Saako lääkäriin rakastua?
Kommentit (100)
Yleistä. Kun mun silloinen poikaystävä luki lääkäriksi, opinnoissa käsiteltiin myös tuota asiaa.
Aikaa on kulunut kyllä valtavan monia vuosia tuosta. En tiedä, miten nykyään.
Ei saa. Lääkärin tulee elää munkki/nunnaluostarissa nuhteetonta ja siveellistä elämää. Myös kaikki päihteet, ystävät, seksielämä on kielletty lääkärin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Yleistä. Kun mun silloinen poikaystävä luki lääkäriksi, opinnoissa käsiteltiin myös tuota asiaa.
Aikaa on kulunut kyllä valtavan monia vuosia tuosta. En tiedä, miten nykyään.
Kaveri on tavannut kymmeniä lääkäreitä mutta rakastunut vain yhteen. -ap
Taitaa aniharva lääkäri olla sinkku. Ne tuppaavat pariutumaan jo opiskeluaikoina..
Joo herttasarjoissa voi rakastua lääkäriin tohtori Frank hivelee kädellä naisen reittä..... ja 007 saa sekunnissa sitä,on se kova kaveri ,vaikka veltto muuten.
Kuulin kerran sellasesta, että yks kirurgi ei tykännyt yhtään, kun alempiarvoinen nainen oli ihan lääpällään siihen. Parempi varmaan jos molemmat on lääkäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa aniharva lääkäri olla sinkku. Ne tuppaavat pariutumaan jo opiskeluaikoina..
Täähän se ois. Minun serkku on lääkäri ja pariutui juurikin opiskeluaikana opiskelukaverinsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin kerran sellasesta, että yks kirurgi ei tykännyt yhtään, kun alempiarvoinen nainen oli ihan lääpällään siihen. Parempi varmaan jos molemmat on lääkäreitä.
En voi yksityisyyden takia kertoa kaverin alaa, mutta ei ole aivan kouluttamatonkaan. -ap
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri tai lakimies.
Vierailija kirjoitti:
Tie kirurgin(kin) sydämeen käy rintalastan läpi.
Lääkäripiireissä arvostetaan muidenkin alojen tohtoreita, mutta ei mitään amkkilaisia. Niin se vaan on. Status on tärkeää.
Kunhan ei itseään hoitavaan lääkäriin rakastu, se on typerää ja noloa.
Mun komea lääkäri rakastui minuun.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei itseään hoitavaan lääkäriin rakastu, se on typerää ja noloa.
No, ei sitä aina pääse valitsemaan kenen luokse menee korvatulehduksen hoitamaan.
Saa, mutta varo Ullanlinnan psykiatreja.
Lääkäri parat. Jättäkää rauhaan.
Jos kyseessä on hammaslääkäri, niin jos hän sanoo hoitaessa, että tarttis laittaa paikka, niin sanot; sinulla on jo paikka sydämessäni.
Vierailija kirjoitti:
Mun komea lääkäri rakastui minuun.
Joo o, vahinkoja sattuu myös lääkäreille, ihmisiä hekin.
Kaveri aikoo kuulemma hakeutua lääkärin luokse, katsella hetken silmiin ja kysyä onko rakastuminen sairaus. Yritin toppuutella, mutta kuka voisi hillitä lemmestä palavaa sydäntä. -ap