Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilaatko usein verkkokaupoista?

Vierailija
13.05.2024 |

Itse ostan vaatteita kenkiä laukkuja ja kaikkea mahdollista ja velaksi tietysti. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuan ostan tavallisesta kaupasta, kaiken muun netistä.

Ja nuorempana tuli harrastettua oikein shoppailua, se oli lauantaipäivien sosiaalinen huvi. Tavattiin jo aamusta, käytiin aamiaisella, sitten lähdettiin kiertämään kirppareita ja butiikkeja, välillä käytiin olusilla ja kahvilla. Kivaa oli ja tuli käveltyä stadissa monta kilometriä siinä samalla. Kantakaupunki ja sen kaupat tuli tutuksi. Ja samalla tuli tavattua kavereita ja oli helvetin kivaa!

Vierailija
2/15 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usein, mutta silloin tällöin. Hävikkiruokaa, kirjoja antikvariaateista ja kirpparivaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt verkkokauppoihin, kun kuitenkin tilaa väärän kokoisen vaatteen. Vaivalloista sitten lähettää takaisin. 

Vierailija
4/15 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan jotain shortseja kesäksi ainakin kahdet. Kalastus välineitä olen myös tilannut ja maksan kyllä ne heti.

Vierailija
5/15 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tarvista, 1-10 kertaa vuodessa.  Suurimman osan ulkomailta, Saksasta tai Latviasta/Virosta.

Vierailija
6/15 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postikulujen ja postin epäluotettavuuden takia en tilaa juuri mitään verkkokaupoista. On jo yli vuosi kun olen viimeksi mitään tilannut verkkokaupasta.

Vierailija
7/15 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä. Hävikkiruokaa, vaatteita, apteekkituotteita, lemmikkien ruokaa. Laskulla ostan, mutta maksan ne pois kunhan saan tuotteet ensin. Moni asia on nettikaupoissa paljon halvempaa. 

Vierailija
8/15 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksinukkeja olen tilannut muutaman Internetistä.

Vierailija
9/15 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-5 kertaa vuodessa. Aina laskulle ja maksan kun tuotteet ovat saapuneet. 

Vierailija
10/15 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildoja ja lisää dildoja.

m53

Vierailija
11/15 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää että verkkokaupat ottavat aina "korumetallista" valmistettuja koruja tai erityisesti riipusten kantaosia, riipuslenkit. Muutamaan joutunut vaihtamaan itse käsin paremman, jos se on mahdollista, kaikissa ei ole mahdollista. Myös silmälasien sangat. Se kutittaa ihmisten ihoa maan vietävästi, eikä sellaista voi ostaa todellakaan. Eli pitäisi olla hopea, teräs tai joku aines mikä ei takuulla kutita tai tekniikka. Ihmettelen ihmisiä joille ei muka tule ihottumaa, kutinaa tai mitään oireita. Osalle tulee ihan paukamat lopulta, jopa haavat, ellei selviä ihottumalla eli pienillä paukamilla. Jotain irtoaa metalleista. Ja lisäksi jos haaveilee että olisipa yksi kiva riipus, voi mennä ohi. No se siitä.

Vierailija
12/15 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaan jotain shortseja kesäksi ainakin kahdet. Kalastus välineitä olen myös tilannut ja maksan kyllä ne heti.

Mistä yleensä tilaat, kun tilisiirto onnistuu?

Vierailija
13/15 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti, varsinkin Kärkkäiseltä. Nytkin on automaatissa vajaan kymmenen kilon paketti kosmetiikkaa odottamassa että haen sen huomenna.

Vierailija
14/15 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joka kuukausi jotakin. Ostan lähes kaiken tarvitsemani netistä, joskus ruokaakin, mutta sitä harvemmin. Maksan kortilla saman tien. 

Viimeisin ostos oli isohko kasa vaatteita pääosin kesäksi..

Vierailija
15/15 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan kaikkea kotiin ja maksan heti. Hyvin harvoin palautan mitään. Tiedän mitä haluan. Vaatteita en tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi