Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan olemaan todella surullinen kun kumppania ei löydy.

Vierailija
16.05.2024 |

Olen nainen ja jokaikinen juttu on ollut aina yksipuolinen. En jaksa nyt mitään ilkeyksiä mut en ymmärrä miksi kukaan mies ei koskaan haluu mitään vakavampaa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot syntyny semmoseen suomi-turaani lokeroon jossa kelpaat vaan seksileluksi mutta et muuhun tai tason nostatukseen tai itsevarmuuden hankintaan.

olet varmasti myös omalta osalta vahvistanu tätä rooliasi harrastamalla yhenillan juttuja etkä pitämällä arvokkuudestasi kiinni, sen takia ne harvatki jotka olisi kelpuuttaneet sut kumppaniksi - karsastavat sinua.

Vierailija
22/38 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hieman lisää. 

Missä olet näihin miehiin tutustunut?

Kuinka olet tehnyt aloitteen - miten on siis selvinnyt, että vain yksipuolista kiinnostusta?

Tahaton sinkkuus johtuu yleensä:

- eristäytyminen (ei tapaa uusia ihmisiä)

- ujous (ei uskalla tutustua)

- epätoivoisuus ja ripustautuvuus, persoonan keskeneräisyys (uuvuttaa ja karkottaa)

- yleisasenteena negatiivisuus (kuka haluaa jatkuvasti ilkeää/valittavaa kumppania elämäänsä?)

- "liian matala rima" (kiinnostuu lähes kenestä vaan, ei hahmota, että yhdistäviä tekijöitä tarvitaan ja joutuu siksi pettymään)

- huono onni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa, ku miehet puhuu selän takana, että haluaisivast seurustella kanssani tai viedeä treffeille, mutta kukaan ei tule kysymään tai edes juttusille. Jotkut naimisissa olevatkin ovat kuulemma erehtyneet kertomaan vaimoilleen, että jos eivät olisi naimisissa, niin yrittäisivät minua. En ole mikään kaunotar, mutta jostain syystä näin. Silti kukaan ei lähesty.

Tiedän, että osa syy on likinäköisyyteni, joudun kävellessä esim katsomaan enemmän maahan kuin toisia silmiin ja tämän vuoksi ilmeisesti suurin osa suomalaisist amiehistä tulkitsee, että olen tyly. Ulkomailla miehillä ei ole tuollaisia oletuksia, he tulevat juttusille ja jotkut vähän päällekäyvästikin vaativat minua treffeille.  Eivät tunnu koskaan uskovan,e ttä olen suomalainen, koska suomalaiset naiset ovat ihan toisenlaisia. Että ehkä en sitten ole suomalainen, vaikka ihan suomessa syntynyt ja sukututkimuksenkin mukaan ihan suomalaisia ollaan. Olen vain niin erilainen, että suomalaiset miehet ujostelee ja arastelee, kun pelkäävät, että reagoin jotekin negatiivisella tavalla.

Jotenkin vain en sovi suomalaiseen kulttuuriin. Kun en sitten edes kännää, niin eipä sitä tule suomalaistyypillisiä kohtaamisiakaan missään, missä mies voisi kännissä tulla sitten avautumaan minulle, että on vuosia kerännyt rohkeutta lähestyä minua.

Vierailija
24/38 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuuuuuuseri

Vierailija
25/38 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua harmittaa, ku miehet puhuu selän takana, että haluaisivast seurustella kanssani tai viedeä treffeille, mutta kukaan ei tule kysymään tai edes juttusille. Jotkut naimisissa olevatkin ovat kuulemma erehtyneet kertomaan vaimoilleen, että jos eivät olisi naimisissa, niin yrittäisivät minua. En ole mikään kaunotar, mutta jostain syystä näin. Silti kukaan ei lähesty.

Tiedän, että osa syy on likinäköisyyteni, joudun kävellessä esim katsomaan enemmän maahan kuin toisia silmiin ja tämän vuoksi ilmeisesti suurin osa suomalaisist amiehistä tulkitsee, että olen tyly. Ulkomailla miehillä ei ole tuollaisia oletuksia, he tulevat juttusille ja jotkut vähän päällekäyvästikin vaativat minua treffeille.  Eivät tunnu koskaan uskovan,e ttä olen suomalainen, koska suomalaiset naiset ovat ihan toisenlaisia. Että ehkä en sitten ole suomalainen, vaikka ihan suomessa syntynyt ja sukututkimuksenkin mukaan ihan suomalaisia ollaan. Olen v

Erikoista, että olet kuullut noita selän takaa puhuttuja asioita. Todellako jotkut miehet puhuvat noin vaimoilleen? Karmeaa.

Mitä muuten tarkoitat tällä: "Eivät tunnu koskaan uskovan,että olen suomalainen, koska suomalaiset naiset ovat ihan toisenlaisia. " ?

En usko, että likinäköisyys ongelma. Suomessa ei yleensä isketä kadulla.

Vierailija
26/38 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepas tuo sun aloitus uudelleen. Mikä tuossa on sellaista, että yksikään mies kiinnostuisi? Aivan, ei niin mikään. Se, että olet epätoivoinen ja varmaan tyrkky myös, karkottaa kaikki. 

Aika pitkälle menevät johtopäätökset lyhyestä tekstistä. Ei aloittajassa välttämättä ole mitään sen kummempaa vikaa, mutta sopivan kumppanin löytäminen on oikeasti aika vaikea homma.

Voisiko aloittaja kertoa millä tavalla nämä aikaisemmat yritykset ovat kuivuneet kasaan?

MIehillä ei koskaan herää mitään tunteita mua kohtaan.

Vierailija
27/38 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa kuin ap:lla. Miten ja mistä löytää hyvä mies?

Vierailija
28/38 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että osa syy on likinäköisyyteni, joudun kävellessä esim katsomaan enemmän maahan kuin toisia silmiin ja tämän vuoksi ilmeisesti suurin osa suomalaisist amiehistä tulkitsee, että olen tyly. Ulkomailla miehillä ei ole tuollaisia oletuksia, he tulevat juttusille ja jotkut vähän päällekäyvästikin vaativat minua treffeille.  Eivät tunnu koskaan uskovan,e ttä olen suomalainen, koska suomalaiset naiset ovat ihan toisenlaisia. Että ehkä en sitten ole suomalainen, vaikka ihan suomessa syntynyt ja sukututkimuksenkin mukaan ihan suomalaisia ollaan. Olen v

Tee itse aloitteita.

Vierailija
29/38 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on 99% todennäköisyydellä kyse siitä mistä on aina kyse eli yrität miehiä joihin oma tasosi ei riitä.

Pudota rimaa niistä ihanista miehistä "ihan ok" miehiin eli miehiin jotka normaalisti laittaisit kaverivyöhykkeelle.

Teet aika isoja oletuksia, jos kuvittelet että miehet suostuisivat olemaan naisen kavereita. Se on joko pildeä heti tai ei kontaktia lainkaan.

Vierailija
30/38 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepas tuo sun aloitus uudelleen. Mikä tuossa on sellaista, että yksikään mies kiinnostuisi? Aivan, ei niin mikään. Se, että olet epätoivoinen ja varmaan tyrkky myös, karkottaa kaikki. 

Aika pitkälle menevät johtopäätökset lyhyestä tekstistä. Ei aloittajassa välttämättä ole mitään sen kummempaa vikaa, mutta sopivan kumppanin löytäminen on oikeasti aika vaikea homma.

Voisiko aloittaja kertoa millä tavalla nämä aikaisemmat yritykset ovat kuivuneet kasaan?

MIehillä ei koskaan herää mitään tunteita mua kohtaan.

Vaikea kyllä sanoa näillä tiedoilla mistä kiikastaa. Onko kyseessä olleet jotkut tinder-tuttavuudet vai normaalielämän puolelta tulleet sulhoehdokkaat?

Useinhan ihminen ihastuu johonkin itsensä kaltaiseen. Jos on vaikka ollut samanlaisia kokemuksia/vaikeuksia elämässä, niin niistä saa jutunjuurta ja kosketuspintaa toiseen ihmiseen.

Ovatko nämä sinun tuttavuutesi päättyneet jo ihan muutaman tapaamisen jälkeen vai ihan jonkinlaiseen seurusteluun astiko olet päässyt? Tuli vain mieleen sellainen, että onko sinulle vaikeaa ylipäätään keskustella mistään merkityksellisistä asioista? Jääkö treffeillä puheenaiheet hyvin pinnallisiksi?

Vierailija
31/38 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sinussa on vikana? äläkä kysy palstalta. me ei voida tietää. itse sen parhaiten tiedät.

Vierailija
32/38 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet ole ainoita mahdollisuuksia kumppanuuteen. On paljon naisia.

Vierailija
33/38 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa keino: ole aktiivisempi ja sinnikäämpi. Sosiaalisuus on ensimmäinen vaatimus kumppanin haussa. Jos se ei ole sinulle luonnollista, niin harjoittele, ja hankkiudu tilanteisiin, jossa tapaat samoja ihmisiä usein.

Yksi hyvä mahdollisuus ovat harrastukset. Naisena et tietenkään mene neulontaseuraan tai tanssikurssille hakemaan puolisoa, vaan keksi jotain, missä miehiä on vaikka viikon joka päivälle vaihdettavaksi. Tulet saamaan tuollaisessa ympäristössä huomiota siinä määrin, että pystyt opettelemaan sosiaalisuutta ja itsetuntosi nousee.

Vierailija
34/38 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei tosiaan ymmärrä kuinka suuri taloudellinen ja henkinen riski on ryhtyä suhteeseen naisen kanssa miehenä kun kahdeksan kymmenestä naisesta on vain tulossa käyttämään miestä henkisesti ja taloudellisesti hyväkseen joka ei todellakaan suostu tekemään miehen eteen mitään vaikka itse vaatii miestä tekemään kaiken naisen eteen

Vierailija
35/38 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla tuoda jotain siihen suhteen alkuun siis jotain muuta kuin kilometrin mittaisen vaatimuslistan. Tätähän sillä tarkoitetaan kysytään se kysymys mistä lähes joka nainen triggeröityy ja loukkaantuu eli se että mitä naiset TUO parisuhdepöytään

Vierailija
36/38 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä miesmallin näköisiä hävittäjäkentäjiä on rajallinen määrä, ikävää.

Vierailija
37/38 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä valitettavasti se omaan elämään tyytymätön olemus näkyy. Ehkä et siksi kiinnosta. Et myöskään kertonut kuinka vanha olet? Voihan sulla olla vielä hyvin aikaa löytää joku. Toivoa ei kannata menettää. Ainakaan jos muuten olet normaali niin tunne-elämän kuin järjen suhteen. 

Vierailija
38/38 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettet valitse vääränlaisia miehiä. Tietyn tyyppiset miehet eivät vain ole sitoutuja tyyppiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan