Hirveä stressi taas työviikosta
Oikein sellainen pelko kouraisee mahaa. Ikävää kun ainoa motiivi käydä siellä on palkka. Vaikka ehkä monella muullakin. Muu aika menee työstä henkisesti palautumiseen.
Kommentit (18)
YYYHYYY OLEN NIIN UUPUNUT YYYHYYYY😩😫
Onko ferritiini ja kilpirauhasarvot mitattu, keliatesti tehty ja vyöruusurokotus otettu?????
Tyyne66
Vierailija kirjoitti:
YYYHYYY OLEN NIIN UUPUNUT YYYHYYYY😩😫
Teidän työttömien ei kannata tähän ketjuun kommentoida!
Eroa, niin työsi saa joku mies joka jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
👍🏼
Ei mikään työ ole sen arvoista, että alkaa stressata sitä sunnuntaiaamuna. Nyt hommat vaihtoon rennompaan suuntaan.
Epämiellyttävistä asioistaa ohi pääsemiseen auttaa se, että tekee sitä asian kerrallaan. Yksi tehtävä kerrallaan. Yksi taukojen väli kerrallaan. Yksi päivä kerrallaan. Aika kuluu ja viikko menee ohi.
Turha on märehtiä asioita, joihin ei voi vaikuttaa.
Vajaassa vuodessa tullut 70.000 työtöntä suomeen ja joku itkee kun vähän ahdistaa kun joutuu töihin menemään, aika säälittävää.
Nyt vatuttaa se, että nämä ihanat lyhyemmät viikot ovat ohi. Tässä on ollut pääsiäistä, vappua, helatorstaita ja sen jälkeistä perjantaita, lomapäiviä. Seuraava lyhyempi työviikko on vasta juhannuksena. Onneksi sitten alkaakin kohta kesäloma. Tykkään työstäni, enimmäkseen, mutta pitää taas ikään kuin tottua viiteen päivään viikossa ja siihen, että mitään muuta ehtii minimaalisesti. Plääh.
Vierailija kirjoitti:
Vajaassa vuodessa tullut 70.000 työtöntä suomeen ja joku itkee kun vähän ahdistaa kun joutuu töihin menemään, aika säälittävää.
*nainen itkee
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa miehet päiväkotiin töihin. 🤗
Moni kääntyisi jo ovella pois.
Huono palkka, ja huonot työskentelyolosuhteet. Taudit tarttuvat mukavasti, ja työvaatteesikin saat itse kustantaa. 👍
Joo kyllä se on ihan siitä työstä kiinni, mitkä fiilikset on lähteä. Koulumaailma varmaan pahin.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kerro miten ne miehet osaavat asennoitua ja jaksavat paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Ennusko että tuohon tehtävään kovin helposti kukaan mies tulisi. Ollut avoinna samaan paikkaan perinteisesti miehinen positiokin mutta eipä ole saatu täytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Millä alalla työskentelet?
Alalla ei ole merkitystä vaan johtamisella ja yrityskulttuurilla. Olen ollut vastaavia töitä tekemässä muissakin firmoissa. Mennyt ihan hyvillä mielin maanantaisin. Ap
Ymmärrän täysin! Samat fiilikset.