Purra eduskunnassa paraikaa
Piti pitkän puheen persujen onnistumisesta, hyvinvointivaltio on purran mestariteos.
Kommentit (39)
puhkesiko taas yht äkkiä rallattelemaan jotain? tuo ihminen on järkkynyt jos joku!
Vierailija kirjoitti:
Puralla pakara raikaa.
Purralla*
Tuossa ämmässä on jotain todella pahasti vialla. Mielenvikaisuus pyrkii pintaan, vaikka kovasti yrittää peitellä.
Suomessa on vinoutunut väestörakenne. Onko se ikääntyneiden vika vai nuorten joita ei perheiden perustamiset ja lapsien teot eli tulevien veronmaksajien tuottaminen maahan kiinnosta? Nuoria kiinnostaa vain valittaminen mutta eivät tajua olevansa pitkälti itse syyllisiä maan tilaan. Tehkää kuten muutkin sukupolvet oma osanne ja mm talous korjautuu lähes itsestään.
Ihmeelliset vaatteet on laittanut päälleen. Paita on oudon värinen tälle naiselle, ryppyinen, eikä istu ja alaosa ei sovi tuon paidan kanssa. Riikka Purralla vaikuttaa muutenkin olevan paljon vaatteita, mutta vain hyvin vähän hyviä ja sopivia vaatteita.
Joko pikavippi-purran kasetti on levinnyt tältä päivältä..
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on vinoutunut väestörakenne. Onko se ikääntyneiden vika vai nuorten joita ei perheiden perustamiset ja lapsien teot eli tulevien veronmaksajien tuottaminen maahan kiinnosta? Nuoria kiinnostaa vain valittaminen mutta eivät tajua olevansa pitkälti itse syyllisiä maan tilaan. Tehkää kuten muutkin sukupolvet oma osanne ja mm talous korjautuu lähes itsestään.
Asiattomaksi ilmoitettu
Purra edustaa abosuuttista muuttumatonta totuutta. Yrittäkääpä vihervassarit väittää muuta.
t.persu ikuisesti
Vierailija kirjoitti:
Onkos siellä itsekäs, ahne ja materialistinen boomeri? Pitäisit suusi kiinni. Suuret ikäluokat paskoivat jopa luonnon. Pahin minä minä minä -sukupolvi, jolla ei ole varaa arvostella yhtään ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeelliset vaatteet on laittanut päälleen. Paita on oudon värinen tälle naiselle, ryppyinen, eikä istu ja alaosa ei sovi tuon paidan kanssa. Riikka Purralla vaikuttaa muutenkin olevan paljon vaatteita, mutta vain hyvin vähän hyviä ja sopivia vaatteita.
Ja eikös joku ole täällä palstalla joskus kommentoinut myös, että räikeät, huomiota herättävät, risat ja/tai huolittelemattomat vaatteet ole merkki mt-ongelmista..?
Vierailija kirjoitti:
Vinksahtaneella akalla vinksahtaneet vaatteet. Näinhän se menee.
Riikka Purra tarvitsi pukeutumisneuvontaa, mutta sitä tarvitsisi myös moni muu ministeri ja ihan kansanedustajakin.
Äsken puhuneella kehopositiivisella persumiesoletetulla oli oudon värinen solmio.
Vierailija kirjoitti:
Purra edustaa abosuuttista muuttumatonta totuutta. Yrittäkääpä vihervassarit väittää muuta.
t.persu ikuisesti
Purran mielestä soten suunta on oikea. Lisää rahaa pörriäisille, jotta kansa hoksaa mennä sinne ja jättää julkisen rauhaan. Julkisella voi käydä vasta sitten kun omat rahat loppuu
Petteri Orpolla on aina sininen puku.
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra tarvitsi pukeutumisneuvontaa, mutta sitä tarvitsisi myös moni muu ministeri ja ihan kansanedustajakin.
Neuvonta Purra tosiaan tarvitsisi, mutta pukeutuminen on hänen ongelmistaan pienin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos siellä itsekäs, ahne ja materialistinen boomeri? Pitäisit suusi kiinni. Suuret ikäluokat paskoivat jopa luonnon. Pahin minä minä minä -sukupolvi, jolla ei ole varaa arvostella yhtään ketään.
Te olette juuri se minä minä sukupolvi. Vain valittaminen, kuten näkyy, kiinnostaa.
Onko ministereille tarjottu pukeutumisneuvontaa, sillä tarvetta tähän olisi? Petteri Orpolle pitäisi löytää sopiva ja istuva puku, Riikka Purralle ylipäätään sopivat työvaatteet ja Aino-Kaisa Ikoselle pitäisi kertoa, että nyt on vuosi 2024, eikä olla enää 1980-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiattomaksi ilmoitettu
Kalikka kalahti ja rakki älähti. Totuutta et paskiainen kestä.
Puralla pakara raikaa.