Tilaatko usein verkkokaupoista?
Itse ostan vaatteita kenkiä laukkuja ja kaikkea mahdollista ja velaksi tietysti.
Kommentit (15)
En usein, mutta silloin tällöin. Hävikkiruokaa, kirjoja antikvariaateista ja kirpparivaatteita.
Olen pettynyt verkkokauppoihin, kun kuitenkin tilaa väärän kokoisen vaatteen. Vaivalloista sitten lähettää takaisin.
Tilaan jotain shortseja kesäksi ainakin kahdet. Kalastus välineitä olen myös tilannut ja maksan kyllä ne heti.
Silloin kun tarvista, 1-10 kertaa vuodessa. Suurimman osan ulkomailta, Saksasta tai Latviasta/Virosta.
Postikulujen ja postin epäluotettavuuden takia en tilaa juuri mitään verkkokaupoista. On jo yli vuosi kun olen viimeksi mitään tilannut verkkokaupasta.
Välillä. Hävikkiruokaa, vaatteita, apteekkituotteita, lemmikkien ruokaa. Laskulla ostan, mutta maksan ne pois kunhan saan tuotteet ensin. Moni asia on nettikaupoissa paljon halvempaa.
Seksinukkeja olen tilannut muutaman Internetistä.
1-5 kertaa vuodessa. Aina laskulle ja maksan kun tuotteet ovat saapuneet.
Ihmetyttää että verkkokaupat ottavat aina "korumetallista" valmistettuja koruja tai erityisesti riipusten kantaosia, riipuslenkit. Muutamaan joutunut vaihtamaan itse käsin paremman, jos se on mahdollista, kaikissa ei ole mahdollista. Myös silmälasien sangat. Se kutittaa ihmisten ihoa maan vietävästi, eikä sellaista voi ostaa todellakaan. Eli pitäisi olla hopea, teräs tai joku aines mikä ei takuulla kutita tai tekniikka. Ihmettelen ihmisiä joille ei muka tule ihottumaa, kutinaa tai mitään oireita. Osalle tulee ihan paukamat lopulta, jopa haavat, ellei selviä ihottumalla eli pienillä paukamilla. Jotain irtoaa metalleista. Ja lisäksi jos haaveilee että olisipa yksi kiva riipus, voi mennä ohi. No se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tilaan jotain shortseja kesäksi ainakin kahdet. Kalastus välineitä olen myös tilannut ja maksan kyllä ne heti.
Mistä yleensä tilaat, kun tilisiirto onnistuu?
Jatkuvasti, varsinkin Kärkkäiseltä. Nytkin on automaatissa vajaan kymmenen kilon paketti kosmetiikkaa odottamassa että haen sen huomenna.
Varmaan joka kuukausi jotakin. Ostan lähes kaiken tarvitsemani netistä, joskus ruokaakin, mutta sitä harvemmin. Maksan kortilla saman tien.
Viimeisin ostos oli isohko kasa vaatteita pääosin kesäksi..
Tilaan kaikkea kotiin ja maksan heti. Hyvin harvoin palautan mitään. Tiedän mitä haluan. Vaatteita en tilaa.
Ruuan ostan tavallisesta kaupasta, kaiken muun netistä.
Ja nuorempana tuli harrastettua oikein shoppailua, se oli lauantaipäivien sosiaalinen huvi. Tavattiin jo aamusta, käytiin aamiaisella, sitten lähdettiin kiertämään kirppareita ja butiikkeja, välillä käytiin olusilla ja kahvilla. Kivaa oli ja tuli käveltyä stadissa monta kilometriä siinä samalla. Kantakaupunki ja sen kaupat tuli tutuksi. Ja samalla tuli tavattua kavereita ja oli helvetin kivaa!