Miesten wc-käytös
Kertokaa nyt ihmeessä, miksi, oi miksi jotkut miehet eivät osaa/viitsi/halua k-sta niin, ettei se lorina kaiu pitkin taloa??!! Onko vaikeaa/eikö kukaan ole opettanut tai neuvonut, että vois vähän pitää kiinni ja ohjata vanaa pytyn reunaa pitkin, ettei suoraan veteen?? Onko joku machoilu kyseessä lorottajilla vai mikä?
Kommentit (46)
Olen mies ja tästä typerästä aloituksesta motivoituneena aion kusta jatkossa aina keskelle pönttöä.
Jos kuset reunoille, tulee roiskeita ja akka nalkuttaa. Jos kuset keskelle, kuuluu ääni ja akka nalkuttaa. Naisen perusolotila on tyytymättömyys kaikkeen.
Tämän takia kusen itse usein lavuaariin, mutta siitäkin tulee sanomista. Ei kiinnosta tosin.
Töissä jopa miehet valittavat miesten vessan siivottumuudesta. Kusilätäkkö vessan pytyn edessä lattialla ällöttää useimpia. En ymmärrä miksi ei siivota omia jälkiä ja istuta, jos ei osu pyttyyn tai hana vuotaa holtittomasti.
Meillä ole ollut koskaan kotona kusilätäköitä lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Ottaako päähän kun omassa jalkovälissäsi on vain ammottava reikä?
Hallitsemattomasti vuotava letku kuulostaa aika hankalalle 😌
Mitä jos todetaan että SIKA. Sellainen sikailija on ikävä. Ehkä on joku vika päässä niillä tai viina. Siivoojille hyvin ikävä homma. Ellei tosiaan vahinko.
Hyh. Onneksi muutin eikä uuteen asuntooni koskaan kuulu miesten kuseskelut
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia kusen itse usein lavuaariin, mutta siitäkin tulee sanomista. Ei kiinnosta tosin.
Lavuaariin kuseminen onkin paljon miellyttävämpää. Ei tarvitse pelätä, että kusi menee yli reunojen ja korkeus on ihanteellinen wc-pyttyyn verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Ottaako päähän kun omassa jalkovälissäsi on vain ammottava reikä?
Sitä reikää on lähes mahdoton ohjata pitkin pytyn reunoja kustessa, joten lorottaa ne naisetkin suoraan pyttyyn.
Vierailija kirjoitti:
Töissä jopa miehet valittavat miesten vessan siivottumuudesta. Kusilätäkkö vessan pytyn edessä lattialla ällöttää useimpia. En ymmärrä miksi ei siivota omia jälkiä ja istuta, jos ei osu pyttyyn tai hana vuotaa holtittomasti.
Meillä ole ollut koskaan kotona kusilätäköitä lattialla.
Naiset voivat aina siivota ne kusiläikät jos ne häiritsevät. Ja sitäpaitsi, kaikki tuntemani ravintolatyöntekijät ja siivoojat ovat kertoneet että naisten vessat ovat keskimäärin siivottomampia kuin miesten.
Vierailija kirjoitti:
Jos kuset reunoille, tulee roiskeita ja akka nalkuttaa. Jos kuset keskelle, kuuluu ääni ja akka nalkuttaa. Naisen perusolotila on tyytymättömyys kaikkeen.
Ja jos pissaat istualtaan niin alkaa epämiehittely. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lavuaariin kuseminen onkin paljon miellyttävämpää. Ei tarvitse pelätä, että kusi menee yli reunojen ja korkeus on ihanteellinen wc-pyttyyn verrattuna.
Ja samalla voi pestä vaikka hampaita tai ajaa partaa. Ihan hemmetin kätevää, suosittelen kaikille miehille.
JOku kysyi minulte kerran että miksi kuset krapulassa istualtaan, eikö se ole aika luuseria ja homoa. Vastasin siihen että krapulassa minulla on kalu usein puoliseisokissa herätessäni, joten jos kusisin seisaaltaan niin kusi lentäisi miehekkäästi vessan seinään. Seko olisi sitten hyväksyttyä ja coolia vai?
Mene töihin ja lopeta joutava märinä.