Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi euroviisujen musiikki on huonoa?

Vierailija
14.05.2024 |

Onko siinä joku sisäpiiriläppä, minkä maan biisi on huonoin? Meinasi aivot räjähtää ja korvista valui verta kun kuunteli euroviisuja. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni tänä vuonna oli ihan hyviäkin biisejä.Tietysti kun muiden valitsemia kovin erilaisia biisejä joutuu kuuntelemaan niin suurin osa niistä ei omaan korvaan hyvältä kuulosta. Tietysti se oma soittolista ja algoritmien ehdotukset tulee aina euroviisut ja muutkin biisikilpailut voittamaan.

Vierailija
2/7 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaja tykkää jostain Jari Sillanpääsrä, niin ehkä viks olikin kuulijan korvissa. Minusta taso oli todella hyvä ja yhtään huonoa en kuullut. Ne yleensä kuullut itkuvirret loistivat onneksi poissaolollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aloittaja tykkää jostain Jari Sillanpääsrä, niin ehkä viks olikin kuulijan korvissa. Minusta taso oli todella hyvä ja yhtään huonoa en kuullut. Ne yleensä kuullut itkuvirret loistivat onneksi poissaolollaan.

Ramonaa ramonaaa uliuli ramooonaaaa.

t AP

Vierailija
4/7 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni tänä vuonna oli ihan hyviäkin biisejä.Tietysti kun muiden valitsemia kovin erilaisia biisejä joutuu kuuntelemaan niin suurin osa niistä ei omaan korvaan hyvältä kuulosta. Tietysti se oma soittolista ja algoritmien ehdotukset tulee aina euroviisut ja muutkin biisikilpailut voittamaan.

Kaikki biisit olivat surkeita. Sama meininki ollut jo vuosikausia. 

AP

Vierailija
5/7 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kisassa on ulkomusiikilliset jutut pääosassa. Se on eräänlainen jokakeväinen karnevaali, jossa itse musiikki on sivuseikka. 

Vierailija
6/7 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kisassa on ulkomusiikilliset jutut pääosassa. Se on eräänlainen jokakeväinen karnevaali, jossa itse musiikki on sivuseikka. 

Siitä on tullut sellainen hinurisirkus.

Vierailija
7/7 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ennen oli paremmin, viisuissa oli sentään jokin taso. Nyt viisut on pelkkää sirkusta. Pellen näköisiä raakkujia 99%:sesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme