Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis lähestytäänkö joitain naisia oikeasti ihan tosielämässä?

Vierailija
14.05.2024 |

Ja kysytään numeroa ja treffeille? Mulle ei koskaan tapahtunut noin, netistä päätin sit etsiä mieheni. Vaikea kuvitella että Suomessa tapahtuisi tuommoista. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran katsonut, ettei sormusta ole naisella, ennen aloitetta treffeistä. Kaikenlaisia reaktioita naisilta tuli (90% pakkeja), myös niitä treffejä. Itseluottamuksesta se on kiinni. 

Vierailija
22/29 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan jatkuvasti tulee joku iskemään.

N43

Joojoo ja alkossakin pyydetään paperit joka kerta, robin ja leppilampi laittaa instassa privaviestejä jne jne 🥱

Salaisuus on olla pubiruusu joka on sen näköinen että siltä heruis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No katsos silleen sitä ennen lähdettiin treffeille. Oli vaan se tosielämä ja siinä elettiin.

Minusta ennenvanhaan aika oli vielä parempi. Treffeille lähdettiin esittelyn ja suosittelun kautta tutustuen. Molemmat osapuolet tiesivät, että toinen oli tolkun ihminen kun kaverit tai sukulaiset olivat puhemiehenä/naisena.

Vierailija
24/29 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Joojoo ja alkossakin pyydetään paperit joka kerta, robin ja leppilampi laittaa instassa privaviestejä jne jne 🥱

Ei vaan hyvännäköinen ja hyväntuulinen. 

Vierailija
25/29 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena mulle tuli miehet juttelemaan kadulla joka päivä.

Vierailija
26/29 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Ollaan tyttären kanssa naurettu, että mikähän siinä on, kun mua lähestyvät miehet tarjoavat aina kaljaa. Kai mä sitten näytän siltä, että mua voi houkutella kaljalla 😆.

Vierailija
27/29 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on lähestytty monia kertoja. Eikä ole koskaan näissä tilanteissa ollut mitään bilevaatteita päällä. Esim kerran lenkillä tultu kysymään treffeille, olin meikittä ja päällä kulahtanut jätti-t-paita, paljon parjatut legginsit ja lenkkarit.

Nyt ei tosin ole yli vuoteen lähestytty, mistä sitten johtunee.

Vierailija
28/29 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Mä saan viestejä Batmaniltä 👍🏻

Vierailija
29/29 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästymiseen asti.

Nykyään tosin ovat enimmäkseen muodossa vieläkö olet sen sun miehesi kanssa. Olen, ja toivottavasti olen lopun elämääni, ja jos en ole, aivan varmaa on se, että tuolla kysymyksellä ei pääse yhtään mihinkään minun kanssani. Kertoo minulle nimittäin tasan sen, että ihminen arvostaa ja kunnioittaa parisuhteita tasan nolla. Kuvottavaa käytöstä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi