Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy seksityöntekijältä

Vierailija
13.05.2024 |

Kuten joku varoitti, keskustelu poistettiin, siirrän sen tänne. 

Pahoittelut, jäi moneen hyvään kysymykseen vastaaminen kesken. 

Aloitin ketjun siksi että luin palstalta keskustelua aiheeseen liittyen ja siellä oli varsin paljon virheellisiä ja yleistäviä käsityksiä/kommentteja. 

Jokainen palveluntarjoaja on erilainen mutta tässä voit kysyä jos on jotain kysyttävää 

Kommentit (983)

Vierailija
281/983 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko emättimessäsi koskaan ollut hiivasieni? Ottaisitko silloin asiakkaita?

Ei ole ollut enkö tietenkään ottaisi. 

Vierailija
282/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen fantasioinut siitä että saisin edes kerran tyydyttää naista ensin imurilla ja sitten painepesurilla ja että hän saisi rajuja sarjaorgasmeja siinä. Haluaisitko sinä toteuttaa fantasian esim 70 eurolla?

Ketjussa mellastaa joku joka ärsyyntyi hyvästä ja asiallisesta keskustelusta. Nyt mitä alatyylisempiä kysymyksiä hän saa aikaiseksi, ketju poistetaan, ainakin hän toivoo niin. En ole ap, mutta ärsyttää epäasialliset mieskirjoittelijat. 

Juuri näin. Tuskin kelpaisi asiakkaaksi noo tuskin olisi rahaakaan ja jos saisi kerättyä riittävästi pulloja joisi liikaa eikä uskaltaisi edes sovitusti paikalle. xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kumin tuoksu pillussa panon jälkeen on hieman epämiellyttävä ja vähentää alkuun hieman haluja nuolla.

Miten sinulla vaikuttaa suihinottoon?  Pystyneet suhtautumaan neutraalisti. Kiihotutko ottaessasi suihin? 

Vierailija
284/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä chemsexistä?

Vierailija
285/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kirurgisesti "parannellut" itseäsi mitenkään? Minä olen pienten rintojen perään. Sellaisten petite - vartaloiden ( Kaikki yli 18v yhtä hyvin käy petite milf 40+ ). 

Mieluummin siis vaikka AA kuin mikään suurempi kuin b - rinnan koko. Pieni ja hyvä peppu siihen ja kyllä asiakkaita riittää.

Tietysti jokainen tekee omalle vartallolleen mitä haluaa ja isojen rintojen perään kuolaa ison iso miesjoukko. Mutta on meitä pienien rintojen ystäviä kun todella paljon.

Huh. Eli ilmeisesti olet lapsiin päin kallellaan?

Ei pysty miehenä vaan ymmärtämään että jonkun naisihanne on muodoton lauta. 

Enkä minä pysty ymmärtämään isoja rintoja, mutta en tule sinun tissikoko keskusteluun niitä haukkumaan. Koska kaikki olemme erilaisia. Vaikka olen jopa asunut yhden silikonirintaisen naisen kanssa, niin en tekisi sitä enää. Ei ole minun juttu. Aina peppujen perään.

Pohjimmiltaan siis väität, että yhdenkään naisen, jolla on kuppikoko alle C ei ole nainen ollenkaan. Ainakaan heillä ei ole mitään oikeutta pariutua, saati harrastaa seksiä.

Sama voisi sanoa miehistä. En pysty ymmärtämään miestä, jolla on pieni kuin joku sormi. Enkä siis millään tajua miten sinun eukkosi, tai mikä lie, on sinuun päätynyt. Pieni kuin lapsella. Eukkos taitaa olla lapsiin kallellaan.

Avioliitossa, molemmat yli 40v, nainen kuppikoko a ja kiihottavin minulle.

Vierailija
286/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kiinnostavimpia keskusteluja vähään aikaa. Ap on avannut hyvin seksityöntekijän arkea ja vastaillut asiallisesti kysymyksiin muutamista provoilijoista välittämättä. Kiitos siitä.

Vakaassa parisuhteessa olevana en itse tarvitse tai käytä seksipalveluja, mutta mikäli käyttäisin, hakeutuisin ap:n kaltaisen ammattilaisen luo. Hän vaikuttaa ihmiseltä, jolta saisi muutakin kuin nopean tyydytyksen, esim. hyviä keskusteluja.

Oma kysymykseni: kuinka parantaisit seksityöntekijöiden asemaa Suomessa? Kuinka seksityöstä tulisi turvallisempaa ja hyväksytympää?

Vierailija
287/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat yleisimmät toiveet asiakkailta, joihin et suostu lähtemään mukaan? 

Vierailija
288/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat yleisimmät toiveet asiakkailta, joihin et suostu lähtemään mukaan? 

Jos lukisit ketjua, niin palveluista pois suljettuja ovat ainakin seuraavat:

Anaali, kasvoille laukeaminen, useampi henkilö, naiset, alistaminen. 

Vierailija
289/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytävätkö miehet uusintaa useinkin? Oletko suostunut ja onko mies onnnistunut uudelleen laukeamaan?

Entä onko miehet tahallaan pitkittäneet laukeamistaan ja mitä silloin olet tehnyt?

Vierailija
290/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehet yritttäneet ottaa kortsun pois kesken panon?  Huomaatko, jos sitä yritetään?

Joskus joo. Kusipäisintä mitä on. Heittänyt pihalle. 

Vierailija
291/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on yleisin asento seksissä?

Minun kanssani takaapäin on hyvin suosittu, iso peppuni tulee siinä hyvin esiin. 

Miksi takaapäin? Miksei lähetyssaarnaaja?

Moni mies tykkää laittaa isopyllyistä naista takaapäin. 

Vierailija
292/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä asennossa annat miehelle suuseksiä? Entä pidätkö ratsastusasennosta?

Jos ei esitetä erilaisia toiveita niin yleensä siten että mies saa tyynyn päänsä taakse ja makaa selällään. Aloitan hieronnalla, siitä kiusoittelevaan käsihoitoon ja siitä kokonaisvaltaiseen suuhoitoon. Olen siis jalkopäässä. Jos sen tekee hyvin niin siihen tarvitsee tilaa. Jos syväkurkutan niin olen yleensä etukenossa pylly pystyssä. 

En erityisesti. 

Jos mies haluaa, niin hyppäätkö ratsastamaan?  Vaihtaako miehet asentoa, vai jyystävät loppuun samasta asennosta?

Tottakai. 

Osa vaihtaa, osa ei. Harva oikeasti kestää kumin kanssa sitä asentojen vaihtelua. 

Vierailija
293/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako sähköllä stimulointi?

Ei. 

Vierailija
294/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Milloin sait viimeksi?

Kullia vai orgasmin? Orgasmin eilen, kullia maanantaina. 

Vierailija
295/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusi ja kakkajutut. Mitä mieltä?

En tee enkä pidä normaalina. 

Kultaista suihkua/shamppanjaa kysellään ( samoin tyttöilyä) melko usein. 

Näitä ei juuri kukaan tarjoa ja jos joku tarjoaa niin se on arvokas extra josta asiakas sitten kuitenkaan haluaa maksaa. 

Vierailija
296/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin pukea sinut vauvaksi ja ottaa sinut leikkikehässä takaapäin niin että huutaisit minulle "isi älä". Mitä maksaisi että toteutetaan se?

M53

En tee tälläisiä roolileikkejä. Suosittelen hakemaan apua näihin ajatuksiin. 

Vierailija
297/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenet perussuomalaisista kansanedustajista haluaisit asiakkaaksesi panoille?

Ehdottomasti Halla-ahon. Olisi mielenkiintoista vaihtaa hänen kanssaan ajatuksia. 

Tosin en usko että hän on kovin panomies. 

Vierailija
298/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen fantasioinut siitä että saisin edes kerran tyydyttää naista ensin imurilla ja sitten painepesurilla ja että hän saisi rajuja sarjaorgasmeja siinä. Haluaisitko sinä toteuttaa fantasian esim 70 eurolla?

En valitettavasti tarjoa mitään palveluita 70 eurolla. 

Vierailija
299/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sinulla on menkat, käytätkö rättejä vai tuppoja?

Siteitä käytän. 

Vierailija
300/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ikinä nähnyt livenä kun miehet rakastelevat toisiaan?

En ole enkä varsinaisesti haluaisikaan 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi