Kysy seksityöntekijältä
Kuten joku varoitti, keskustelu poistettiin, siirrän sen tänne.
Pahoittelut, jäi moneen hyvään kysymykseen vastaaminen kesken.
Aloitin ketjun siksi että luin palstalta keskustelua aiheeseen liittyen ja siellä oli varsin paljon virheellisiä ja yleistäviä käsityksiä/kommentteja.
Jokainen palveluntarjoaja on erilainen mutta tässä voit kysyä jos on jotain kysyttävää
Kommentit (983)
Voinko ottaa sinut kerrostalon hississä yöllä takaapäin?
Kyllä minun täytyy sanoa, että otan paljon mieluummin nätin ja hyväkroppaisen aasiahuoran tai itä-eurooppalaisen viidelläkympillä, kuin näitä elähtäneitä suomifeministejä, jotka kuvittelevat että heidän toosansa on jollain logiikalla 200 euron arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteesi pedofiiliringeistä?
Järkyttävää ja sairasta. Suomen lainsäädäntö ei mahdollista heille ansaitsemaansa rangaistusta.
Toivon jokaiselle seksuaaliväkivallan uhrille voimia.
Vierailija kirjoitti:
Onko kenenkään ukkomiehen puoliso tullut lankoja pitkin tai kotiovelle koputtamaan?
Ei ole. Jos joku tulisi kotirauhani piiriin riehumaan niin tietysti olisin yhteydessä viekavaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kupari- vai hormonikierukka? Suositteletko merkkiä?
Haluatko AP vastata tähän?
Mikä kierukka.
Piuhat on poikki. Kerroinhan jo alussa, etten halua miestä, perhettä, lapsia.
En ole äitityyppinen enkä vaimotyyppinen. Näiden irvikuva olen.
En ole normaali terve nainen.
Näinhän minä en ole sanonut. Toivon sinulle jaksamista elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tee, jos näyttää siltä, että mies ei vaan laukea ja jatkaa epätoivoisesti panemista?
Jos näyttää siltä että hän ei tule ja yhteinen aikamme on lopuillaan niin kysyn haluaisiko ett yritän hoitaa hänet käsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kupari- vai hormonikierukka? Suositteletko merkkiä?
Haluatko AP vastata tähän?
Pahoittelut, tämä mennyt ohi. Mirena eli hormoni.
Oletko ollut tyytyväinen siihen?
Alun jälkeen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluan bi-seksipalveluita niin voinko tilata sinut ja jonkun miehen harrastamamaan minun kanssa seksiä samaan aikaan?
M55
Puhutaan ajan varaamisesta. Aikaa kannattaa kysyä henkilöltä joka tarjoaa tälläisiä palveluita, minä en tarjoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun täytyy sanoa, että otan paljon mieluummin nätin ja hyväkroppaisen aasiahuoran tai itä-eurooppalaisen viidelläkympillä, kuin näitä elähtäneitä suomifeministejä, jotka kuvittelevat että heidän toosansa on jollain logiikalla 200 euron arvoinen.
Siihen sinulla on tietenkin oikeus mutta herää suuri kysymys millainen mahtaa olla mies joka on sitä mieltä että naisen täytyy antaa kehonsa käyttöönsä viidelläkympillä.
Vierailija kirjoitti:
Voinko ottaa sinut kerrostalon hississä yöllä takaapäin?
En sovi tapaamisia yöaikaan.
Kuinka työsi on muuttanut käsitystäsi ihmisen seksuaalisuudesta? Entä onko oma seksuaalisuutesi muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kenenkään ukkomiehen puoliso tullut lankoja pitkin tai kotiovelle koputtamaan?
Ei ole. Jos joku tulisi kotirauhani piiriin riehumaan niin tietysti olisin yhteydessä viekavaltaan.
Jos minun mieheni jäisi kiinni sinulla käymisestä, niin et edes ehtisi soittaa virkavallalle siinä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluan bi-seksipalveluita niin voinko tilata sinut ja jonkun miehen harrastamamaan minun kanssa seksiä samaan aikaan?
M55
Puhutaan ajan varaamisesta. Aikaa kannattaa kysyä henkilöltä joka tarjoaa tälläisiä palveluita, minä en tarjoa.
Oletko ahdasmielinen ja estynyt? Homofobinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen sinulla on tietenkin oikeus mutta herää suuri kysymys millainen mahtaa olla mies joka on sitä mieltä että naisen täytyy antaa kehonsa käyttöönsä viidelläkympillä.
Sinä et ole ymmärtänyt koko jutun pointtia näemmä. Nainen antaa kehonsa käyttöön kyrvänhimon takia, joka on naiselle luontainen ominaisuus. Normaali nainen haluaa tulla siitetyksi miehen toimesta. Se rahapalkkio on siinä vain bonuksena hyvästä työstä. 50 euroa on naiselle ihan hyvä korvaus tunnin hommasta. Missä muussa ammatissa tienaat sellaisia rahoja naisena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tee, jos näyttää siltä, että mies ei vaan laukea ja jatkaa epätoivoisesti panemista?
Jos näyttää siltä että hän ei tule ja yhteinen aikamme on lopuillaan niin kysyn haluaisiko ett yritän hoitaa hänet käsin.
No tuleeko mieheltä sitten käsityöllä vai käykö niin, että ei millään nalli pala.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta jos kukaan mies kuvittelee että heillä on oikeus saada viidelläkympillä. Tuo on jo ihan väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta jos kukaan mies kuvittelee että heillä on oikeus saada viidelläkympillä. Tuo on jo ihan väkivaltaa.
No kahdellakympilläkö sitten? Mistä olet päässyt sellaiseen mielenhäiriöön, jossa kuvittelet tunnin toosasi olevan jonkun 200 euron arvoinen elämys???
Käytätkö ohuita kortsuja, vai yleensä ihan normi paksuja? Saako mies valita kumman haluaa?
Jos mies ei ole tuttunut käyttämään kortsua, niin onnistuuko kuitenkin laittamaan itse päälle, jos haluaa niin tehdä?
Osaako sitten, kun on lauennut ja alkaa vetämään ulos pitää kiinni kortsusta, ettei luista pois, vai pidätkö itse kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä sitä kaikkea henkistä väkivaltaa, jota miehet saavat naisten toimesta kestää.
M55