Olen niin kyllästynyt elämääni, että en saa mitään tehtyä
Siivoaminen ja ihan kaikki tuntuu ylitsepääsemättömältä. En saa vietyä edes pyörää korjattavaksi. Mielenkiinto kaikkeen on vain loppunut.
Kommentit (6)
En mitään lääkkeitä. Pitää löytää mielekkyys elämään, jokin asua jonka puolesta haluaa elää ja kuolla. Suosittelisin Jeesusta.
Mulla on sama vika. Voin pelaa karkkipeliä tuntikaupalla. Mun ratkaisu on minimalisti ja tee 1 asia per päivä. Esim siivosin sukkalaatikon, meni 15 min aikaa ja se riitti. Seuraavana päivänä seuraava laatikko ja viereen kirppiskassi.
Sama ongelma minulla.
Missään ei ole mielenkiintoa. Kaikki päivät tähän päivään ollut sattuman kauppaa ja surkeaa sellaista. Olen ollut ja olen aina huono oppimaan ja muistamaan asioita ja se on tuntunut pahentuvan iän myötä.
Elämältä katosi pohja kun lääkärit lykännyt väsymykseen teini iästä saakka masennus lääkkeitä vaikka olen sanonut että on minulla haaveita niin miten voin olla masentunut. Lääkkeiden ja lukemattomien väärien diagnoosien takia olen menettänyt uskon yhteiskuntaan ja elämään ja sitten sain todellisen masennuksen tämä takia. Alussa sitä ei ollut vain käsittämätön väsymys ja vaikeus muistaa (teininä).
Mitä sitten teet päivät pitkät? Tee päivässä yksi asia jota et haluaisi tehdä ja mieluiten heti aamusta niin sitten se on ohi ja muu tuntuu helpommalta.