Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nalle Wahlroos: "Jos haluat päästä elämässäsi eteenpäin, pidä lyhyempiä lounastaukoja, jää työpäivän päätteeksi pidemmäksi aikaa töihin...

Vierailija
17.05.2024 |

.. ja tee työsi loppuun asti hyvin."

Amen. Viisas neuvo.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kun hoitsu hakee lapset hoitopaikasta tai hoitsu on kotona. 

Vierailija
42/86 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomion kipeä Persu taas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä neuvoisiin pitämään pidempiä lounastaukoja (verkostoitumaan eli lounasseurana mahdollisimman laajasti eri ihmisiä), tekemään vähemmän töitä ja käyttämään enemmän aikaa kouluttautumiseen ja uuden oppimiseen sekä vaihtamaan työpaikkaa mahdollisimman usein. Heti kun olet oppinut uuden tehtävän, ala opetella mahdollisissa uusissa tehtävissä tarvittavia taitoja.

Vierailija
44/86 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalle on ihan pihalla työntekijöiden elämästä. Useimmissa työpaikoissa ei saa edes tehdä ylitöitä ilman esimiehen määräystä eikä sitä hevillä anneta, koska firmat eivät tahdo maksaa ylitöistä.

Ihmisillä on lain/TES:in määrämät tauot, ne kannattaa tietenkin pitää. Eipä paljon jaksa fyysistä työtä saati aivotyötä tehdä ellei syö kunnolla ja pidä taukoja.

Tee työsi loppuun asti hyvin, on sekin nykyaikana höpöä. Työnantajat eivät halua että teet työsi hyvin, he haluavat että teet työt nopeasti ja vain ne työt jotka ovat sulle määrätty ei enempää eikä vähempää, koska sinulle ei haluta maksaa enempää. Työkaveritkaan eivät yleensä pidä siitä että yksi tekee kaiken vimpan päälle, koska he tekevät vain sen minimin minkä määrätyiss työtunneissa ehtii ja josta heille maksetaan.

Olen itse esimerkki edellisestä: tein tunnollisesti ylitöitä ja jätin ruokatunnit usein käyttämättä, koska esi

Korkeammissa työpaikoissa aika usein sopimusten mukaan ylitöistä ei puliteta enempää. Tavallinen kuukausipalkka. 

Vierailija
45/86 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kake on samaa mieltä.

Vierailija
46/86 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Elämäni otti taas aimo harppauksen, kun jättäydyin vuodeksi pois oravanpyörästä. 

Tuollainen toiminta ei hyödytä kuin Nallea ja muita vastaavia, minä käytän ainoan elämäni ihan muuhun.

T: ekonomi

Vierailija
47/86 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin.

Vierailija
48/86 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaiset ovat juuri tuollaisia silmänpalvojia. Työprosesseissa ei ole päätä eikä häntää. Näennäiskontrolleja näpertävät ja isot riskit jäävät kokonaan huomaamatta. Olen tarkastanut joskus amerikkalaisen tytäryhtiön ja sivukonttorin valvonnan tasoa.

Vierailija
49/86 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalle on ihan pihalla työntekijöiden elämästä. Useimmissa työpaikoissa ei saa edes tehdä ylitöitä ilman esimiehen määräystä eikä sitä hevillä anneta, koska firmat eivät tahdo maksaa ylitöistä.

Ihmisillä on lain/TES:in määrämät tauot, ne kannattaa tietenkin pitää. Eipä paljon jaksa fyysistä työtä saati aivotyötä tehdä ellei syö kunnolla ja pidä taukoja.

Tee työsi loppuun asti hyvin, on sekin nykyaikana höpöä. Työnantajat eivät halua että teet työsi hyvin, he haluavat että teet työt nopeasti ja vain ne työt jotka ovat sulle määrätty ei enempää eikä vähempää, koska sinulle ei haluta maksaa enempää. Työkaveritkaan eivät yleensä pidä siitä että yksi tekee kaiken vimpan päälle, koska he tekevät vain sen minimin minkä määrätyiss työtunneissa ehtii ja josta heille maksetaan.

Olen itse esimerkki edellisestä: tein tunnollisesti ylitöitä ja jätin ruokatunnit usein käyttämättä, koska esi

Olen ollut vastaavassa puhuttelussa. Pitää tehdä hitaammin, ettei asiakas ala kaikilta odottamaan vastaavaa tahtia. En saanut palkankorotusta enkä mainetta ja kunniaa, vaan kehotuksen tehdä huonompaa työtä. Olen siitä asti tehnyt keskiverrosti ja pidän pitkät tauot. 

Vierailija
50/86 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomion kipeä Persu taas?

Eiköhän Nalle ole niitä rkp miehiä...

Vierailija
51/86 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti tekee hyvää työtä, sehän on hienoa. On tosin niinkin, että jos normaalit työtunnit eivät riitä, on ehkä tapahtunut rekrytointivirhe. Työ on liian vaativa. Tai resurssointi on pielessä. 

Vierailija
52/86 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wahlroosin isä oli kuuluisa siitä, että teki työnsä aamupäivällä eikä enää palannut kuin seuraavana aamuna krapulaisena haukkumaan hänen mielestään tehottomat alaisensa. Lehdissä oli juttuja. 

Vierailija
53/86 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vinkki: Nai sairaanhoitaja, joka mahdollistaa isukin uraputken. 

Vierailija
54/86 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wahlroosin isä oli kuuluisa siitä, että teki työnsä aamupäivällä eikä enää palannut kuin seuraavana aamuna krapulaisena haukkumaan hänen mielestään tehottomat alaisensa. Lehdissä oli juttuja. 

Nalle ei sentään taida olla niitä viinan läträäjiä joten on jotain edistystä.

Vierailija
55/86 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalle Wahlroos oli mukana 1990 lamassa siirtämässä ihmisten omaisuutta rikkaiden taskuun. Pankit osti taloja, laivoja yms omaisuutta pilkkahintaan ja myi sitä itse eteenpäin suurilla voitoilla. Voitot meni pankin omaan taskuun, ei lainojen lyhentämiseen. Walhroos on kerännyt omaisuutensa ja asemansa törkeästi ryöstämällä ihmisiltä heidän omaisuuden, elämän ja ihmisarvon. Kannattaa hieman perehtyä minkälainen ukko kyseessä.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001570476.html

Oliko TV:ssä koskaan keskustelua, jossa Wahlroos ja Pietilä olisivat olleet vastakkain? En minä ainakaan muista, todennäköisesti sellaisesta Wahlroos olisi vain kieltäytynyt? 

Vierailija
56/86 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä herrahan on taustaltaan taistolainen... jos on syntynyt joku kultalusikka suussa niin kuuluu idiootteihin jotka alkaneet protestoida omia juuria vastaan... tarttee tarkastaa onko se tämä BW joka on eräässä sukukirjassa mutta siellä vaan joku pikkutekijä... jostain syystä 'niitä muita' ei ole 'missään' =???

Täällä ei kukaan tiedä enää kuka oikeasti on sukujuuriltaan... ja ketkä täällä ovat muka jotain sämbädejä ja ketkä ovat jotain noubädejä eli ei mitään muuta kuin ilmaa ja syrjäytyneitä...

Oletteko huomanneet että täällä ja maailmalla näyttää siltä kuin joku vöökingkläs herou / herouness on SÄÄNTÖ EIKÄ POIKKEUS KUTEN JOSKUS AIKOJA SITTEN??? Kuinka moni oikeasti on joku selfmeidmän oor -vuumän??? Koulutushan on tarjolla kaikille.

Vierailija
57/86 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nallehan käyttää vaan hänelle annetun media-ajan riistoporvaripropagandaan. Se hänelle suotakoon, kun joku kerran hänelle tuon ajan antaa. Ehkä Nalle jopa itse maksaa media-ajastaan. Aina löytyy typeryksiä, jotka uskovat jopa kultalusikka perceessä syntyneen suomenruotsalaisviiksivallun ja pankki- ja maataloustukikroiseksen varsin ideologisesti sävyttyneet "elämänviisaudet": Kun ei itse ajatteluun pysty, Nallenkin hutera aivotuotos voi vaikuttaa ihan käypäseltä mietteeltä. Tosin sitä voi miettiä, että onko Nalle ehkä itse noudattanut ohjettaan vai ei.

Vierailija
58/86 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...niin saat palkaksi lisää töitä." 

Vierailija
59/86 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on perseestä.

Vierailija
60/86 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteenpäin pääsee kun syntyy rikkaaseen perheeseen ja oppii jo vaipoissa häikäilemättömyyden jalon taidon