Ahdistaa... Ei ole kesävaatteita
Kommentit (20)
Tein useasta paitapuserosta lyhythihaisen version. Ompelukoneen omistavana onnistuu.
Kaupungilla oli sympaattisen näköistä, kun moni oli jotenkin pallo hukassa kesävaatteissa. Olin itse yksi heistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Kaupungilla oli sympaattisen näköistä, kun moni oli jotenkin pallo hukassa kesävaatteissa. Olin itse yksi heistä. :)
Kolme viikkoa sitten toppatakki ja parinkymmenen sentin hangessa tarpominen. On outoa.
V..tu, sama täällä, olen lihonut hieman ja nyt näyttää kaikki ihan hirveeltä.
Tokmanni, bonbrix jne. Jos mahtuu lasten vaatteisiin esim. 164 tai 176 kokoon, tulee halvemmaksi
Tilaa Pellavatehtaalta väljä pellavamekko.
Kyllähän oli outoa pitkästä aikaa vetästä mekko päälle. Ihan huippua!!
Konmarititko ne kaikki talvella kun et muistanut että kesäkin vielä tulee?
Katso Facebookin annetaan osastolta jospa joku lahjoittaa sinulle kivan mekon.
Sitten niitä pitää hankkia. Jos rahasta kiinni niin vähällä rahalla kirppari ja ilmaiseksi lahjoitetaan palstat, hope ry, kirkon/diakonissalaitoksen vaatekeräykset etc. Jos koko on muuttunut tai kaapista ei löydy mieluista niin normikauppaan sitten.
Minulla on kesä vaatteita viime kesältä ja 10 vuoden takaa, yks vaalea hame on vuodelta 1992 pojan ristiäisiin ostettu, vaan on hyvä vieläkin
Mulla on. Mutsin 80-luvun hame ja 90-luvun mekko. Ovat hyvin tehtyjä ja kauniita.
Alennusmyynnit alkavat ihan kohta! Osta sit sellaisia, joissa kelpaa kulkea ensi kesänäkin eli laatua. Hoida vaatteitasi hyvin. Älä liho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme viikkoa sitten toppatakki ja parinkymmenen sentin hangessa tarpominen. On outoa.
Onks siitä niin vähän aikaa 😂 Huhhuh.
Takatalvesta on niin vähän aikaa että minua vieläkin paleltaa ajatus mennä ulos, tämä kuumuus tänään tuntui oudolta taas pitkästä aikaa.
Meneppä töihin