Isäni oli tunkioita tonkiva närhi
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen nutturakyyhky. Mieheni on rumpaliräikkä. Meillä on kolme lasta Iivi, Jora ja Luri. Muuten menee hyvin, mutta anoppi on naukusuokana eikä häntä aina jaksaisi oikein kuunnella.
Jos saisi valita, ottaisin anopiksi kyllä mielellään naukusuokanan. Minulla on kiljukotka! Ja vaimoni on pikkukiljukotka.
Miniäni on jenkkikuikka. Hän on kyllä oikein mukava. Tapaamme muutaman kerran vuodessa, yleensä kesällä, joskus jouluna myös.
Minä olen käenpiika. Helppo homma! Ei pesänsiivousta eikä lastenhoitoa. Herra on yleensä jossain kukkumassa ja rouva vierailee muissa pesissä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taidan olla helmipöllö
Onko miehesi mahdollisesti valkopääkalastaja? Taidan tuntea teidät.
Moro! Minä olen ukkometso ja vaimoni on oikein mukava koppelo. Ymmärtää minua, kun aina keväisin innostun vähän liikaa.
Minä olen rastas. Isäkin on eikä tongi tunkioita.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käenpiika. Helppo homma! Ei pesänsiivousta eikä lastenhoitoa. Herra on yleensä jossain kukkumassa ja rouva vierailee muissa pesissä.
MIllaista palkkaa saat?
Ruokapalkalla vain. Vähän niin kuin au pair, mutta ei lastenhoitoa ollenkaan. Perhe on ulkoistanut lastenkasvatuksen kokonaan
Ei valittamista.
Minä olen kea. Esiinnyn useimmiten sanaristikoissa. Kaverini emu myös.
Liro myös ristikoissa ja apinoista maki. Eipä näy viiksitimalia eikä punamölyapinaa.
Minun isäni nimi on niin vaikutusvaltainen, että koko ketju poistetaan, jos sen mainitsee. Hän on hanhi, vihjeenä uutuuslaji Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen rastas. Isäkin on eikä tongi tunkioita.
Syötte puskista marijat, pah!
Koo koo koo... Minä olen ulappakeiju. Isäni oli ilolintu, yön saastainen harakka.
Syntyikö nokittelua? Pieni yhteinen pesä rakentui pihakuuseen? Tunkiolla ne mehevimmät madot ovat.
Viiksitimali uros, isot veekset. 🥸
Voin juoruta teille, että viiksitimalinaaras oli ennen nimeltään partatiainen. Vaihtoi nimensä hienommaksi.