Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gaza ja kestävä kehitys?

Vierailija
16.05.2024 |

Olen tässä ihmetellyt kun punavihreät syyllistävät suomalaisia ekologisen kestävyyden ylittämisestä. Eli siitä että suomalaiset ovat työllään saavuttaneet elintasoa. Miten tuon slummin asukasluku tuplaantuu vähän väliä ja keski ikä on 18v? Samaan aikaan varakkaita länsimaalaisia on syyllistetty suurperheistä. Ihmisoikeuksiin ei kuulu tehdä pentuja länsimaalaisilta kerätyillä verorahoilla elätettäväksi.

Mitään tuo slummi ei tuota itse vaan elää täysin länsimaiden avustuksilla. Eikö näille avustuksille pidä laittaa ehdoksi syntyvyyden säännöstely? Vai eikö gaza muka ole ylittänyt ekologista kantokykyään monta kertaa? Gazassa pitää lisääntyä sen mukaan mitä tuo slummi kykynee omin voimin elättämään. Olen läpeensä kyllästynyt näiden läpeensä mätien kehitysmaiden ymmärtäjiin. Rahaa palaa kehitysapuun ja lainoihin mitä kehitysmaat eivät koskaan maksa takaisin. Mutta Kiinan kanssa tämä ei taidakaan onnistua.

Sama muiden kehitysmaiden kanssa. Jos suomalaiset ja muut länsimaalaiset joutuvat miettimään montako lasta on varaa tehdä. Miksi gazalaisten ym kehitysmaalaisten jatkuvaa väestönkasvua tuetaan kaikin tavoin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä vihervasemmistolaista logiikkaa. 

Vierailija
2/4 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet että sinun elämäsi on arvokkaampi kuin toinen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta vanha aloitus.

Vierailija
4/4 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että sinun elämäsi on arvokkaampi kuin toinen? 

Siksi, että minun elämäni sopisi Israelin kanssa välittömästi rauhan, eikä meillä olisi mitään tarvetta ampua toisiamme.

Tämä siitäkin huolimatta, että minua haukutaan äärioikeistolaiseksi ja nasseksi, joka elää vihasta.