Creme bonjour
Pilasivat sitten markkinoiden ehkä hintalaatusuhteeltaan parhaan tuorejuustolevitteen.
Vaihtoivat kerman, piimään ja veteen.
Siis aivan kammotavan pahaa oli.
Käykää laittamassa heille palautetta, minäkin laitoin.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Mihin te tuollaisia creme bonjoureja olette ylipäänsä käyttäneet?
Mulle ei tuota vaikeuksia jättää sen ostaminen, kun en ole ostanut ennenkään. Monia vuosia sitten joitakin vastaavia kokeilin ja ne jäi aina jääkaappiin vanhenemaan, kun ne ei olleet hyviä mikään. Ja älytöntä laittaa rahaa mokomaan.
Mä olen syönyt ihan leivän päällä, usein iltateen kanssa leipää, jossa päällä tuorejuustoa ja vihanneksia esim. tomaattia, kurkkua ja punasipulia. Creme Bonjour ruohosipuli ja valkosipuli oli minun lempparit ennen tätä uudistusta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tuota vaikeuksia jättää sen ostaminen, kun en ole ostanut ennenkään. Monia vuosia sitten joitakin vastaavia kokeilin ja ne jäi aina jääkaappiin vanhenemaan, kun ne ei olleet hyviä mikään. Ja älytöntä laittaa rahaa mokomaan.
Lol. "Miksi muut käyttävät tuotetta N, kun minä en käytä. Ei muidenkaan pitäisi. Älytöntä." Oletko henkisesti 86-vuotias vai onko muuten vain suuria rajoitteita ymmärryksessä?
Kiitos varoituksesta. Vaikka en ole usein ostanut, jätän jatkossa kokonaan väliin.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän yritykset eivät maistata uudistuksiaan etukäteen koeasiakkailla? Outoa että huononnukset menevät läpi.
Aivan varmasti maistattavat. Ja silti käy tällaista.
Pahin rikos on muuttaa resepti kertomatta. Joku ehtii vielä tehdä isolla vaivalla voileipäkakun joka onkin lähtökohtaisesti pilalla.
levittäkää sanaa. Varoittakaa ihmisiä!
Ensin ajattelin, että omassa suussa vaan maistu pahalta, ennen kuin huomasin, että reseptiä menty sörkkimään. Kyllä lähti kitkerää palautetta valmistajalle. Ei hatannut edes se, että piti lontooksi kirjoittaa. Niin meni tunteisiin. Rakastin sittä aurinkokuivattua tomaatti makua. Ilmoitin kyllä, että enää IKINÄ osta heidän juustojaan, jos se nyt mitään heille merkitsee, mutta joukossa on voimaa. Jos palaavat vanhaan reseptiin palaan minäkin asikkaaksi. Siihen asti käytän muita tuotejuustoja.
Rainbow tuorejuusto jatkossa. creme ja viola on huonoa.
Miten on sallittua myydä ei kermaa kerma nimikkeellä? Voisiko joku viranomainen poistaa tuotteen valheellisena markkinointina hyllystä kokonaan?
Muistaako joku kuinka hyviä olivat Royal-suklaapatukat kasarilla ja aiemmin. Sitten joku "paransi" reseptiä ja tuloksena kaamean mitäänsanomaton maku. Tässä sama juttu. On se kumma kun ei osata.
Vierailija kirjoitti:
Miten on sallittua myydä ei kermaa kerma nimikkeellä? Voisiko joku viranomainen poistaa tuotteen valheellisena markkinointina hyllystä kokonaan?
Tämä!
Tasapuoliseen vuoksi Voimariini-nimi takaisin. Se vieläpä sisältää voita.
Päästiin uutisiin.. taas.
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/7e91d3e2-a4a6-4827-bbee-995…
"Siis aivan kammotavan pahaa oli, yksi kommentoija kirjoittaa Vauva.fi-keskustelupalstalla."
Käyttävät halvempia raaka-aineita ja luulevat, että menee kaupaksi. Ei ole ensimmäinen tuote jonka ahneus pilaa
Mun limppari oli se kantarelli bonjour, en tiennyt mikä siinä on muuttunut, mut ei se enää hyvää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin vaihtoehtoista pirkan levitettä, ruohosipuli, sen makua ei ole muutettu, Tug keksejäkin on.
Mikä on Tug keksi?
TUC-keksejä on, mutta ei Tug.
Minä olen nykyään tykästynyt tuohon Philadelfian ruohosipulin makuiseen tuorejuustoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän yritykset eivät maistata uudistuksiaan etukäteen koeasiakkailla? Outoa että huononnukset menevät läpi.
Aivan varmasti maistattavat. Ja silti käy tällaista.
Niinpä. Miksi on vaikea pitää tuotteet ennallaan tai muuttaa ennalleen jos palaute on uudistusta vastaan, ja varsinkin jos se palaute tulee jo heti koemaistajilta?
Harmi juttu tämä, oli paras luottojuusto voileipäkakkuihin, eipä tarvitse enää ostaa.
Arla Lempi -tuorejuustot on hyviä, makuja vasta kaksi, vihreät yrtit ja jalapeno, juustopohja todella hyvä. Taidankin laittaa sinne toivetta, että kehittävät ruohosipulijuuston.
Voi ei, kantarelli oli mun suosikki.
Nykyisin ravitsemuksellisesti huonompaan mitä edellinen vaikka terveyssyillä uutta reseptiä perusteltiin
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/ravitsemusasiantuntijat-syyn…