Naiset, suihinotto runkkaamisen jälkeen?
Miten naiset koette, jos miehellänne on vaikeuksia tulla seksinne aikana, olet jo itse saanut, mutta miehesi haluaa vielä itse saada itsensä huipulle omin käsin niin jos pyytää lopuksi saada purkautua suuhusi niin onko se vielä miellyttävää tuossa kohtaa. Vai oletteko jo täysin turn-off?
Kommentit (6)
Miehenä voin sanoa että vaikka joskus kiihottuneessa tilassa herää kiinnostus maistaa omaa spermaa niin laukeamisen jälkeen se ei olekaan enää niin kiihottavaa.
Ei se ainakaan minua haittaa mitenkään. Jos olen itse "tasaraha", niin se että mies hoitaa itsensä huipulle niin ei se suihinotto lopussa enää niin iso juttu ole. Pieni asia siihen verrattuna että sillä voi antaa toiselle nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin sanoa että vaikka joskus kiihottuneessa tilassa herää kiinnostus maistaa omaa spermaa niin laukeamisen jälkeen se ei olekaan enää niin kiihottavaa.
Mielenkiintoista, että kovin montaa miestä kiinnostaa, mutta laukeamisen jälkeen kiinnostus lopahtaa. Ei tulisi mieleenkään kokeilla esimerkiksi omalta kädeltä, mutta spermaisista suudelmista, pillusta ja spermalla kuorrutetuista rinnoista jopa nautin. Ja mitä enemmän tavaraa, sen parempi.
Kyllä minäkin suukon annan naiselleni tuon jälkeen, koen että silloin se on jotenkin tasa-arvoisempaa myöskin. Ja onhan siinä oma "latauksensa". :)
-Ap
sekunti munana useinkin teen vaimon loppuun asti , vaikka olen itse ruikkinut
Miksi se olis turn off?
En nyt ihan ymmärtänyt. Tietenkin autan miehen loppuun kaikilla mukavilla, sopivilla keinoilla. Ainakaan minulla ei ole väliä missä välissä sinne suuhun tullaan. Otan suihin loppuun asti ihan vaikken olisi varsinaista seksiä, mutta miehellä tekee mieli.
Sama toisin päin. Jos mies tulisi minua ennen, niin toivon hänen auttavan minut loppuun. Joskus olen pyytänyt tyydyttämään minua ihan ilman muuta seksiä. Kyllä minun mieheni siitä kiihottuu kovasti ja johtaahan se usein nopeaan panoonkin, mutta välillä mies nauttii ja jättää hommat minun tulemiseen. Sitten voidaan sekstailla vaikka seuraavana päivänä