Onko Petteri turvassa
Mitä olette mieltä, onko Petterillä riski joutua samanlaisen kohtelun kohteeksi kuin Fico? Pitäisikö Petterin sujousta parantaa ja lisätä turvamiehiä? Tulisiko julkisia esiintymisiä rajoittaa?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Petteri rakentaisi sopua ja ystävällisyyttä, ei olisi mitään pelättävää. Opposition haukkuminen ei lupaa hyvää.
Mutta kun ei hän halua osata.
Ei liioin Riicca Bite-Saxen.
Mua kyllä pelottaisi olla Orpo tai Purra. Sitähän meistä ei kukaan tiedä mitä joku aikoo.En itse edes lähtisi tilaisuuteen missä nuo kaksi on.
Orpo ja Riikka eivät kumpikaan ole turvassa. Kannattaa kurjistaa kansaa ihan loputtomasti. Nyt kun yksikin piripää/enää hoitoon pääsemätön mt-ongelmainen ihminen, jolla ei enää ole mitään menetettävää kilahtaa niin se on siinä. Joku saa meinaan idean hoitaa päiviltä orpon tai purran ja se on siinä.
Ei kyl mitään sympatiaa heruis, jos jotain vaikka sattuisi.. :) kannattaa miettiä miten kansaa kohtelee.
Ei orpo enää ole turvassa. Olen odottanut, milloin näemme Suomessa poliittista väkivaltaa. Nykyisen hallituksen teot (esim köyhiä kohtaan) ja vaalilupausten pettäminen huomioon ottaen, en yllättäisi vaikka joku päättäisi toimia.
Ek-setien sylissä on hyvä valehtelijan istua.
Kyllä minä Purrana olisin enemmän varuillani. Orpo on sellainen näkymätön sivuhenkilö, sätkynukke.
Huvittavaa että Orpoa alkoi heti kuumottaa. Miksi? Eihän hän mielestään ole tehnyt mitään väärää. Ei liene edes Venäjän rotta, vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riskit kasvavat sitä mukaa, kun hallitus päätöksillään lisää yhteiskunnan sisällä polarisaatiota.
Vastuu keskustelukulttuurista eduskunnassa on kaikilla puolueilla. Muiden syyttely lisää polarisaatiota.
Jotkin oppositiopuolueet ovat työnkuvansa mukaisesti ihan aiheellisesti puuttuneet siihen miten tämä hallitus demonisoi omia kansalaisia, mutta hallituksen vastaus siihenkin on pelkkää v ttuilua. Tämä on täysin kestämätöntä. Jos kansaa ei kuunnella eivätkä he saa edes puolustautua, se ajaa radikalisoitumiseen ja potentiaalisiin tekoihin. Tämä on ihan perus ihmisen psykologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sellaista tapahtuisi, niin oikeisto saisi runsaasti lisä-ääniä, suurin osa ihmisistä haluaa,että elämme sivistysmaassa ja poliitikot valitaan äänestämällä.
Suurin osa haluaa myös että ne valtaan äänestetyt pitää kiinni lupauksistaan, eikä ala sooloillen romuttamaan yhteiskuntaa joksikin fas isti dystopiaksi.
Politiikassa on riskinsä. On riski tehdä virheitä. Riski joutua ammutuksi. Riski joutua haukutuksi. Purrakin voi leikata vaikka vahingossa sormensa, kun niin tykkää niillä saksilla leikkiä.