Nalle Wahlroos: "Sosiaalitukien leikkaaminen on paras tapa auttaa köyhiä."
Kommentit (433)
Nalle haluaa 90-luvun laman toisinnon, että saisi taas tavallisen ihmisen omaisuutta itselleen. Aikoo ottaa ne hautaan mukaan.
Mä olen aina tehnyt kovasti töitä, synnyin köyhiin oloihin mutta olen nyt varakas. Nalle puhuu totta, jos on vähissä rahoissa niin se pistää tekemään enemmän.
Lähtisin vilpittömän mielelläni siivoamaan tienvierustoja tai tekemään mitä tahansa yleishyödyllistä työtä vaikka 1500 euron kuukausipalkalla, jos sellaista vain tarjottaisiin.
Tietysti hän on oikeassa. Olen itse elänyt ysärin laman ja todellakaan ei villakorissa lapsiperheitä pidetty. Ei tarvi nytkään, vaan nuorille lisää vastuuta omasta perheestään. Jos eivät halua lisääntyä, niin olkoon lisääntymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi leikata nallelta kielen pois - on niin täyttä paskaa.
Ei sentään. Ei noin.
Ensin nyljetään Nalle ja kaadetaan suolahappoa ruumiille. Sitten työnnetään valkohehkuiseksi kuumennettu rautakanki peräaukosta puoli metriä sisään. Kieli pitää olla koska näitten toimenpiteitten aikana kysellään Nallelta, onko antaa uusia ohjeita köyhille? Saas nähdä tulisiko niitä.
Köyhillä on inhottavia väkivantafantasioita. Menisivät töihin niiden miettimisen sijaan. Wahlroos ei muuten ole perinyt varallisuuttaan, vaan luonut sen omalla nerokkuudellaan. Jotkut vain kuuluvat eliittiin, ihmisten parhaimmistoon. Heitä kannattaa kuunnella tarkasti ja koittaa ottaa opiksi.
Käyn töissä eli nyt minulla saa olla väkivaltafantasioita noin aivotonta ihmistä kohtaan. Sehän on jo ihan vihannes aivotoiminnaltaan kun tuollaista päästää suustaan eli otetaan vaan "johdot" irti.
Ukrainan sota loppuu sillä että lopetetaan ukrainan tuki, ja annetaan se venäjälle.
T: Nalle "jokaalanasiantuntija" Whalrus
Vierailija kirjoitti:
Nalle siirsi häikäilemättömästi kansan varallisuuden omaan taskuunsa 1990-laman aikaan. Kannattaa lukea ja perehtyä asiaan.
Nalle pelasti kuralla olevan valtionyhtiön hädästä ja teki siitä kultakaivoksen. Kaikkein eniten tästä hyötyi valtio, jonka omistusosuuden arvo on kasvanut huimasti ja joka vuosien saatossa on saanut mittavat osingot Sammosta.
Seuraavaksi Nallee kertoo: palkkojen leikkaus on paras tapa auttaa työntekijöitä!
Vierailija kirjoitti:
Sairasta miten paljon vaikutusvaltaa tälläkin mätisäkillä tässä maassa on. Lehdet siteeraa kuin olisi joku puolueeton asiantuntija, vaikka suora pyrkimys on tehdä Suomesta yhteiskunta, joka on ensisijaisesti ja yli kaikkien muiden tavoitteiden ja pyrkimysten valjastettu hänen kaltaistensa näennäisihmisten etujen palvelemiseen.
Hyi h*letti, että etoo.
Samaa mieltä. Toi äijä elää hyvin harhaista elämää jotenkin, kun ei ymmärrä tossa asemassa miten asiat on.
Mä ymmärtäisin paremmin ton Nallen puheita, jos hän olisi itse luonut jotain tyhjästä. Mutta hän ei ole luonut mitään itse vaan ollut valmiissa pöydässä. Toihan on koulutettu ajattelemaan kaikki mulle heti nyt periaatteella. Se opiskeli aikoinaan ulkomailla ja 70-luvulla tutustu siihen talousajatteluun. (tyylii lahko) Joku nainen oli kirjoittanut sen kirjan. Se pelleily lähentelee skientologiaa.
Toiki äijä on veropakolainen, joka nostaa maataloustukia 330tuhatta euroa, ja osti sen maapläntin yllätys yllätys hyvältä ystävältä. Se hyvä ystävä on nyt istumassa jossain Nallen hallituksessa. Nalle ei ole edes kiistänyt sitä. Sano, että se on laillista. Se, miksi ei edes häpeile on, kun hän on koulutettu ajattelemaan kaikki mulle heti nyt periaatteella. Raha raha raha raha. Mutta pohja putoaa ton höpötyksistä, kun mikään ei ole itse tyhjä luotu. Se on tuotu käteen. SIks noiden on helppo huudella kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonkos se Nalle nostikaan yhteiskunnan tukia viime vuonna? Mitäs ansioita hänellä on luettelossaan työn saralla?
Wahlroos on maksanut Suomeen veroja yli 74 miljoonaa euroa. Hänen joskus muinaisina aikoina saamansa maataloustuet olivat vain pieni murto-osa niistä veroista, mitä hän samaan aikaan maksoi valtiolle.
Jos jollekin hänen työelämänsä vaiheet eivät ole tuttuja, niin Wikipediasta ne löytyvät. Kannattaa opetella itsenäistä tiedonhakua. Ei aikuista ihmistä enää syötetä lusikalla suuhun.
Unohdit vastata siihen paljon hän on saanut yritys- yms tukia. Lukuja kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nalle siirsi häikäilemättömästi kansan varallisuuden omaan taskuunsa 1990-laman aikaan. Kannattaa lukea ja perehtyä asiaan.
Nalle pelasti kuralla olevan valtionyhtiön hädästä ja teki siitä kultakaivoksen. Kaikkein eniten tästä hyötyi valtio, jonka omistusosuuden arvo on kasvanut huimasti ja joka vuosien saatossa on saanut mittavat osingot Sammosta.
Ahaa ilmankos me ei olla lamassa ja ollaan ihan rikkauksissa kylpeä valtio jolla ei ole lainaa ja... Sitten heräsin todellisuuteen.
Vitut. Minua on nyt tässä tarpeeksi parjattu siitä että palkkani ei ole riittävä. Olkoon nalle ja muut jatkossa tuottava puolestani kun minua ei sellaisena pidä. En koe tarpeelliseksi töissä tehdä muuta kuin käydä, kaikki muu olkoon muiden ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonkos se Nalle nostikaan yhteiskunnan tukia viime vuonna? Mitäs ansioita hänellä on luettelossaan työn saralla?
Wahlroos on maksanut Suomeen veroja yli 74 miljoonaa euroa. Hänen joskus muinaisina aikoina saamansa maataloustuet olivat vain pieni murto-osa niistä veroista, mitä hän samaan aikaan maksoi valtiolle.
Jos jollekin hänen työelämänsä vaiheet eivät ole tuttuja, niin Wikipediasta ne löytyvät. Kannattaa opetella itsenäistä tiedonhakua. Ei aikuista ihmistä enää syötetä lusikalla suuhun.
Wikipediassa ei ole puoliakaan ton äijän touhuista ja siihen sisältöön ei kannata kovin innokkaasti uskoa. Tietoa löytyy muualta paremmin.
Saa edelleen maalataloustukia. Se on vaan kikkailtu suvun sisälle.
Kysymys on siitä että miten paljon kansalaisille annetaan vapauksia päättää omista tekemisistään. Naapurissa kokeiltiin aikoinaan sitä, että kaikille samaa työpanoksesta riippumatta. Lopputulos on se, että kaikki tekivät vain minimin, jos sitäkään.
Omilta opiskeluajoilta jäi eniten mieleen se, että pakko on se joka ajaa ihmistä eteenpäin. Jos annetaan vapaat kädet ja luotetaan ihmisiin, ei lopulta tapahdu yhtään mitään. Veikkaan että kun vyötä kiristetään riittävästi, alkaa paskaduunikin kiinnostamaan, jos vaihtoehtona on järsiä päivälliseksi omia kynsiään.
Tästäkin kommentista tulee sata alapeukkua niiltä, jotka eivät ole valmiita tekemään toimeentulonsa eteen mitään, vaan olettavat että Suomeen syntyminen tekee ihmisestä niin erinomaisen, että muun maailman on maksettava heidän elantonsa.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on siitä että miten paljon kansalaisille annetaan vapauksia päättää omista tekemisistään. Naapurissa kokeiltiin aikoinaan sitä, että kaikille samaa työpanoksesta riippumatta. Lopputulos on se, että kaikki tekivät vain minimin, jos sitäkään.
Omilta opiskeluajoilta jäi eniten mieleen se, että pakko on se joka ajaa ihmistä eteenpäin. Jos annetaan vapaat kädet ja luotetaan ihmisiin, ei lopulta tapahdu yhtään mitään. Veikkaan että kun vyötä kiristetään riittävästi, alkaa paskaduunikin kiinnostamaan, jos vaihtoehtona on järsiä päivälliseksi omia kynsiään.
Tästäkin kommentista tulee sata alapeukkua niiltä, jotka eivät ole valmiita tekemään toimeentulonsa eteen mitään, vaan olettavat että Suomeen syntyminen tekee ihmisestä niin erinomaisen, että muun maailman on maksettava heidän elantonsa.
Melkoisen harhaista settiä tulee sieltä 🙄 Luultavasti olet saanut kaiken valmiina hopeatarjottimella, joten on helppo puhua pötyä.
Siinä meillä oikein varsinainen kotimainen oligarkki !
Ei. Joillakin on tapana vain kääntää asiat päälaelleen, vaikkapa erikoisilla lauseilla. Miksi liittää rahaan sanaa sosiaali, se vain on valuutta, että elää eikä kuole.
Hallitus tähtää myös palkkojen alentamiseen.
Ihme valittajia palsta täynnä. Katkeraa valitusta kun ei joku toinen hoida asioita omasta puolesta. Kasvakaapa aikuisiksi ja ottakaa vastuu omasta pärjäämisestä. Ei se ole varakkaiden vika jos olette vähissä rahoissa. Oma vika se on jos ei rahat riitä.
Suomessa pysyy hengissä yhteiskunnan tuella jos on kykenemätön pitämän huolta itsestään mutta hyvään elintasoon se ei yhteiskunnan avulla saa oikeuttaa.
Ja tuota älynjättiläistä vielä jotkut päättäjät kuuntelee "No mutku Nalle sano, sen täytyy olla totta" se on se rahan kuunteleminen ja perseen nuolenta älykkyyden sijaan maailman suurin ongelma!