Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö muillekin usein niin, että S-kauppojen kotiinkuljetuksesta jätetään tuotteita pois vaikka hyllyssä niitä kuitenkin on?

Vierailija
13.05.2024 |

Sain taas ilmoituksen tämänpäiväisestä kuljetuksesta että siitä on jätetty pois kaksi haluamaani tuotetta. Näin on käynyt useasti ennenkin. Joskus olen lähtenyt sitten kävellen siihen samaan kauppaan josta tilaus tuli, ja kuinka ollakaan: siellä on hyllyssä juuri ne tuotteet joita ei muka voinut toimittaa.

Joskus jo tilausta tehdessä sivusto ilmoittaa että tuote on loppu ja pyytää vaihtamaan sen. Mutta näistä tuotteista ei tullut tällaista mainintaa. Olen tehnyt tämän tilauksen alun perin jo viikko sitten ja vielä eilen illalla kävin lisäämässä tuotteita. Samalla tarkistin onko missään tuotteissa saatavuusongelmia. Miten on mahdollista että yön aikana kaupan ollessa kiinni osa tuotteista onkin loppunut?

Olen autoton ihminen, minkä vuoksi käytän kotiinkuljetusta vaikka pääsen samaan kauppaan tarvittaessa myös kävellen. En vain pidä siitä että maksan kalliin kujetusmaksun ja sitten on kuitenkin vielä lisäksi itse käytävä hakemassa osa tuotteista. Käykö muille usein tilaaville tätä samaa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan

Vierailija
2/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa useimmat eivät varmaan käy jälkikäteen kaupassa kokeilemassa saako ostokset täydennettyä jos jotain puuttuukin. Periaatteessa asiakas ei siis saa koskaan tietää saaneensa huonoa palvelua.

Itselläni on niin hankalia ruokarajoitteita että vain tietyt tuotteet sopivat ja joudun sitten hakemaan puuttuvia muista kaupoista jos niitä ei toimiteta. Mutta koska tämä Prisma on tuossa lähellä, siellä tulee yleensä käytyä ensimmäiseksi. Usein olen saanut huomata että tuotteita kyllä on mutta jostain syystä ne on jätetty tilauksestani pois. Ärsyttää moinen kun sopivien ruokien metsästäminen käy työstä jo muutenkin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy, koska en ole kaltaisesi laiska paska ja käyn ihan itse kaupassa. 

Vierailija
4/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita palautetta kauppaan ja kysy että miksi niin tekevät.

Vierailija
5/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos palvelu on paska, niin käytä jotain toista palvelua. Niin se markkinatalous toimii.

Vierailija
6/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy itselle, koska en tilaa. Tietenkin pitäisi tuoda pyydetyt tuotteet, mistä maksettu, mutta tähän on erittäin helppo ratkaisu. Et arvaa mitä sanon seuraavaksi. Käyt itse kuten kaikki muut. 

Vierailija
7/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan pää-asiassa noudolla ja pistän, että ei saa korvata kun haluan tietyt tuotteet. Viimeksi pillimehut puuttuivat ja samantien menin siinä Prismaan kun ne tarvittiin autoon reissua varten niin niitä mehuja oli hyllykaupalla.

Vierailija
8/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tilaan pää-asiassa noudolla ja pistän, että ei saa korvata kun haluan tietyt tuotteet. Viimeksi pillimehut puuttuivat ja samantien menin siinä Prismaan kun ne tarvittiin autoon reissua varten niin niitä mehuja oli hyllykaupalla.

Juuri tätä tarkoitin! Minäkin joudun moneen tuotteeseen laittamaan korvauskiellon, koska ne korvaavat eivät sovi. Sitten ne jätetään kokonaan pois. Mutta joskus pystyn järkkäämään työpäivän niin että pääsen saman tien itse käväisemään kyseisessä kaupassa ja melkein aina niitä tuotteita siellä kuitenkin on.

Tämä on alkanut ärsyttää nyt niin paljon, että aion laittaa asiasta palautetta. Kiinnostaa vain tietää onko joku muukin huomannut saman.

ap

Vierailija
9/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaa käydä lisäksi myös terapiassa, niin olo helpottuu.

Vierailija
10/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
11/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut kaikki ruoka- ja päivittäistavarat kotiinkuljetuksella jo muutaman vuoden ajan, koska en pysty liikkumaan ulkoportaita pitemmälle. Tilaan Prismasta, koska minun vakio-ostokseni ovat siellä ylivoimaisesti halvimpia.

Tuotteita on kuvailemallasi tavalla yllättäen jäänyt puuttumaan tosi harvoin. Näin on päässyt käymään silloin, kun tuote on poistunut valikoimasta kokonaan, mutta saatavuushuomautusta ei ole tehty.

En ole ollut kaupan alalla töissä, mutta arvelen, että valtavassa marketissa voi tapahtua kaikenlaisia sattumuksia, varsinkin keräilyn aikana ja sen jälkeen. Joku on vaikka voinut rohmuta puoli lavallista sinun havittelemiasi pinjansiemeniä, mutta tilillä ei olekaan ollut katetta, ja tuotteet ovat palanneet hyllylle juuri sinun ihmeteltäväksesi.

Prisma ja S-kaupat ylipäätään ovat olleet tosi asiallisia valituksia käsitellessään. Kannattaa kysyä ja huomautella.

Vierailija
12/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.  Tilaan kännykällä samalla kun kierrän kaupassa.  Välillä tilaan vaan pari maitoa niin naapurini näkevät että olen hyvin toimeentuleva rikas.

Vierailija
13/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on jossain takahuoneessa odottamassa hyllyttämistä

Vierailija
14/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä kerääjänä ja joskus, kun joku tuote on toisella puolella kauppaa, laitan vaan ettei saatavilla.

Vierailija
15/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aamulla keräilty ja hyllyt täytetty päivän mittaan? En tosin tiedä käytäntöjä.

Vierailija
16/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mutta tuotteita on vaihdettu vastaavaan toiseen tuotteeseen, joka ei mielestäni ole vastaava tuote. Siksi ensin laitoin että en halua vaihtaa tuotetta toiseen ja sitten lopetin tilaamisen kokonaan 

Vierailija
17/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työskennellyt prisman verkkokaupassa, jos tuotteessa on liian lyhyt päiväys, se jätetään hyllyyn, ellei asiakas itse viestillä kerro lyhyemmän päiväyksen olevan ok. Vaihtoehtoisesti keräilykierroksen jälkeen hyllyt saattavat täydentyä, jolloin tuote jää keräämättä tms. Kyllä niillä yleensä on siihen syy, tuorepuolen tuotteet ovat kaikki sellaisessa paikassa, jossa keräillään paljon muitakin tuotteita, ei ne keräilijät niitä laiskuuttaan jätä keräämättä.

Vierailija
18/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaa käydä lisäksi myös terapiassa, niin olo helpottuu.

On kyllä ihmeellistä miten suuria tunteita tällaiset toimituspalvelut herättävät niissä jotka eivät edes käytä niitä. Mikähän siinä niin ahdistaa?

Vierailija
19/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Mutta tuotteita on vaihdettu vastaavaan toiseen tuotteeseen, joka ei mielestäni ole vastaava tuote. Siksi ensin laitoin että en halua vaihtaa tuotetta toiseen ja sitten lopetin tilaamisen kokonaan 

Tilauslomakkeeseen tuotteen alle voi kirjoittaa, millä kaikella sen voi tai ei voi korvata. 

Vierailija
20/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen töitä kerääjänä ja joskus, kun joku tuote on toisella puolella kauppaa, laitan vaan ettei saatavilla.

Kiitos rehellisyydestä. Missä ajassa teidän pitää saada tilaus kerättyä? Kuinka usein sanoisit käyvän tällaista että jonkin tuotteen hakemiseen ei riitä aika? Minkälaista tämä työ noin yleisesti ottaen mielestäsi on?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän