Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa millaisen KUUKUPIN ostaisin?

Vierailija
25.01.2007 |

Ihan ulalla tästä aiheesta. nyt ajattelin liittyä kuppikuntaan. auttakaa, suositelkaa, haukkukaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy yksi koko mikä sopii kaikille. Lunette on aika tilava, vaihtoväli on mulla harvoin (2-3 kertaa päivässä). Tyytyväinen olen.

Vierailija
2/7 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Divan olis saanut palauttaa ilman perusteluja 1-2 kk ostamisesta (ja ei, ne ei myy niitä palautettuja tietenkään uudelleen..).

Muuten varmaan aika sama, mutta ehkä ekaksi kupiksi kannattaa ostaa sellainen jossa on palautusoikeus, eli jos ei ole sopiva niin voi sit palauttaa ja seuraavasta jo tietää paremmin, minkä kokoinen. Ja kannattaa ottaa silikonista tehty eikä luonnonkuminen, jos on yhtään allergiataipumusta.

Kuukuppi on ihan loistojuttu, voin vilpittömästi suositella. Itselläni meni kahdet kuukautiset opetellessa, sitten alkoi sujua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. synnyttänyt mutta pienet paikat ;)

Vierailija
4/7 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani on Lunette ja sekin on ollut hyvä.

Jos nyt ostaisin kupin, ostaisin Luneten kotimaisuuden takia. Silloin kun ostin oman kuppini, ei kotimaista vaihtoehtoa ollut.

Vierailija
5/7 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tunnu ollenkaan ja menee helposti paikoilleen ja pois. Käykää lukemassa Kuukuppikunnan sivuilla eri kupeista.

Vierailija
6/7 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kotimaista Lunettea. Ollut itselläni kohta 1-vee käytössä ja on loistava.

Vierailija
7/7 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" häntä" on mulle suht pitkä, mutta sen voi katkasta. Jos en laita tarpeeksi syvälle, niin tämä " häntä" painaa virtsaputkea ja alkaa kirvelemään... Pitäisi varmaan katkaista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi