Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastani kiusattiin tanaan, vedettiin hiuksista yms. soitin kiusaajan aidille, jonka mielesta kiusaaminen on ok niin kauan kuin mitaan mustelmia tms. ei nay

Vierailija
25.01.2007 |

Ja tämä ei ollut ensimmäinen kerta, joten hoidan asian jotain muuta kautta, kun äidin kanssa ei suju. Mutta mihin kannattais ottaa yhteyttä? Kouluun vai sossuun?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulun vastuulle. joten yhteyskouluun. Jos ei niin seuraava on sitten poliisi ja rikosilmoitus.

Vierailija
2/7 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ota yhteys poliisiin ja kysy sieltä neuvoja. Tai ehkä vielä kerran koeta puhua kiusaajalle ja tämän äidille ja sano, että jos ei lopu niin seuraavaksi menet poliisin puheille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja poliisilaitokselle tekemään rikosilmoitus.

Vierailija
4/7 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on ehdotettu jo koulua, sosiaaliviranomaisia ja poliisia ... minkähän niistä valitsisin????

ap

Vierailija
5/7 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt oikeesti järkeä ottaa poliisiin yhteyttä??? Puhu itse kiusaajan kanssa!

Vierailija
6/7 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin raivostuttaa nuo tommoset kakarat et oon päättäny et jos meidän lapsia syyttä kiusataan otan oman käden oikeudet! Oikeasti hermot palaa! Ja varsinki ku kakaralla on tollanen äiti joka kohauttaa olkia! #%&(%&/%/%¤#!%¤&/)

Vierailija
7/7 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ei kerta kiusaajan äiti ole asiasta kiinostunut saadaan siihen poliisi selvittämään tilanetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi