Millainen olet humalassa
Kommentit (36)
En ole ollut humalassa muutamaan vuoteen. Diabetes teki minusta hiukan äreän ja se näkyi varsinkin humalassa.
Hyvä tyyppi ei paljon humala vaikuta käyttäytymiseen,hyvin harvoin suutun,nyrkkimatsit käytiin nuorempana,ei nykyään enää,minun kanssa voi kyllä ottaa tuopit.
Iloinen ja tanssijalkaa alkaa vipattaa.
Ihan samanlainen kuin selvinkinpäin.
Nousuhumalassa iloinen ja nauravainen ja laskussa flegmaattinen sekä hiljainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlainen kuin selvinkinpäin.
Eli narttu.
Minä olen Ruosteinen Ritari ja uskon että tämä ketju poistuu pian. Ellette uskalla kohdata Minua ;)
Samanlainen kuin selvinpäin, ehkä hieman puheliaampi ja osallistuvampi keskusteluihin. Jos niitä nyt "keskusteluiksi" voi sanoa kun ihmiset humalassa, harvemmin ei. Ehkä myös olen hieman enempi puolustavaisempi jos joku alkaa haastaa. Selvinpäin sivuutan turhan haastajat täysin ja jätän heidät omaan ö-mappiinsa, mutta humaltuessa saatan alkaa puolustautumaan enemmän tyhmyyksiä vastaan. Eli täten minustakin tulee tyhmempi humalassa, kuten kaikista. Silti en koskaan itse haasta mitään edes humalassa, koska se on tyhmien touhua.
Täysi idioootti suoraan sanottuna. Sotken asioitani koko ajan lisää ja lisää. Käyttäydyn kun mikäkin typerys.
Jotkut näyttää olevan suunsoittaja tällä palstalla.
En ole ollut vuosikausiin humalassa. Mutta näin menisi itsellänikin:
"Käyttäytyminen korreloi suoraan veren alkoholipitoisuuteen, mutta yksilölliset erot ovat huomattavia. Yleisesti ottaen 0.5 promillen humala koetaan hyvänolon tunteeksi, 0.7 promillea aiheuttaa lisääntyvää seurallisuutta, 1 promillessa alkaa koordinaatio heiketä, 1.21.5 promillea ilmenee ailahtelevana ja osittain kontrolloimattomana käyttäytymisenä, ja 22.5 promillessa sisäinen kontrollointijärjestelmä pettää ja alkoholin nukutusainevaikutus alkaa ilmaantua. Tajunnan menetys eli sammuminen tapahtuu yleensä 2.53.5 promillessa, ja yli 5 promillen humala on useimmissa tapauksissa tappava."
Duodecimista lainaus.