Tultiin juuri mökille ja viikonloppu alkaa tänään! Kaksi isoa ruokakassia täynnä ruokaa. Ihanaa ja aurinko paistaa. Nyt
Kommentit (24)
Minä muutin kesämökille jo viikko sitten ja aion olla täällä koko kesän. Sauna lämpee kolmesti viikossa.
Pelkään pahasti jo iltaa. Aion pulahtaa uimaan, oli viime kesänä hyvin lähellä, etten hukkunut kuoharipäissäni. Mies pelasti minut onneksi.
Ap
Kyllä täytyy olla tylsä elämä, että jaksaa täällä jotain Airiston mökkiläistä vuosikausia larpata 🙄
Mekin käytiin mökillä sukulaisen kanssa, mutta oltiin yöt hotellissa.
No nauti siitä mökkeilystä! Vai etkö osaa? Ilmeisesti et, kun pitää tänne raportoida.
Vierailija kirjoitti:
No nauti siitä mökkeilystä! Vai etkö osaa? Ilmeisesti et, kun pitää tänne raportoida.
Ap on niitä luonto ihmisiä jotka ovat vain 50% omistautuneet luonnolle, toinen puolikas on somelle. Puhelin oikeassa kädessä, makkaratikku vasemmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mökillä. Itse todistettavasti olin ja voin todistaa sen sillä, että en ollut tällä palstalla moneen päivään.
Sanna M sanoi että nyt ei ole oikea aika lähteä MÖKILLE!
NYT POUS SIELTÄ JA ÄKKIÄ.
Uskomatonta, että pitää tänne anonyymipalstalle tulla raportoimaan, onko kaikki muut somet jo hehkutettu? Etkö saanut riittävästi huomiota, kun kerjäät sitä meiltä lisää?
Vierailija kirjoitti:
Kiva juttu, mutta miksi ihmeessä olet täällä?
Voin kuvitella ap:n puhelin kädessä notkumassa, kun mies raataa mökkiä kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi myös olla eliitti talo köh köh siis mökki, jota ei tarvitse laittaa kuntoon. Sen, kun laitta sähköhellan kuumenemaan ruuan laittoa varten ja napsauttaa kiukaan päälle.
Meillä on omakotitalo ja mökki samalla tontilla niin tulee halvemmaksi eikä tarvitse pakata kamoja eikä tule polttoainekuluja ravata jossain kauempana. On ilmastoystävällisempi ratkaisu. Sitten voi kasvattaa jotain syötävääkin mitä ei voisi kasvattaa missään loma-asunnoilla silloin tällöin käydessä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Minä muutin kesämökille jo viikko sitten ja aion olla täällä koko kesän. Sauna lämpee kolmesti viikossa.
Etätyö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minä olin mökillä ja kuvasin, kun sukulainen raatoi. Kyllä itekin tein hommia, myös kamera toisessa kädessä. Jokatapauksessa raskaimmat työt jäi videolle.
Varo vaan ap, ettei lopu akku kesken. Onko virtapankit ladattu? Vai löytyykö sähköt. Meillä saaressa et pitkään selailisi puhelinta jos haluat sen pysyvän päällä :)
Mukavaa mökkeilyä. Osaisinpa itsekin nauttia lämmöstä ja kesästä.
-syksyn lapsi