Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

juuri nyt tekisi mieli

Vierailija
16.05.2024 |

hormonikierukka poistettiin pari viikkoa sitten ja nyt keho sitten reagoi niin, että rinnat on paisuneet ehkä 1,5 kertaisiksi, ovat ääriään myöten pingottuneet, joka paikkaa särkee ja paineen tunnetta alapäässä. Koko ajan panettaa. Mitään muuta ei juuri nyt kaipaisi kuin jonkun miehen hellästi hieromaan rintoja ja ehkä panemaan nämä kivut pois. Mutta ei jaksa mennä tekemään mitään hakuja.

Laittakaa palstan fiksut miehet jotain seksikästä ja eroottista tekstiä tänne että voin hoidella itseäni. Tai naiset, jos osaatte kirjoittaa miehisesti. Tehkää yksi nainen onnelliseksi juuri nyt. Tunti aikaa, jos palsta menee kiinni klo 23.

Pellet älkööt vaivutuko.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kohta alkaa pelletarinat kelvata?? 

Vierailija
2/25 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko kohta alkaa pelletarinat kelvata?? 

ei

menin lukemaan literoticalta jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit vähän myöhään liikkeellä eilen halusi kanssa. Vieläkö halut hyrrää ?

Vierailija
4/25 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös halut saa kehon hyrräämään nyt naiset mukaan vaihtamaan viestiä kuumista tuntemuksista.

Vierailija
5/25 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on itketty jokaisesta mahdollisesta mielenliikkeestä. Olen siksi vain katsellut tv:tä ja siivonnut kotia. en edes normaalisti ole kovinkaan itkuherkkä, mutta nyt sitten senkin edestä.  (ot, mutta en olisi koskaan uskonut, että hormonikierukan poistaminen aiheuttaa tällaisia oireita, etenkään, kun en juuri saanut mitään sivuvaikutuksia sen asentamisen jälkeen, en edes yleisempiä, joista naiset kertovat kärsivänsä).

Vierailija
6/25 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi poistatit kierukan? Ehkäisy? Mitä tilalle?

Vierailija
7/25 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on itketty jokaisesta mahdollisesta mielenliikkeestä. Olen siksi vain katsellut tv:tä ja siivonnut kotia. en edes normaalisti ole kovinkaan itkuherkkä, mutta nyt sitten senkin edestä.  (ot, mutta en olisi koskaan uskonut, että hormonikierukan poistaminen aiheuttaa tällaisia oireita, etenkään, kun en juuri saanut mitään sivuvaikutuksia sen asentamisen jälkeen, en edes yleisempiä, joista naiset kertovat kärsivänsä).

Aika vaikutus näillä hormooneilla siihen ne kuitenkin haluihin vaikuttavat, minulla sama juttu miehisiin haluihin. Onko vielä haluja paineiden poistoon minulla ainakin.

Vierailija
8/25 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gynekologin päätös, olisin halunnut kyllä käyttää sitä edelleenkin kun tuntui sopivan siinä mielessä, että ainoa sivuvaikutus oli kuukautisten poisjäänti.  Gyne löysi kohdusta myooman joka oli muuttanut kohtuontelon muotoa ja työnsi kierukkaa kohdunkaulakanavaan. Se aiheutti supisteluja, lantio- ja selkäkipuja, toisinaan pahoinvointia (mikä siis liittyy supisteluihin). Oli kierukan synnytys käynnissä. Ehkäisynä on  kondomi, mikä nyt muutenkin on ollut käytössä koko ajan, kun en vakisuhteessa ole eikä kiinnosta kokea sitä ensimmäistäkään sukupuolitautia.

Vierailija
9/25 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vaikutus näillä hormooneilla siihen ne kuitenkin haluihin vaikuttavat, minulla sama juttu miehisiin haluihin. Onko vielä haluja paineiden poistoon minulla ainakin.

Mulla aina ollut korkea libido, koska olen aina kokenut seksistä vain positiivisia vaikutuksia, mutta ei just tänään jaksa innostua edes seksitarinoiden lukemisesta. Kierukka ei vähentänyt minulta edes seksihaluja, sillei käy joillekin... Varmaan nyt poisto-oireiden jälkeen,  keho palaa omaan hormonituotantoon, niin palaudun takaisin omille urilleni ja vähemmän itkuiitaksi.

Voisinhan minäkin teille palstamiehille kirjoittaa jotain inspiroivaa, mutta tuntuu, että tänään ei tuo kirjoituspuolikaan onnistu. Ehkä puhaltelen teille fiksuille palstamiehille vaan söpöjä pehmeitä pusuja ja pilvenhattaroita ja seksikkäitä unia. Olettekos nähneet seksiunia viimeaikoina. Itse heräsin x päivää sitten sellaiseen tunteeseen, että joku on iha lähellä ja koko yö nautiskeltu.

Vierailija
10/25 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla aina ollut korkea libido, koska olen aina kokenut seksis

Nähty on tässä viikolla miten nainen istui ilman housuja syliini km istuin sohvalla ja avasi housuni ja alkoi hyvällä kaluani, heräsin siihen tosi kiihoittuneena.

Vierailija
11/25 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla aina

mmmmmmm........

Vierailija
12/25 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla aina ollut korkea libido, koska olen aina kokenut seksis

Onko unesi saaneet sinut kiiman ja oletko herätessäsi kokenut tarvetta jatkaa tuntemuksia hyväilemällä itseäsi.

Vierailija
13/25 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla aina

monta kertaa. kerran olen herännyt kesken eroottisen unen ja sain aivan jumalaisen voimakkaan orgasmin. heräsin omaan huutooni, kehoni tärisi pitkään sen jälkeen ja sain pitkin päivää pieniä jälkiorgasmeja. Se oli uskomatonta, en ollut koskaan edes kuvitellut, että niin voimakkaasti voi tuntea orgasmin. eräs tantraa harrastava miespuolinen tuttavani sanoi, että sitä kutstutaan myös tantriseksi orgasmiksi.

Vierailija
14/25 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippua sinun unesi. Tosi kiihoittavaa haluaisitko nyt saada helpotusta oloosi voisin vaikka aloittaa hieromalla kehoasi öljyä levittäen selkääsi 

Vierailija
15/25 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vaikutus näillä hormooneilla siihen ne kuitenkin haluihin vaikuttavat, minulla sama juttu miehisiin haluihin. Onko vielä haluja paineiden poistoon

Olisi kiva löytää nainen, jonka kanssa voisi harrastaa tuollaista (tantran tapaista) kiireetöntä, nautinnollista seksiä.

Vierailija
16/25 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo puhtaana eri huoneessa muttei lähesty, ei. täysin yksipuolista on tämän koossapitäminen. mut väliäkös sillä kun maksan 90% kaikista.

Vierailija
17/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gynekologin päätös, olisin halunnut kyllä käyttää sitä edelleenkin kun tuntui sopivan siinä mielessä, että ainoa sivuvaikutus oli kuukautisten poisjäänti.  Gyne löysi kohdusta myooman joka oli muuttanut kohtuontelon muotoa ja työnsi kierukkaa kohdunkaulakanavaan. Se aiheutti supisteluja, lantio- ja selkäkipuja, toisinaan pahoinvointia (mikä siis liittyy supisteluihin). Oli kierukan synnytys käynnissä. Ehkäisynä on  kondomi, mikä nyt muutenkin on ollut käytössä koko ajan, kun en vakisuhteessa ole eikä kiinnosta kokea sitä ensimmäistäkään sukupuolitautia.

Sulla ei kuitenkaan kyse ole ollut ehkäisystä, mutta kysyn vain muuten, että eikö kierukan langat riko kondomin rikki?

Vierailija
18/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin tänään seksiuneen. Näin unta kuinka entisen työkaverini täyteläisen seksikkäät huulet hakeutuivat saunassa kullini ympärille. Harmillisesti herääminen tapahtui juuri kun hän oli asettunut kontilleen eteeni nuoltavaksi ja naitavaksi. 

Uni meni, mutta halukas olotila jäi. Sivelen juuri sängylläni makoillessani pallejani, jotka turpeina ja herkkinä odottavat tyhjentämistä. Välillä runkkaan hitaasti. Kiimatipat valuvat ja tekevät kullin liukkaaksi. Taidan kehitellä kahvit ja edgetellä koko päivän. Panettaa...

Vierailija
19/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippua sinun unesi. Tosi kiihoittavaa haluaisitko nyt saada helpotusta oloosi voisin vaikka aloittaa hieromalla kehoasi öljyä levittäen selkääsi 

Olisit kyllä saant ja luultavasti sen myötä luvan tehdä muutakin.

Vierailija
20/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva löytää nainen, jonka kanssa voisi harrastaa tuollaista (tantran tapaista) kiireetöntä, nautinnollista seksiä.

En tiedä toimiiko lainaus nyt, mutta totta. Kiiretön ja nautinnolinen seksi on ainakin kaltaiselleni kinesteetikolle taivaallista. Saa rauhassa nautiskella kaikista tuntemuksista, mikä sen parempaa. Harmi että nykymaailma niin harvoin tarjoaa ruhtinaallisesti ns. omaa aikaa.