Harkitse kolmeen kertaan, kun ostat mitään, tarvitsetko sitä TODELLA.
Näin fyrkat riittää ja voit käyttää tärkeämpään.
Kommentit (10)
Olen samaa mieltä. Lopulta harvat asiat ovat elintärkeitä. Vanhojenkin rojujen järjestyksessä pitäminen on työlästä eli uusia en enää osta.
Näin olen timinut jo vuosikymmeniä. Ilman harkintaa en olisi varakas, kuten nyt olen. Kaikki rahat olisivat valuneet herätehankinntoihin.
Ostan vain jos saan halvalla. Viimeisin ostos oli haitari, en tunne ketään kuka osaisi sillä soittaa. Vielä jäi rahaa lompakkoonkin.
Vierailija kirjoitti:
Ostan vain jos saan halvalla. Viimeisin ostos oli haitari, en tunne ketään kuka osaisi sillä soittaa. Vielä jäi rahaa lompakkoonkin.
Anteeksi, mutta tämä juttu on jotenkin herttainen 😂
Varsinkin kun mulle kävi joskus aivan samoin, menin katselemaan kirpparilta vaatteita ja mukaan tarttui kuitenkin massiivinen hanuri jota kukaan ei osaa soittaa :D
Raha on tarkoitettu käytettäväksi, ei siitä ole iloa pankkitilillä eikä kuoleman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Raha on tarkoitettu käytettäväksi, ei siitä ole iloa pankkitilillä eikä kuoleman jälkeen.
Joku kerää rahaa, joku postimerkkejä ja joku muumimukeja.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on totta. Kuitenkin on ihan viisas tuo ap:n aloitus, jos vaikka jokin kodinkone hajoaa tai tulee yllättävä/yllättävän suuri lasku ja ei olekaan rahaa maksaa sitä niin onhan se kurja tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Näin olen timinut jo vuosikymmeniä. Ilman harkintaa en olisi varakas, kuten nyt olen. Kaikki rahat olisivat valuneet herätehankinntoihin.
Näin täälläkin ja lisäksi laitan aina jotain kiertoon uuden tieltä. Pysyy kaapit kuolinkunnossa.
mikäs se on se tärkeempi