Käykö muillekin usein niin, että S-kauppojen kotiinkuljetuksesta jätetään tuotteita pois vaikka hyllyssä niitä kuitenkin on?
Sain taas ilmoituksen tämänpäiväisestä kuljetuksesta että siitä on jätetty pois kaksi haluamaani tuotetta. Näin on käynyt useasti ennenkin. Joskus olen lähtenyt sitten kävellen siihen samaan kauppaan josta tilaus tuli, ja kuinka ollakaan: siellä on hyllyssä juuri ne tuotteet joita ei muka voinut toimittaa.
Joskus jo tilausta tehdessä sivusto ilmoittaa että tuote on loppu ja pyytää vaihtamaan sen. Mutta näistä tuotteista ei tullut tällaista mainintaa. Olen tehnyt tämän tilauksen alun perin jo viikko sitten ja vielä eilen illalla kävin lisäämässä tuotteita. Samalla tarkistin onko missään tuotteissa saatavuusongelmia. Miten on mahdollista että yön aikana kaupan ollessa kiinni osa tuotteista onkin loppunut?
Olen autoton ihminen, minkä vuoksi käytän kotiinkuljetusta vaikka pääsen samaan kauppaan tarvittaessa myös kävellen. En vain pidä siitä että maksan kalliin kujetusmaksun ja sitten on kuitenkin vielä lisäksi itse käytävä hakemassa osa tuotteista. Käykö muille usein tilaaville tätä samaa?
Kommentit (26)
Usein on puuttunut ja on tehnyt mieli käydä tarkistamassa, vaan Prisma ei ole ihan vieressä
Vierailija kirjoitti:
Olen työskennellyt prisman verkkokaupassa, jos tuotteessa on liian lyhyt päiväys, se jätetään hyllyyn, ellei asiakas itse viestillä kerro lyhyemmän päiväyksen olevan ok. Vaihtoehtoisesti keräilykierroksen jälkeen hyllyt saattavat täydentyä, jolloin tuote jää keräämättä tms. Kyllä niillä yleensä on siihen syy, tuorepuolen tuotteet ovat kaikki sellaisessa paikassa, jossa keräillään paljon muitakin tuotteita, ei ne keräilijät niitä laiskuuttaan jätä keräämättä.
Kiitos selostuksesta!
Minun tilauksistani puuttuu useimmiten pinaattipussit ja leipä. Se leipä leivotaan samana aamuna ja kaupan sivulla mainitaan ettei se aina välttämättä ehdi päivän ensimmäisiin tilauksiin mukaan. Ymmärrettävää, mutta itse valitsen aina iltapäivätoimituksen ja silti se leipä on puuttunut todella monta kertaa (ja löytynyt sitten kuitenkin myymälästä).
ap
Mene hakkamaan se keräilijä oikein kunnolla. Eiköhän opi parantamaan tapansa.
Kyllä tapahtuu usein ja on ärsyttävää varsinkin kun en halua korvata tuotteita toisilla kun haluan tilata juuri tiettyjä tuotteita jostain syystä. Jää usein paha mieli tilauksista kun ei mene ihan nappiin.
Joskus apteekin tilaukseen oli laitettu matkahuolto, silti meni postiin ja posti käänsi automarketin kellarin lokerikkoon. Olin vielä kipeä just sillä hetkellä ja olen autoton, sukulainen joutui hakemaan autolla. Joskus jäi korvatulppapaikkaus pois, sain sen eri paketissa, koska olin tilannut sen jälkeen muuta uudelleen. Mobilatin tuubi oli väärä. Imeskelytabletin sijaan oli nieltävä tabletti. Kaksi eri firmaa. Tarkistan itse monta kertaa yleensä että menee oikein, siksi ihmettelen.
Juuri näin kannattaa toimia.