(ja Juntti tietenkin isolla J:llä)
ja voi olla viihtyisäkin. Lämpöä siitä puuttuu, mikä on helposti hoidettavissa, kun laitetaan tilalle puutasot.
Vierailija:
Jokaikisessä sisustuslehdessä esimerkiksi on keittiö, jossa on vitivalkoiset, suoralinjaiset kaapit joko ilman vetimiä tai reelinkitangoilla, ei kipon kippoa missään ja loput rosteria.
Jos itse on panostanut keittiön käytännöllisyyteen, viihtyisyyten ja lämpöön, tuntee kämppänsä ihan junttimaiseksi.
pysyvillä pinnoilla. Meillä ainakin niissä pyrittiin ajattomuuteen ja neutraaliin väritykseen, jota sitten tekstiileillä ja muilla helposti uusittavilla tavoilla voidaan piristää. Meille tämä on jo aivan ekologinenkin valinta, ole sinä vain persoonallisempi aivan kaikessa rauhassa! =)
meillä muuten on tällä hetkellä ne mintunvihreät peilikaapit... :) ja keittiöremppa tulossa. Olen miettinyt valkoisia kaappeja.
Pidän vaaleasta ja neutraalista muuten, mutta en halunnut valkoisia tai vaaleita keittiökaapin ovia juuri sen takia, että nimenomaan niihin sitä kyllästyy koska niitä löytyy kolmessatoista tusinasta keittiöstä, mielellään sellaisella peilikuviolla...
Meille tuli siis " teenruskeat" modernin pelkistetyt kaapinovet, joiden laittamista mietittiin taas saman seikan takia, koska kaikki hokevat juuri tätä " kyllästymistä." Puppua, voin todeta, kaapit pitävät edelleen pintansa ja ovat ihan yhtä kivannäköiset kuin laittaessakin.
mutta niinpä vaan meille tuli valkoiset sileät kaapinovet ja voin sanoa, että ne on aivan mielettömän hyvän näköiset wenge-tasojen ja tumman ruokailuryhmän sekä keltaisen seinän kanssa. Meillä on mielestäni todella lämmin ja kodikas keittiö vaikka ei mitään sinisiä holvikaariovia tms. olekaan...
Ja kodinkoneita. En ikinä kuuna kuun valkeana ottaisi moisia kotiini! Enkä kirkaan punaista. Vaaleat sävyt ovat ihania, vaikka näin juntti ja vanhanaikainen olen. ;)
jos suurin osa suomalaisista on vaan ihan taviksia ja vaaleus miellyttää silmää? Mekin ollaan ihan vaan taviksia, mutta meillä on rempan myötä keittiössä nyt kiiltävät punaiset ovet, harmaat kaapistot, koivutasot, taustoina harjattua alumiinia ja kodinkoneet rosteria. Unelmakeittiö.
ja mustat! Näyttää hyvältä vaikka on muuten on valkoista!
Tylsää on se, että kaikki ottavat sitä mitä " pitää" olla eivätkä tosiasiassa EDES tiedä mistä oikeasti pitävät. Kaikki voi olla tyylikästiä ja kaunista, mutta ihmettelen sitä oman tien löytämisen vaikeutta.
Ja tässä listassa ei ole vieläkään sitä mitä meillä on ;)
Jokaikisessä sisustuslehdessä esimerkiksi on keittiö, jossa on vitivalkoiset, suoralinjaiset kaapit joko ilman vetimiä tai reelinkitangoilla, ei kipon kippoa missään ja loput rosteria.
Jos itse on panostanut keittiön käytännöllisyyteen, viihtyisyyten ja lämpöön, tuntee kämppänsä ihan junttimaiseksi.
joo niin varmaan monen mielestä onkin. Se onkin MINUN ja MIEHENI unelmakeittiö :). -9-
Valkoista jne. lienee monilla, koska niitä asennetaan esim. suurimpaan osaan kerrostaloasuntoja. Valkoinen on helppo ja ajaton. Toki itse tykkäisin mustasta ja jostain kauniista punaisesta keittiöstä. Laadukkaita sellaisia ei harmi vaan ollut tarjolla, kun meillä muutama vuosi sitten remontoitiin. Ei meillä kyllä valkoistakaan ole. Tosin voisinpa seuraavaksi laitattaa valkoiset kaapistot, mutten valkoisia koneita.
Aika kammottavaa oli, kun erään sukulaismummelin rakenteilla olevaan kerrostaloasuntoon oli tulossa turkooseja ja oransseja laattoja keittiöön ja kylppäriin. Mummeli kieltäytyi niistä sillä seurauksella, että (arkkitehdin sanojen mukaan) trendikkäät värit valinnut arkkitehti loukkaantui syvästi. Siis come on, turkoosi ja oranssi ovat tosi vaikeita värejä, jos niistä ylipäänsä pitää, niihin kyllästyy alta aikayksikön.
että suomalaiset ostavat jotan juntti-Puustellia tai -Petraa. Ainakin stadista saa todella tyylikkäitä italialaisia keittiöitä, mutta ei toki ilmaiseksi. Mutta onhan prosciuttokin kalliimpaa kuin lenkkimakkara.
Oli ne vaan karseat :) Mustia en jaksaisi ikinä pitää tarpeeksi puhtaina, joka sormenjälki näkyy. Tuosta syystä minusta beessit on kätevät
itse en ottaisi täysin vitivalkoisia kaapistoja. Mutta joku kermanvalkea on jo eri juttu.
Nyt meillä on siniset. Itse ei olla niitä valittu, eikä ne ihan mun mieleen ole. Mutta saa olla nyt toistaikseksi, koska keittiöremppa on tehty tässä talossa parivuotta sitten, ja kaikki on vielä hyvässä kunnossa.
nähnyt, vaikka niissä kaikissa onkin ollut valkoiset kaapit.
Meillä uudessa keittiössä tammea, mikä varmaan kauhistuttaa 99 prosenttia porukasta, mutta ite tykätään