Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentuneille ja ahdistuneille, yksinäisille

Vierailija
13.05.2024 |

Kehittäkää itseänne kaikessa hiljaisuudessa, piilossa muilta. Treenatkaa, pitäkää jotain rutiinia päivisin yllä. Älkää poiketko omalta polultanne, meditoikaa. Menkää luontoon. Liikkukaa. Herätkää ajoissa, syökää terveellisesti, juokaa vettä. Lue. 

Anna sen ulkomaailman luulla, että sua ei oo enää olemassakaa, anna niiden luulla että sä luovutit. Yllätä ne sittenkun aika on oikea. 

Sul on avain oppia itsestäs asioita, mitä normaali ihminen ei tuu koskaan oppimaan. Anna tilaa sille opille, naura sun tilanteelle, koska sä tiiät et se ei tuu olee sun lopullinen tilanne. Sä tuut olemaan voittaja, universumi ei työnnä turhaan ihmisiä yksinäisyyteen. Sut on valittu

Kun sä voitat sen taistelun ja tuut menestymään sekä henkisesti, että fyysisesti, sä voit sanoo että sä ANSAITSIT KAIKEN SEN, koska sä TEIT TÖITÄ kaiken sen eteen. Sä aina tiesit sen tapahtuvan. Sä et enää ees juhli sitä, koska sä tiesit, et se tulee tapahtumaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Älä valita, älä keskitä energiaa negatiivisiin asioihin. 

Hyvää Maanantaita 

T. Henkinen palstamiehenne

<3

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos

Vierailija
2/21 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullekkin <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
4/21 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos on tuota yrittänyt viimeiset 20 vuotta eikä koko aikana edes ole ollut ketään jota "voisi yllättää"? Ei perhettä, ei kavereita, ei työyhteisöä, ei yhtään ketään.

Tämä on tilanteeni ja olen vihdoin tullut siihen tulokseen ettei mikään enää auta. On tehtävä se vaikein ratkaisu.

Vierailija
5/21 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti sanottu

Vierailija
6/21 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuu neuvomaan.

Vierailija
7/21 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan liian kyyninen, mutta ainoa tapa millä tuo kenetkään yllättää on se että yksinäinen masentunut löytyy jossain vaiheessa kotoaan muumioituneena, kun kukaan ei ole kaivannut pariin vuoteen.

Ai niin ja niitä muita johon ap viittaa ei voisi vähempää kiinnostaa mitä saavutat tai mitä näytettävää sinulla on heille, jos joku on päättänyt tuntea olevansa yläpuolellasi niin sitä ei mitkään ihmeet korjaa eikä hyväksyntää kannata hakea toisilta.

Vierailija
8/21 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vmp.

Vierailija
9/21 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliski noin saatanan helppoo.

Vierailija
10/21 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei masentunut JAKSA tehdä tuota.

Vierailija
11/21 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sellaista tarvitse miettiä, mitä jotkut MUUT luulee, "että luovutit" tai kehittyä, että voi "yllättää muut".

Vierailija
12/21 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rumuutta voi parantaa ja olen masentunut koska olen niin ruma etten koskaan kelpaa naiselle. En voi muuttaa ulkonäköäni.

Vierailija
13/21 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egon pullistelua tuollainen ja näyttämisenhalua jollekin kuvitellulle vastustajalle. Ei minun tarvitse todistaa kellekään yhtään mitään.

Todella lapsellista ja noloa tuollainen "voittaja" -puhe. LOL

Vierailija
14/21 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että masentunut on lähtökohtaisesti jotenkin huono ja sitten hän vaan muokkauttaa itsensä yhteiskunnan kriteereihin ja sen jälkeen hän voikin olla ylpeä itsestään, koska muut ihailee muutosta? 

Masennus on sairaus, ei tahdon asia.

Vierailija
15/21 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun aikani (15 v?) kehitin itseäni yksinäisyydessä, kuuppa alkoi hajota siihen malliin, etten enää saanut nukutuksi enkä tehdyksi yhtään mitään. Lääkärissä todettiin autismi.

Olen kyllä oikein fiksu, tutkinnot on suoritettu. Mutta kun pää ei kestä sosiaalista (tai muutakaan ulkopuolelta tulevaa) kuormitusta.

Minulla ei myöskään ole mitään ambitiota "näyttää" kellekään yhtään mitään. Olen täysin itseohjautuva.

Vierailija
16/21 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/5582207/miten-suomipojat-saadaan-ja-ved…

https://www.vauva.fi/keskustelu/5582215/hei-itsensa-syrjaytyteiksi-tunt…

Hei itsensä syrjäytyteiksi tuntevat miehet - kaikenikäiset! Siis kumpi olet mielestäsi: syrjäytynyt vai SYRJÄYTETTY SALAKAVALASTI?

Miten suomipojat - jo miehiä - saadaan ja vedetään ulos tästä paskasesta elämästä jossa kaikki pyörii tai tukehtuvat kuka mihinkin ja millä tavalla? Kaikki häipyneet kartalta mitä omituisemmalla tavalla ja muuttuneet puhe- ja kommunikaatiokyvyttömiksi! Aivan hirvittävä on myös joku omituinen kuilu joka syntynyt miesten ja naisten välille vaikka heidän kuuluisi elämässä olla toisensa kumppaneita eikä olla jossain hyötysuhteessa niin kun näköjään nyt. Elämän tarkoitus ei ole seksi ja lisääntyminen, vaikka google antaisi tämmöisen määritelmän. Kristinuskon mukaan elämän tarkoitus on elää yhteydessä Jumalaan ja syntiä on kaikki se mikä erottaa ihmisen hänen suhteestaan Jumalaan. Mutta ei tässä sen enempää tästä aiheesta. 

Minulla on sellainen musamaku että en siitä tänne voi kertoa. Tässä bändissä on jotain sellaista mitä ei taida olla muualla ja olisi varmaan kehittymiskykyistäkin porukkaa... ja voisi auttaa vetämään suomipoikaa poteroistaan jos siinä voi auttaa musiikilla... Odotan vain aikaa että biisit kertovat meille yhteiskunnastamme ja sen ihmisistä kaikkea mikä nyt ei tule edes kartalle. Onko niin että ihmiset jotka vaikenevat täysin luulevat tietävänsä jotain kamalia asioita joista kukaan muu ei muka tietäisi yhtään mitään... Kirjoittakaa todellisia ja rehellisiä elämäntarinoitanne ja odottakaa jospa niistä voisi tehdä hyviä biisejä joskus... Musa auttaa todellakin... laulaminen käy mahdottomaksi kun oma elämä liian solmussa... mutta silloin saattaa kirjoittaminen onnistua...

The Old School Blues Band: 'Got This Feeling'

13.05.2024

Vierailija
17/21 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka toi  laulaja on? Voisko olla Artzi, Voice of Tinalnd 2019? Hyvä vaan et tiputtivat pois. Ei toi  voi tommosessa kilpailussa olla!

Lauloi:

My Way

The Midnight Special

Where The Wild Roses Grow (Elina Launimaan kanssa)

Löytyykö netistä?

https://www.vauva.fi/keskustelu/3418783/redraman-suuri-moka-oli-pudotta…

Vierailija
18/21 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä meditoi. Luonnossa voi kulkea muuten vain. Liikkuminen vähentää masennusta jopa tutkitusti. Jos suinkin vain jaksat mennä ihmisten ilmoille, mene. Älä jää yksin kotiin. Taitojen kehittäminen on hyvä asia, jos siihen on voimia. Voimaantuminen ei kuitenkaan ole Se juttu. Uskalla olla ihminen, haavoittuva. Joillekin sen uskaltaa näyttää. Olet rakastettu, pieni ihminen.

Vierailija
19/21 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ihan scheissea! Ketään ei tässä maailmassa kiinnosta muiden asiat, eikä se (vaikutuksen tekeminen) pidä olla millään muotoa tavoite. 

Vierailija
20/21 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa itsestäsi superihminen paranoidisesti "niiltä" PIILOSSA ja ponkaise kivenkolostasi "VOITTAJAKSI". 

Silkkaa narsismia henkisyyden tai henkisen neuvojan kaapuun puettuna. Ei tässä mitään uutta auringon alla ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan