Miten te pitkästä suhteesta eronneet olette saaneet elämänne taas järjestykseen?
Vaikealta tuntuu.
Ei tarvi siivota enään jonkun nalkutuksen takia -> En siivoa.
Ei tarvitse pestä astioita toisen nalkutuksen takia -> En pese.
Ei tarvitse tehdä enää pihatöitä toisen nalkutuksen takia -> En tee
Ei tarvitse enää pestä autoa toisen nalkutuksen takia -> En pese
Ei tarvitse enää tarkkailla mitä syö, juo ja koska -> Syön ja juon mitä huvittaa ja koska huvittaa
Ei tarvitse enää miettiä miltä näyttää kun toinen ei enää nalkuta vaatteista ja ylipäätään ulkonäöstä -> Näytän rasupekalta
Tässä oli joitakin asioita mitkä on lähtenyt käsistä.
Kommentit (6)
Hyvin olen saanut koska en perusta kaikkea olemistani/tekemistä toisen ihmisen mielipiteisiin. En tykkää asua paskaisessa asunnossa joten siivoan, pidän itsestäni huolta jne. En tosin ole enää sinkku mutta sinkkuna ollessani olen ollut elämäni kunnossa koska jää enemmän aikaa urheiluun ja tulee panostettua ulkonäköön vielä.enemmän. Aluksi on tietysti nihkeää mutta on hyvä tiedostaa että.se on ihimenevää.
En ole päässyt vielä täysin yli ja erosta on 8 kk mutta olen pannut naisia mahdollisimman paljon. Se on ollut hyvää terapiaa minulle
Hyvin mulla meni, kun ei tarvinnut enää vääntää asioista (yrittää saada toinenkin tekemään tai joutua tekemään itse kaikki). Vähemmän siivottavaa yms. kun ei toinen ollut enää sotkemassa.
Pihatöistä nautin, ja teen niitä ihan ilokseni. Muita listaamiasi asioita teen jaksamisen mukaan/silloin kun tulee inspiraatio.
Vaikeinta mulle oli tottua nukkumaan yksin. Ja hyväksyä että parisuhde "epäonnistui". Kun olin kasvanut siihen että yhdessä ollaan vaikka mikä olis. Toki ymmärsin myöhemmin, että eihän se niin ole, vaan välillä se vaan on kaikille parempi erota.
Käräjäoikeudessa lähestysmiskiellolla.
Eipä tarvitse yrittää toivoa sopimista. Sovintoa tai keskusteluyhteyttä.
Tietenkin ...
Lähestymiskielto antaa suojaa myös sille kiusaajalle joka on instanssin pyörittänyt läpi. Haastanut. Ja kiitos joka Päivi että saanut hakemansa läpi koska haluaa uhriutua ja hyökkäyssodan ristinollaa pelattu siihen pisteeseen...
Että kaikki väylät sekä kanavat on saatava hiljaiseksi ettei uudelle vaimolle vain missään tilanteessa tai millään tavalla " valkenisi todellisuus"--
Eli löhestymiskielto on nykyaikana valtaakäytävän työkalu välinen joka juuri muuttui lakimuutoksella " ilmaiseksi" hakea-
Ihmiset jotka haluavat vääntää todellisuuden toiseksi onnistuvat .
Toisilla ei näytä olevan mitään rajaa toiminnassa.
Aina löhestymiskielto ei perustu tosiasiallisen uhkaan.
Vaan jos kokee että ei halua hoitaa vastuutaan tarvitsee tänäpäivänä Suomessa vain ansoittaa ja olla tarpeeksi viekas sekä röyhkeä ja mennä tekemään haluamiaan hakemuksia ja läpi menee kaikki.
...
Miten eroista selviää.
Elää omaa elämää ja käy vaikkapa jonkin kurssin. Tai pari.
Hankkii elämäänsä ylpeyden aiheita omasta hyvinvoinnista sekä menestyksestä ja uskoo ettei toisten mielipiteillä ole merkitystä...
Vaikka käräjäoikeudessa juuri nämä mielipiteet näyttävät ohjaavan disinformaatioon perustuvaa taktista totuutta.
Ero on aina hyvä asia jos siten tekee elämässään tilaa
" terveille ihmisille" ja pääsee toksisuudesta kauas vaikka se veisi vuosia...
Ero oli minulle maailman paras asia. Suotta sen ottamista pelkäsin ja 20 v jahkailin. Harteiltani putosi vuoren korkuinen taakka. Lasten syntymisen jälkeen tämä on paras asia, mikä minulle on tapahtunut. Pärjään itse, osaan itse, elätän itseni, sai juuri maksettua asuntoni. Kotona on aina siistiä ja pääsin eroon myös toisen osapuolen ikävistä sukulaisista. Lapsiini minulla on hyvät välit ja se on tärkeintä ja riittää minulle "hyvitykseksi" , heitä rakastan niin että halkeen.
Miettimällä, mitkä asiat tuottavat minulle iloa ja tyydytystä. Ja sitten tekemällä niitä.