Katson aina naista ensin rintoihin
Kommentit (22)
Ai vanhojakin? Entä naisten piikitetyt kumpuhuulet?
Katso minne katsot. Minä isorintaisena naisena kyllä huomaan, milloin mies puhuu rinnoilleni. Ei sellaiset miehet tietenkään naisen kanssa sen pidemmälle ikinä pääsekään.
Sydän on rintojen takana, sitä katsotaan.
Juttelin erään huoltomiehen kanssa yhtenä aurinkoisena päivänä. Hänellä oli todella tummat aurinkolasit, mutta niin vain näkyi, että tissejäni tuokin kollopää katseli rilliensä takaa. Onhan tissini ihan kelvolliset, mutta voisihan sitä katsella vaikka silmiin työasioista puhellessa.
Vierailija kirjoitti:
Juttelin erään huoltomiehen kanssa yhtenä aurinkoisena päivänä. Hänellä oli todella tummat aurinkolasit, mutta niin vain näkyi, että tissejäni tuokin kollopää katseli rilliensä takaa. Onhan tissini ihan kelvolliset, mutta voisihan sitä katsella vaikka silmiin työasioista puhellessa.
Nieletkö?
Tästä on ihan tutkimusdataakin, että ylivoimainen enemistö miehistä katsoo ensimmäiseksi naispuoleisen keskustelukumppanin rintoja siitä riippumatta minkä ikäinen, näköinen, kokoinen tai mitä ikinä nainen on.
Katsottavaksi ne on siihen esille laitettu. Kyllä nainen kotona on katsonut peilistä näkyykö rintavako 😉
et nää mitään kun pidän oversize paitoja ja olen lauta :D
No onhan niissä katseltavaa, mutta nosta se katse sitten silmiinkin.
Vierailija kirjoitti:
et nää mitään kun pidän oversize paitoja ja olen lauta :D
Tuo on julmaa, senkin julmuri! 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö?
Tietenkin. Viimeksi tänään iltapäivällä.
Itse en katso rintoja, ovat suurimmalla osalla rumia. Joillakin parikymppisillä voi olla hyvät. Katson kasvoja ja persettä.
Tisseistä voi päätellä naisen hedelmällisyyden 😙
Kurkkaatko siis talvella takkini alle?
Kyllä. Rinnat ovat naisen käyntikortti.