Kysy seksityöntekijältä
Kuten joku varoitti, keskustelu poistettiin, siirrän sen tänne. 

Pahoittelut, jäi moneen hyvään kysymykseen vastaaminen kesken. 

Aloitin ketjun siksi että luin palstalta keskustelua aiheeseen liittyen ja siellä oli varsin paljon virheellisiä ja yleistäviä käsityksiä/kommentteja. 

Jokainen palveluntarjoaja on erilainen mutta tässä voit kysyä jos on jotain kysyttävää
Kommentit (984)
Seksin hinnoista nillittäville näin ketjua sivusta seuranneena, sanoisin, ethän voi mennä kauppaankaan tinkimään elintarvikkeista tai tingata Alkossa. Miksi toisen vartalon käyttäminen tulisi olla alihintaista? Syyttäkää miehistä kapitalismia, älkää palveluntarjoajia.
Vierailija kirjoitti:
Seksin hinnoista nillittäville näin ketjua sivusta seuranneena, sanoisin, ethän voi mennä kauppaankaan tinkimään elintarvikkeista tai tingata Alkossa. Miksi toisen vartalon käyttäminen tulisi olla alihintaista? Syyttäkää miehistä kapitalismia, älkää palveluntarjoajia.
Totta! Ei nämä samat miehet nillitä Alkossa että "niin mutku thaikuissa tää sama pullo maksaa vaan niinku kymmenesosan, niin kyllä se pitää mulle myydä samalla hinnalla kun thaikuissa on!"
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko sinusta, että miehillä on tarvetta jotenkin selitellä miksi he haluavat ostaa palveluitasi? Siis muuten kuin tyyliin "ilmoituksesi sai minut kuumaksi ja haluamaan seksiä kanssasi"
Missä määrin on miehiä, joiden seksielämä esim. vakikumppanin kanssa on kertomansa mukaan ok, mutta silti haluavat jotain muutakin?
Näin se vaan on, itsellänikin. Ainahan sitä vähän enemmän voisi kotonakin, mutta vaimoa vaan ei kiinnosta panostaa yhtä paljon suhteeseen. (ja nillittäjille teen 80% kaikista hommista ml metatyö ja asiat kondiksessa, vaimo saa aina O:n tai useamman jne jne...). Lisäksi on se Coolidge-efekti ja elämme vain keran. Olen eronnut aiemmin 15v liitosta, jossa x käytti seksiä ja läheisyyttä kiristämiseen ja kontrolloimisen: vannoin, että en enää ikinä tingi omista tarpeistani, teen sen sitten vaikka omin lupineni.
Myös hyvin ruokittu kissa tuo omistajalleen saalista näytille ja kehrää. Joki laskee mereen. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytävätkö miehet uusintaa useinkin? Oletko suostunut ja onko mies onnnistunut uudelleen laukeamaan?
Entä onko miehet tahallaan pitkittäneet laukeamistaan ja mitä silloin olet tehnyt?
Hyvin yleinen kysymys on tapaamista sovittaessa että onko laukeamisen suhteen rajoitteita. Ei ole, veloitan ajasta en laukeamisista.
Moni mies ajattelee että tunnissa ehtii 2-3 krt, harvoin jaksaa. Tunnissa ehtii yleensä kerran tai kaksi, puolessa tunnissa kerran.
Usein käy niin että erektio tulee kyllä uudestaan mutta ei laukea lopulta kuitenkaan.
Kyllä sitäkin tapahtuu mutta pitkittäminen yleensä tekee sen että orgasmi/tuleminen menee ohi
Onko moni mies pystyn
Pystyy, hän varaa 2-3h ajan.
Vierailija kirjoitti:
Kerroit, että Sinulla on kierukka. Onko siinä jotkin langat, jotka saattaa hangat penikseen? Onko kukaan mies valittanut asiasta?
Ei ole valittanut eikä kierukkaa tunne. Urbaanilegenda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka työsi on muuttanut käsitystäsi ihmisen seksuaalisuudesta? Entä onko oma seksuaalisuutesi muuttunut?
Ihmisten seksuaalisuus on moninainen asia.
Suhtudun avoimemmin esim jonkun erikosiiin fantasioihin kun ne pysyvät fantasian tasolla.
Sekä ymmärrän sen tosiasian että himot vievät miestä ja se näkyy, en tiedä onko se biologiaa vai heikkoutta. Suurin osa miehistä tarvitsee seksiä niin paljon että pettävät/hankkivat salasuhteen jos eivät sitä muuten saa.
Oma seksuaalisuuteni on muuttunut iän myötä siten että nautin seksistä todella paljon enemmän kun joskus ihan parikymppisenä tyttönä. Monelle miehelle haluava ja himokas nainen on uusi ja yllättävä asia.Pakko kommentoida sen verran, että on miehiä, jotka pettävät silti, vaikka seksiä olisi
Tämä on täysin totta ja kiitos että sanoit sen ääneen. 
Yritin olla kohtelias, sikoja riittää, mietin itse lähinnä miten kukaan menee känssä avioon. 
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko vastaan naisia, transmiehiä tai muunsukupuolisia?
Kuten olen ketjussa maininnutkin niin otan vastaan vain miehiä.
Miten määrittelet miehen? Jos asiakas on mies ja hänellä on vagina, niin onko kyseessä silloin vääränlainen mies?
Määrittelen miehen tässä tapauksessa henkilöksi jolla on miehen sukupuolielin.
Ymmärrätkö ja tiedostatko, että käsityksesi on vanhanaikainen ja syrjivä? Oletko hakenut apua transfobiaan tai edes miettinyt, mistä tämä täysin käsittämätön asennevamma juontaa juurensa?
Miksi minulla on asennevamma jos en halua harrastaa seksiä naisen kanssa tai henkilön jolla on naisen sukupuolielin? 
Minun pitää tehdä jotain itselleni luonnotonta jotta todistan etten ole syrjivä? 
Olen tässä ketjussa toistuvasti sanonut etten tapaile naisia koska en tunne vetoa heihin, piste. Sillä ei ole mitään tekemistä syrjimisen kanssa. 
Minulla palveluntarjoalla, kuten kellä tahansa naisella, on oikeus valita kenen kanssa olen intiimistä eikä minun tarvitse perustella sitä. 
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet jos mies lähtee maksamatta tai vaatii rahat takaisin paskasta panosta?
Maksu tapahtuu aina ensin. Ja ei, palveluntarjoaja ei palvelun tarjottuaan palauttele yhtään mitään.
Hommassa ei siis ole minkäänlaista takuuta. Tästä syystä bordellit ovat asiakkaan kannalta erittäin hyvä asia. Jos palvelu ei ole laadukasta, nainen saa kenkää. Houkuttelee kummasti pitämään asiakaspalvelun jiirissä.
Niin että miehen kuuluu saada aina rahat takaisin jo saadusta palvelusta jos hän sattuu olemaan tyytymätön? Varmaan olisi tällöin paljon tyytymättömyyttä liikkeellä. 

Jos asiakas on tyytymätön hänellä on mahdollisuus jättää arvio palveluntarjoajasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko sinusta, että miehillä on tarvetta jotenkin selitellä miksi he haluavat ostaa palveluitasi? Siis muuten kuin tyyliin "ilmoituksesi sai minut kuumaksi ja haluamaan seksiä kanssasi"
Missä määrin on miehiä, joiden seksielämä esim. vakikumppanin kanssa on kertomansa mukaan ok, mutta silti haluavat jotain muutakin?
Harva selittelee, ainakaan häpeillen. 

On niitäkin, silloin syyt liittyvät usein johonkin ullonäölliseen asiaan, suuseksin puuttumiseen tai seksin vähyyteen yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet jos mies lähtee maksamatta tai vaatii rahat takaisin paskasta panosta?
Maksu tapahtuu aina ensin. Ja ei, palveluntarjoaja ei palvelun tarjottuaan palauttele yhtään mitään.
Hommassa ei siis ole minkäänlaista takuuta. Tästä syystä bordellit ovat asiakkaan kannalta erittäin hyvä asia. Jos palvelu ei ole laadukasta, nainen saa kenkää. Houkuttelee kummasti pitämään asiakaspalvelun jiirissä.
Tämän palvelun kanssa voi toimia kuten muidenkin palveluiden, jos palvelu ei miellytä, palveluntarjoajalla ei enää käydä. Yksinkertaista. Mitään paritusrinkiä naisen kehoa riistämään ei tarvita.
Esimerkiksi, harvoin löytää itselleen sopivan hierojan tai kampaajan ensimmäisellä käyntikerralla. Joutuu kokeilemaan useita palveluntarjoajia kunnes sopiva löytyy. Kun löytyy oikein hyvä ja itselleen sopiva, tästä tulee luottohieroja, luottoksmpaaja, joilla käydään vuosia.
En ap
Onko asiakkaissa paljon sellaisia, jotka eivät ole olleet koskaan yhdynnässä? Miten on homma onnistunut?
Ei ole urbaanilegendaa. Itse saanut joskus pari haavaa. Kondomin käyttö varmaan estää kyllä kyseiset vammat
Lainaus: "Pakko kommentoida sen verran, että on miehiä, jotka pettävät silti, vaikka seksiä olisi"
Vastauksesesi(?) "Tämä on täysin totta ja kiitos että sanoit sen ääneen. 
Yritin olla kohtelias, sikoja riittää, mietin itse lähinnä miten kukaan menee känssä avioon."
Onko tuo sinun vastauksesi AP? Tuomitsetko ne asiakkaasi, joilla on seksiä suhteessaan, mutta jotka silti etsivät sitä muualtakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko alan hinnat sinusta asiakkaalle kohtuuttomat? Mitä mieltä olisit, jos alalle tulisi muualta Euroopasta ja Aasiasta iso määrä naisia, jolloin tarjonta parantuisi ja hinnat laskisivat? Esim. Tsekissä ja Venäjällä saman palvelun hinta on ihan muutamia kymppejä, josta suomalainen veloittaa useamman satasen.
Omat hintani ovat mielestäni erittäin kohtuulliset. Tiedän palveluntarjoajia jotka veloittavat kovia hintoja ja mietin itse naisena kuka niitä maksaa.Välillä tulee se tunne että kuinka halvalla pitäisi saada kun on miehiä joiden mielestä kaikki on kohtuuttoman kallista.
No, mitä sinulla maksaa esim. suuhoito tai sitten yksi tunti?
Kutsut palveluntarjoajaa riistäjäksi koska hän veloittaa 200e tunnista. Itse riistäisit toisen kehoa mahdollisimman halvalla etkä välittäisi mistä syystä palvelu on niin halpa, saako ammattia harjoittaja itse rahasta yhtään mitään (ihmiskaupan uhri).
Esim.Pelkän hieronnan tuntihinta on 60-80€. Osteopaatilla ja kiropraktikolla hieman enemmän. Ja ihan pokalla haluat naisen vartalon seksuaalisesti käyttöösi samalla hinnalla? Pakko olla provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuuko miehet oikeaan reikään, vai joudutko ohjaamaan sisään?
Erektiossa olevalla yleensä osutaan hyvin, veltto hakee paikkaansa.
Jos mies sohii sinnepäin ja ei vaan osu reikään, niin otatko kiinni kullista ja ohjaat oikeaan osoitteeseen.
Lipusuuko miehet usein ulos ja onko vauhdilla merkitystä asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuuko miehet oikeaan reikään, vai joudutko ohjaamaan sisään?
Erektiossa olevalla yleensä osutaan hyvin, veltto hakee paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroit, että Sinulla on kierukka. Onko siinä jotkin langat, jotka saattaa hangat penikseen? Onko kukaan mies valittanut asiasta?
Ei ole valittanut eikä kierukkaa tunne. Urbaanilegenda.
Se ei todellakaan ole mikään urbaanilegenda vaan aika yleistäkin. Niitä voi joutua köydä lyhentään. Hieman se häiritsee jos tuntee pientä pistosta syvään työntäessä.
Aiemmin kommentoit, että vakkarisi pystyy 3-4 kierrokseen. Jos olette jo vetäneet kolme ja kaveri haluaa vielä, niin miten pitkä aika on edellisestä kulunut? Kestääkö neljäs pitkään ja tuleeko vielä mälli?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole urbaanilegendaa. Itse saanut joskus pari haavaa. Kondomin käyttö varmaan estää kyllä kyseiset vammat
Jos kierukka tuntuu niin sen langat ovat jääneet liian pitkälle, tällöin oikea osoite on gynekologi. 
ap 
Tuleeko usein ehdotusta jossa mies tahtoo laittaa vaginaasi kaurapuuroa.