Olin teatterissa katsomassa komedia näytelmää, ihmisten nauraminen häiritsi. Eikö se voisi olla kielettyä teatterissa.
Näytös oli kyllä mielestäni mainio ja arvostin sitä, pidin myös sen huumorista, mutta en nauranut kertaakaan, en edes hymyillyt. Pidin näytöksestä kovasti, mutta jatkuvasti ääneen rätkättävä yleisö häiritsi. Hyvä, että näytöksestä kuuli mitään. Minun teki mieli huutaa siellä, että turpa kiini (yleisellö siis)
Eikö kovaääninen nauraminen ole esityksen häirintää?
Kommentit (31)
Haluaisin käydä teatterissa useammin mutta ei ole teatterikaveria: kukaan kaveri ei tykkää teatterista. Mitä teen siellä yksin väliajalla.
Mee katsomaan iikka kiven ständappia jos nauraminen häiritsee. Siellä tuosta ei ole pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin komedianäytelmässä viime vuonna Helsingin kaupunginteatterissa ja huvittavinta oli mielestäni se kuinka hauskaa näytelmä oli muiden mielestä. Tuntui kuin oltaisiin katsottu ihan eri näytelmää, sillä itse naurahdin korkeintaan kerran esityksen aikana ja monet tuntui nauravan kaikelle.
Tämä huvittaa kun porukka nauraa suureen ääneen selvää tekonaurua.
Kyllä, se on tekonaurua. Sitä voi kutsua myös sosiaaliseksi nauruksi. Sillä on ihan samat terveyshyödyt kuin oikeallakin naurulla, joten ei sitä pidä liian ankarasti tuomitakaan. Ja usein tekonauru laukaisee oikeankin naurun. Nämä ovat hauskoja apinalauman tilanteita.
Itse olen vakavamman sorttinen katsoja, ja ainoa kerta kun nauru on minua häirinnyt, oli eräässä todella lohduttomassa tragediassa. Juuri surullisimmalla kohdalla eräs hahmo replikoi tuhman sanan, ja sille sitten hekotti koko sali. Ehkä se oli tarkoitettu tuollaiseksi vapautumisen hetkeksi, mutta ei toiminut mulla.
-ohis.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin käydä teatterissa useammin mutta ei ole teatterikaveria: kukaan kaveri ei tykkää teatterista. Mitä teen siellä yksin väliajalla.
Mene ihmeessä yksin! Ei se väliaika pitkä ole. Otat vaikka kupin kahvia ti vaan jaloittelet. Ei siellä kukaan kiinnitä huomiota onko joku yksin vai ei. Käyn jatkuvasti teatterissa ja elokuvissa yksin. Mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä neulon.
Nykyajan narsismia. Koska minä haluan.
Tyhjännaurajat nauravat kaikelle, ihan kaikelle. Varmaan hautajaisissakin tyrskähtelevät.
Kävin katsomassa stand up -esitystä. Säälitti se esiintyjä kun yleisö koko ajan naureskeli sille.