Paljonko Taneli Mäkelä maksaa meille asiakasomistajille?
Taneli Mäkelän S-Marketin mainoksethan eivät edes mainosta mitään. Hän mainostaa jotakin mitä se ei ole tai karkkipäviää, mutta ei mitään myynnissä olevaa tuotetta tai tarjousta.
Mainokset ovat todella kalliita, joten herää kysymys. Paljonko S-Ryhmän omistajille maksaa Taneli Mäkelän esiintyminen TV:ssä noin 100 kertaa yhden illan aikana eli jokaisella kanavalla ja joka mainoskatkolla.
Kommentit (9)
Firmoilta, joilla on suuri markkina-asema, pitäisi evätä mainostensa verovähennykset.
Tollaset kampanjat on ihan sikakalliita ja Taneli on jauhanut paskaansa jo muutaman vuoden, joten puhutaan varmaan jostain miljoonasta.
S-ryhmän asiakasomistajat ovat Taneleita. K maksaa norsulle.
Osuuskunta voi tuhlata asiakasomistajiensa rahoja tuollaiseen "viihteeseen".
S-ryhmä kuuluisi osakeyhtiö-muotoisena pörssiin.
Kyllästyttää, tulee radiostakin. Joulunkin pilas näillä mainoksilla.
Ja minusta ne ovat, alusta asti olleet, ihan kauheita. Ei mitään "oi mikä ihana tunnelma, suku ja ystävät koolla ja kaunis runsas kattaus" vaan suorastaan lällättelyä: "Mitäs teillä syödään" kun niin moni on joutunut karsimaan kulutustaan ihan ruokakaupassakin. Melko epäonnistunut mainoskampanja.
Loputon katkeruus kaikesta mahdollisesta on varmasti jännittävä piirre.
Hänen takia laitan telkkarista aina äänet pois kun alkaa mainokset.
Kaupan tuotteissa maksetaan tuokin peenjauhaminen.