Mies juo 2 x 24 packin olutta joka viikonloppu, onko liikaa?
Kommentit (63)
On liikaa. Menee rahat ja terveys.
12 keskiolutta on yksi viinapullo.
On kyllä kova suoritus. Yhdessä kopassa on melkein 3500 kcal, kahdessa siis 7000. Itselläni tekisi tiukkaa juoda 48 tölkkiä kuukaudessa.
Ehdottomasti liikaa. Viikonloppujuoppo, kunnes ei enää riitäkään vaan pitää saada lisää. Niin se yleensä menee..
Minulle olisi, sinulle ilmeisesti ei kun viitsit katsella alkoholistia.
Yksi tuttu vuosia sitten halusi hieman vähentää juomistaan. Suunnitelmana oli se, että viikonloppuna raapaistaan vain kori kaljaa, joista jokaisen kaljapullon loppuosa täytettiin koskenkorvalla. Sama tuttu tuskaili myös sen kanssa että riittääkö sixpacki kaljaa saunajuomaksi arkena.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok. Näin kesäkaudella riittävä nesteytys on suositeltavaa.
Nestehukka tulee jos pelkkää kaljaa juo,se poistaa nestettä enemmän kuin itse sisältää sitä.
Ei ole liikaa. On just sopevasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok. Näin kesäkaudella riittävä nesteytys on suositeltavaa.
Nestehukka tulee jos pelkkää kaljaa juo,se poistaa nestettä enemmän kuin itse sisältää sitä.
Yksi joutui sairaalaan noin.
Itse saatan pahimpina päivinä vetäistä 6-7kpl 0,5l 5,5% olusta pitkin viikkoa. Kossuihin en tosin koske. Normi annos per päivä on yleensä 4x0,5l. Tämä naisella,joten miltäs kuulostaa nyt miehesi viikonloppukänni? Melko vähäistä on,kun kyse kuitenkin miehestä ja pelkistä viikonlopuista,eikä edes baarissa rilluttele.
Ap, on hän alkohoisoitunut. Varmaan näkyy päällepäinkin.
Ei tuo mitään. Itselläni menee bissen lisäksi kaksi pulloa kossua 💪
"Sepi"
Älä nipota. Se ei kuulu kellekkän jos mies juo kunhan hoitaa työnsä
Pitäähän sitä olutta olla kun pesee jauhenlihaa.
Mitä olutmerkkiä mieheni juo?
"Sepi"
Mies juo päivällisellä yhden oluen. Minusta tuokin on liikaa. Lauantaisin juomme hyvän kala-aterian kera lasilliset valkoviiniä, joten viikossa miehen oluiden määrä on kuusi.
Ehkä olen nipottaja.
Kylmä hanavesi on parasta janojuomaa.
Eio liikaa. En kehtais edes mainita, jos ei vähintään 4x24.