Onko työpaikan saamisen vaikeuden ja naisen saamisen vaikeudella yhteys?
HR-osasto on yleensä naisia. Ovatko he saamaa porukkaa, jotka antavat miehille todella helposti pakkeja treffeillä?
Kommentit (8)
Tuskin. Saan todella helposti töitä, mutta naisilta jatkuvasti kaverikorttia.
Kyllä yhteys on. Sopiva itsevarmuus on tärkeää, kohteliaisuus, huomaavaisuus, hymy, siisteys, tuoksu, se miten puhut itsestäsi, miten puhut toiveistasi . . . Kaikki tämä.
Enpä usko. Olen itse it-alalla ja täällä on vaikka kuinka paljon miehiä jotka saavat työtä helposti, mutta naisia on vaikea löytää.
On, ja todella iso sellainen onkin. Molempiin nimittäin tarvitaan sosiaalisia taitoja. Jos ne uupuvat, niin kumpikin on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
On, ja todella iso sellainen onkin. Molempiin nimittäin tarvitaan sosiaalisia taitoja. Jos ne uupuvat, niin kumpikin on vaikeaa.
Paitsi jos olet teknisellä alalla, kuten monet miehet on. Kaikenlaisia tuppisuisia autistin tapaisia on vaikka kuinka paljon täällä, ja vain tekninen osaaminen merkitsee.
En usko. Lesbot/yms. tykkäävät minusta eli oletan että olisi vientiä jos olisin kiinnostunut naisista ja sinkku, mutta työnsaanti on kyllä hankalaa
Mulla ei ole ikinä ollut ongelmia saada töitä, mutta naisten saaminen on minulle täysi mahdottomuus.
Toisaalta tiedän miehen joka on valtaosan ajasta työttömänä, mutta hän hukkuu kiinnostuneisiin naisiin, ja vaihtaa naisystävää kuin sukkia (ja pettää jatkuvasti kulloistakin kumppaniaan)
Ei mitään palkintoja sille, joka arvaa kumpi meistä on pitkä ja poikkeuksellisen komea :D
Molemmat riippuu sosiaalisista taidoista. Ne ovat yllättävän monella suomalaisella surkeaa tasoa. Työpaikat ja naiset saa puhumalla mukavia.