"Behm-Hyvää syntymäpäivää" -biisi :D
Miten helkkarissa voi olla näin amatöörimäiset sanat laulussa joka soi 24/7 radiossa 😅
Ensin vollottaa kun äiti haluais lapsenlapsia ja sit huomaa kun on jatkettu "sanoittamista" seuraavana päivänä kun hypätään yhtäkkiä että mä haluan viedä sut johki uuteen paikkaan tanssimaan(?). Sit kolmantena sanoitus päivä ei enää keksitä sanoja niin laitetaan vaan että "jeejeejeejippaijee jee upeaaaa" siis mitä hittoo oikeesti 😂😅😂😂
Kommentit (33)
On varmasti paljon muutakin mitä et ymmärrä, luulen.
Onhan Behmin sanat aina naiiveja. Älä kuuntele niin tarkkaan
Vierailija kirjoitti:
Onhan Behmin sanat aina naiiveja. Älä kuuntele niin tarkkaan
Miten sitä voi olla kuuntelematta kun mitään musikaalista ominaisuuttakaan kappaleella ei ole.
Samaa mieltä, mutta toisaalta itse kuuntelen myös 90-luvun technoa. Se vasta älyvapaata onkin.
Hyvä, jos artisti tykkää itse ja fanit tykkää.
Ei sanoilla niin väliä, kunhan on hyvä meininki.
Laulunäänellä ei mitään virkaa, kunhan tulkitsee.
Sävellystä ei kannata kuunnella, kunhan on rytmiä.
Niin siis sillä ihmisellä on synttärit siinä, ja kaveri haluaa viedä sen juhlistamaan ja tanssimaan uuteen paikkaan. Ja äiti taas suree aina synttäreinä vanhenemista, ja sitä lapsenlasten puutetta. Kyllä minä ymmärrän molempien asioiden yhteyden synttäreihin.
Se jeejee-kohta on pätkä jonka hän on kirjoittanut jotain viisivuotiaana. Musta on hauska kun tuollainen on päätynyt biisiin asti.
Mitenköhän se pystyy äitinä ihan pokalla laulamaan tuota?
Vierailija kirjoitti:
Koska uppoaa 90% 15-35v naisista. Asiakkaat samaistuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska uppoaa 90% 15-35v naisista. Asiakkaat samaistuu
Älä yleistä. En pidä suomalaisista naismuusikoista ollenkaan.
Mua aina naurattaa Behmin ja Sippolan laulusoundi. Ollaan niin kansainvälisiä popstaroja. Ei toimi minulle.
Pitääkö tää oikeasti rautalangasta vääntää jollekin? Biisi kertoo ikäkriisistä (taas vuosi lisää), ja siitä kun toisten odotukset ei kohtaa omaan elämään. Äiti toivoo jälkikasvua, kaveri tarjoaa kaljabaaria, kumpikaan ei itselle natsaa, kun ei elämä mennyt niin (ei perhe- eikä pitkitettyä biletysrataa), ja kaipaa syvempää merkitystä ja on mieluummin vaikka hiljaa itsekseen synttärinään ja se on just hyvä niin. Se kolmas osuus on se onnentoivotus itselle tai biisin kuuntelijalle, jolle tuo osuu. Mutta sulta menee selkeesti yli hilseen, kun et selvästi mitään mistään tajua.
Loistava biisi, aivan nappi, sekä sanoitus tavoittaa jotain tästä matalan syntyvyyden jarrutetun aikuisuuden ajasta joka johtaa eksistenssikriisiin että myös sävelkulku erittäin mielenkiintoinen.
Vanhoillisen sanoman mukaisesti naisia äideiksi painostava negatiivinen ja ankea biisi.
Kuvastaa jonkun tuppukylän kouluttamattoman teiniäidin, eli laulajansa, maailmankuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhoillisen sanoman mukaisesti naisia äideiksi painostava negatiivinen ja ankea biisi.
Kuvastaa jonkun tuppukylän kouluttamattoman teiniäidin, eli laulajansa, maailmankuvaa.
Biisissä ei todellakaan ole kyse tuosta. Jos noin tulkitset, olet täydellisesti väärinymmärtänyt biisin sanoman. Palstan taso näkyy masentavasti taas, huoh...
Minut yllätti, että nimi kirjoitetaan Behm, muut lausuvat Behm, mutta laulaja itse lausuu nimensä Behn.
Vierailija kirjoitti:
Lapsihan asuu isällään. Jos ei halua enempää lapsia. Lapset ovat työläitä ja uran esteenä. Ei kai siinä mitään henkilökohtaista ole tai lapsivihaa.
Muuten hyvä laulu mutta ihmetyttää että Behm dissaa siinä itseään: " siellä laulaa Behm, sinne mä en mee, ei ne itkuvirretkään hyvää kai tee..."
Vierailija kirjoitti:
Mua aina naurattaa Behmin ja Sippolan laulusoundi. Ollaan niin kansainvälisiä popstaroja. Ei toimi minulle.
En vertaisi. Toinen näistä on teennäinen. Minusta Behm on naispuolinen Jope Ruonansuu.
Vierailija kirjoitti:
Minut yllätti, että nimi kirjoitetaan Behm, muut lausuvat Behm, mutta laulaja itse lausuu nimensä Behn.
Se on upea vibraatto hm:n lopussa. Ihana Behm.
Sisarukset behm ja bess ovat rimjobanneet oikeaa henkilöä