Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epävakaa

Vierailija
15.05.2024 |

Kadutko impulsiivisia tekojasi jälkikäteen? 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko epävakaalle ominaista, että muuttaa jatkuvasti? Siis että ostaa asunnon asuu kaksi vuotta, myy asunnon. Rakastuu, ostaa puolet naisen omistamasta asunnosta, asuu hänen kanssa neljä vuotta, eroaa, muuttaa jne. Ja että on omasta mielestään erinomainen bisnesmies, mutta tuhlaa sekä omat että firman rahat silmänräpäyksessä. Vaihtaa työpaikkaa ja jättää edellisen selvitystilaan?

Minuun vetosi se miten hän käyttää rahaa vähän kalliimpiin tuotteisiin eikä tuijottele hintoja. Ei koko ajan ruikuta kaiken kalleutta. Kääntöpuolena huomasin hänen olevan aika törsäievä, esim. hävikkiä häneltä näytti tulevan aika paljon. Siitä en pidä. Ihan sama jos joskus joutuu heittämään jotain pientä roskiin, mutta liika on liikaa. Pyysin häntä esim. viemään mukanaan jotain ruokatarvikkeita, koska tiesin etten niitä käytä mihinkään. Lupasi viedä, muttei vienyt. Jätti myös ai

Oma tapaukseni teki kolme ulkomaanmatkaa ja lisäksi useamman laskettelureissun vuodessa. Sitten valitteli kun ei ole varaa lyhentää asuntolainaa. Oli muutenkin hyvin ristiriitainen, esim. saattoi olla samasta asiasta kahta täysin päinvastaista mieltä, eikä nähnyt siinä mitään ristiriitaa. Hyvin impulsiivinen kaikessa toiminnassaan.

Vierailija
42/47 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko epävakaalle ominaista, että muuttaa jatkuvasti? Siis että ostaa asunnon asuu kaksi vuotta, myy asunnon. Rakastuu, ostaa puolet naisen omistamasta asunnosta, asuu hänen kanssa neljä vuotta, eroaa, muuttaa jne. Ja että on omasta mielestään erinomainen bisnesmies, mutta tuhlaa sekä omat että firman rahat silmänräpäyksessä. Vaihtaa työpaikkaa ja jättää edellisen selvitystilaan?

Minuun vetosi se miten hän käyttää rahaa vähän kalliimpiin tuotteisiin eikä tuijottele hintoja. Ei koko ajan ruikuta kaiken kalleutta. Kääntöpuolena huomasin hänen olevan aika törsäievä, esim. hävikkiä häneltä näytti tulevan aika paljon. Siitä en pidä. Ihan sama jos joskus joutuu heittämään jotain pientä roskiin, mutta liika on liikaa. Pyysin häntä esim. viemään mukanaan jotain ruokatarvikkeita, koska tiesin etten niitä käytä mihink

Tuo ei kuulosta tutulta minulle. Tuo henkilö, jota epäilen epävakaaksi, on vain sellainen... En tiedä. Mustisteli tosi paljon, ei kuulemma ennen ole ollut mustasukkainen. Näin siis sanoi itse. Sitten juuri aika huoletonta rahankäyttöä, vaikka sitten valitteli ettei ole varaa ajaa tuota väliä säännöllisesti. Vaihtamalla edes muutaman tuotteen halvempaan olisi säästänyt varmasti sen verran, että matkanteko olisi helpottunut. Sitten tietysti se viimeisin, eli juuri kun kaiken piti olla hyvin, aloitti draaman täysin yllättäen. Enpä olisi uskonut, että se yksi sana johtaa tähän tilanteeseen. Muutenkin hän väänsi draamaa mistä tahansa sanomastani asiasta. Koskaan en osannut kuvitella, että seKIN asia (mikä milloinkin) tulisi johtamaan hänen kiukutteluunsa. Ei hän ollut pelottava tai uhkaava vihaisena, mutta en silti jostain kumman syystä jaksa jatkuvaa kiukuttelua. Piti varoa toden teolla että kenen nimen sanoo, milloin sanoo, milloin mainitsee asian x vai kannattaako sitä mainita ylipäätään. Ihan sairasta menoa. Kyllä hän sanoi itse, että se mustistelu ei ole ok ja antoi ymmärtää, että aikoo hakea apua. Toivottavasti sen myös tekee (tai on tehnyt.) 

Edelleen olen todella katkera siitä miten törkeästi hän minua kohteli. Sattuu myös.

Vierailija
44/47 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen erästä henkilöä epävakaaksi (suorastaan ihmettleen, jos hän EI ole.) 

En ole puheväleissä hänen kanssaan ja yritän tässä saada jotain ymmärrystä tuolle sekoilulle ja arvuutella, että voisiko hän kenties katua sitä ylireagointiaan. Minulla meni kuppi nurin sen verran pahasti, että annoin tulla täyslaidallisen kaikkea ilkeää, joten en ihmettele jos hän ei uskalla sanoa enää mitään. Itse hän siis aloitti koko show'n. Se ei ollut ensimmäinen laatuaan ja siksi minulla keitti yli ja sanoin ilkeitä asioita. Tämä ei kuitenkaan liity minuun, vaan häneen. Hän sen sekoilun aloitti, juuri kun kaiken piti olla hyvin.

Ap

Lähipiirissä pyörii myös erittäin huomionhakuinen persoona, jonka iholle tuleminen lähtee säännöllisin väliajoin täysin lapasesta. Joka kerta pitää palautella omalle paikalleen kovin sanakääntein. Muistaa aina vähän aikaa pitää päänsä kiinni, mutta ei vaan luultavasti voi itselleen mitään, ja taas alkaa avautua. On ihan hyvä että sulla keitti yli, tiedän niin sen tunteen, kun joku on kimpussa kuin paskakärpänen, eikä ymmärrä jättää rauhaan. Tiedän niiiiin sen tunteen. Ei noihin tehoa mikään muu kuin riittävän järeä palaute.

Vierailija
45/47 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kovin tutulta. Kuka olet Ap?

Vierailija
46/47 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kovin tutulta. Kuka olet Ap?

Siis kuvitteletko ihan oikeasti että palstalaiset alkavat kertomaan keitä ovat?! 😂😂😂

Vierailija
47/47 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen erästä henkilöä epävakaaksi (suorastaan ihmettleen, jos hän EI ole.) 

En ole puheväleissä hänen kanssaan ja yritän tässä saada jotain ymmärrystä tuolle sekoilulle ja arvuutella, että voisiko hän kenties katua sitä ylireagointiaan. Minulla meni kuppi nurin sen verran pahasti, että annoin tulla täyslaidallisen kaikkea ilkeää, joten en ihmettele jos hän ei uskalla sanoa enää mitään. Itse hän siis aloitti koko show'n. Se ei ollut ensimmäinen laatuaan ja siksi minulla keitti yli ja sanoin ilkeitä asioita. Tämä ei kuitenkaan liity minuun, vaan häneen. Hän sen sekoilun aloitti, juuri kun kaiken piti olla hyvin.

Ap

Lähipiirissä pyörii myös erittäin huomionhakuinen persoona, jonka iholle tuleminen lähtee säännöllisin väliajoin täysin lapasesta. Joka kerta pitää palautella omalle paikalleen kovin sanakääntein. Muistaa aina vähän aikaa

En minä ole missään vaiheessa sanonut sanaakaan mistään rauhaan jättämisestä???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi