Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epävakaa

Vierailija
15.05.2024 |

Kadutko impulsiivisia tekojasi jälkikäteen? 

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä sisimmässäni, että hän katuu. En tiedä satavarmasti, että hän on epävakaa, mutta kaikki merkit viittaavat siihen. Minulla meni tosiaan kuppi nurin ja sanoin todella ilkeitäkin asioita hänelle, koska hän loukkasi minua niin pahasti. Kaiken piti olla hyvin, kun hän taas aivan yllättäen aloitti show'n.

En osaa edes katua sitä mitä hänelle sanoin. Hän olisi voinut hoitaa asian niin monella eri tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain sanoin ne asiat itseäni suojellakseni. Ettei hän taas sekottaisi pakkaa. Tiedän, että tuollaisena hän ei ansaitse minua. En tuomitse mt-ongelmia, mutta tuomitsen vastuuttoman käytöksen. Vastuutonta on rikkoa ihmisiä käytöksellään kuin mikäkin tornado. Hoitoa mt-ongelmat vaativat, eivät muiden toistuvaa satuttamista. Huomasin itsekin itsessäni ihan uuden sävyn ja tavan sanoa asioita. Olin jopa kylmä. Halusin suojella itseäni, koska tiesin että sortuisin häneen heti taas. 

Vierailija
24/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko epävakaalle ominaista, että muuttaa jatkuvasti? Siis että ostaa asunnon asuu kaksi vuotta, myy asunnon. Rakastuu, ostaa puolet naisen omistamasta asunnosta, asuu hänen kanssa neljä vuotta, eroaa, muuttaa jne. Ja että on omasta mielestään erinomainen bisnesmies, mutta tuhlaa sekä omat että firman rahat silmänräpäyksessä. Vaihtaa työpaikkaa ja jättää edellisen selvitystilaan?

Minuun vetosi se miten hän käyttää rahaa vähän kalliimpiin tuotteisiin eikä tuijottele hintoja. Ei koko ajan ruikuta kaiken kalleutta. Kääntöpuolena huomasin hänen olevan aika törsäievä, esim. hävikkiä häneltä näytti tulevan aika paljon. Siitä en pidä. Ihan sama jos joskus joutuu heittämään jotain pientä roskiin, mutta liika on liikaa. Pyysin häntä esim. viemään mukanaan jotain ruokatarvikkeita, koska tiesin etten niitä käytä mihinkään. Lupasi viedä, muttei vienyt. Jätti myös aikamoisen määrän kaikkea pientä luokseni. Vaatetta ja muuta. Roskiin ne kai pitäisi heittää, hyväkuntoiset tavarat... myyminen tuntuisi vähän härskiltä... 

Kaikella on siis kääntöpuolensa... ihan noin huolettomasta rahankäytöstä en itse erityisemmin pidä. Toisaalta niin kauan kuin ei ole talousongelmia, annan kaikkien tehdä kuten parhaaksi näkevät rahoineen.

Vierailija
25/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tuli mietittyä, kun hän sanoi ettei tahdo olla varaa ajaa tuota välimatkaa säännöllisesti, että jos ostaisi enimmäkseen halpistuotteita niin säästäisi helposti muutamia euroja per kauppareissu. Kuukaudessa säästö voisi olla muutamia kymppejä, ja ne muutamat kympit voisi käyttää esim. matkantekoon... eli häneltä näytti puuttuvan sellainen ennakointikyky tietyllä tapaa.

Vierailija
26/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Törsäilevä* 

Ihmettelen*

Ap

Vierailija
27/47 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/47 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/47 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/47 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/47 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/47 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/47 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/47 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/47 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ýłöš

Vierailija
36/47 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu. Minulla on lisäksi dissosiaatiohäiriö joka osaltaan sekoittaa pakkaa. En kadu mitään mitä olen elämässäni tehnyt. 

Vierailija
37/47 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä löytyy runsaasti tietoa. Kyllä on aivan piirteenomaista, että epävakaa katuu myöhemmin ylireagointiaan. Ei kuitenkaan voi sille siinä hetkessä mitään, koska ne tunteet ovat hänelle oikeasti olemassa. Epävakaiden kanssa voi olla raskasta elää, mutta eivät he pahoja ihmisiä ole. Toimiva ihmissuhde epävakaan kanssa vaatii työtä molemmilta osapuolilta.

Se epävakaa jonka kanssa minä seurustelin jonkin aikaa, oli kyllä myös paha. Hyviäkin puolia tietysti oli, mutta paha puoli hänessä meni niin pahaksi etten välittäisi ikinä enää nähdä. Parisuhteeseen pitää toki molempien panostaa, mutta mikään pakkotyöleiri se ei saa olla. 

Vierailija
38/47 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netistä löytyy runsaasti tietoa. Kyllä on aivan piirteenomaista, että epävakaa katuu myöhemmin ylireagointiaan. Ei kuitenkaan voi sille siinä hetkessä mitään, koska ne tunteet ovat hänelle oikeasti olemassa. Epävakaiden kanssa voi olla raskasta elää, mutta eivät he pahoja ihmisiä ole. Toimiva ihmissuhde epävakaan kanssa vaatii työtä molemmilta osapuolilta.

Se epävakaa jonka kanssa minä seurustelin jonkin aikaa, oli kyllä myös paha. Hyviäkin puolia tietysti oli, mutta paha puoli hänessä meni niin pahaksi etten välittäisi ikinä enää nähdä. Parisuhteeseen pitää toki molempien panostaa, mutta mikään pakkotyöleiri se ei saa olla. 

Millä tavalla hän oli paha?

Vierailija
39/47 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä kiinnostaa, missä menee se narsismin ja epävakaan välille veteen piirretty viiva - tai sitten kaikki narsistit ovat myös epävakaita, mutta kaikki epävakaat eivät ole narsisteja 🤔

Vierailija
40/47 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla hän oli paha?

Oli väkivaltainen fyysisesti ja henkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi