Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko naisesta paremmalta, jos kulli käy ulkona joka työnnöllä?

Vierailija
17.05.2024 |

Ainakin ensimmäinen työntö kuulemma tuntuu hyvältä ja silloinhan kulli tulee ulkoa sisään.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saamattomia incellejä ahistaa taas toisten seksit 

Näetkö n.a.t.s.e.j.a kuun pimeällä puolella?

En,  mutta näen saitilla jatkuvasti kateellisia  ja saamattomia valittamassa toisten harrastamasta seksiä. Kateellisimmat vielä keksivät valheita, haukuvat toisia tai toisten puolisoita tietämättä asiosta yhtään mitään muuta kuin mitä täältä on ollut lukevinaan, kun luetunymmärryskin ollut niin huonoa, ettei ymmärretä kokonaisten kappaleiden merkitystä ja sanomaa. Sitten vielä stalkataan ja luullaan olevansa itse jotain, vaikka on yhtä tyhjän kanssa. 

Lienee oma seksielämä niin p.askaa, että pitää täällä jatkuvasti itkeä ja puuttua toisten asioihin. Mitä enemmän puuttuu sen enemmän tämän täällä todistaa. 

Semmosta se on, ku on koko ajan äänessä ja kailottaa asiansa kaikkien luettavaksi. Kyseessä ku on keskustelupalsta. Jos asia ahistaa ni pidä sormes pois näppikseltä.

Vierailija
102/105 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahna on nainen, jonka päällä mies röhnöttää panemassa, joka ei muuta voi kuin yrittää haukkoa henkeään jottei tukehtuisi. Tätä nimitystä sitten miehet käyttävät haukkumasanana, vaikka aivan itse ovat tehneet naisen tilanteesta moisen. Myöskään ei mitenkään ole mahdollista tuossa tilanteessa naisen nauttia, joten lisää haukkumasanoja luvassa sitten, esim hiekka-pillu, tunnoton-pillu yms hellittelynimiä naisille, jotka mahdollistavat miesten nautinnon.

Tämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saamattomia incellejä ahistaa taas toisten seksit 

Näetkö n.a.t.s.e.j.a kuun pimeällä puolella?

En,  mutta näen saitilla jatkuvasti kateellisia  ja saamattomia valittamassa toisten harrastamasta seksiä. Kateellisimmat vielä keksivät valheita, haukuvat toisia tai toisten puolisoita tietämättä asiosta yhtään mitään muuta kuin mitä täältä on ollut lukevinaan, kun luetunymmärryskin ollut niin huonoa, ettei ymmärretä kokonaisten kappaleiden merkitystä ja sanomaa. Sitten vielä stalkataan ja luullaan olevansa itse jotain, vaikka on yhtä tyhjän kanssa. 

Lienee oma seksielämä niin p.askaa, että pitää täällä jatkuvasti itkeä ja puuttua toisten asioihin. Mitä enemmän puuttuu sen enemmän tämän täällä todistaa. 

Yhyy, kun mua nyt harmittaa taas.

Vierailija
104/105 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy, kun mua nyt harmittaa taas.

No niin näyttää kun pitää täällä jatkuvasti itkeä toisten asioista. Mutta toki faktahan on, että jos kirjoitus ei jotain ärsytä on se epäonnistunut. 

Vierailija
105/105 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syväkurkku seksissä koko ajan sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän