Millaista äitienpäivälahjaa ET halua?
Kommentit (22)
Minä sain imurin. Lahja oli mieleinen.
En halua lahjaksi jotain lehmää ambomaalle tyyliin. Kilipukkikaan ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain imurin. Lahja oli mieleinen.
Sain muuten todella hienon Boschin imurin. Siinä on oikein sellainen pyörivä suulake, joka kerää koirankarvat matosta 😃.
En halua mitään kokemus-juttuja, en kodinkoneita, enkä kippoja. Mulle kelpaa hyvin esim suklaa, ruukkukukka, hajuvesi tai kosteusvoide.
Te jotka saatte imurin niin oletteko ainoita sen käyttäjiä? Että on ihan henkilökohtainen lahja sinulle?
Saispa edes kukan. Ei tuu tänäkään vuonna lahjaa.
Vierailija kirjoitti:
Koruja tai kirjoja.
Koru on minulle mieleinen lahja.
Vierailija kirjoitti:
En halua lahjaksi jotain lehmää ambomaalle tyyliin. Kilipukkikaan ei kelpaa.
Nämä ambomaan lehmät ja vuohet ovat oikein kunnon antilahjoja.
Miksi ei voida suoraan sanoa, että en voinut ostaa lahjaa sillä laitoin rahat hyväntekeväisyyteen. Sen sijaan tehdään oikein ohjelmanumero siitä hyväntekeväisyydestä. Oikein hierotaan sitä toisen kasvoihin ja viedään huomio pois toisen juhlasta.
Lapsen tekemä kortti.
Paljon kukkia, valkovuokkoja. Kukkaa myös puutarhaan. Toimituksen ei tarvitse olla per heti.
Ja todellakin aineettomat ym hyväntekeväisyyslahjat kelpaa.
Krääsää ei tarvitse, koruja on. Niitä tulee usein synttärinä. Tämä on enemmän se perhejuttu.
Vierailija kirjoitti:
Saispa edes kukan. Ei tuu tänäkään vuonna lahjaa.
Lapset oppii esimerkistä.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka saatte imurin niin oletteko ainoita sen käyttäjiä? Että on ihan henkilökohtainen lahja sinulle?
No, en ole.😂 Me olemme perhe ja ostamme lahjoja joista koko perhe hyötyy.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen tekemä kortti.
Paljon kukkia, valkovuokkoja. Kukkaa myös puutarhaan. Toimituksen ei tarvitse olla per heti.
Ja todellakin aineettomat ym hyväntekeväisyyslahjat kelpaa.
Krääsää ei tarvitse, koruja on. Niitä tulee usein synttärinä. Tämä on enemmän se perhejuttu.
Ai, minulle lapsen kortti ja valkovuokot kyllä kelpaisivat.
En halua mitään ikävää tai negatiivista eikä lahjat ole pakollisia koskaan. Yhdessä oleminen ja ajan viettäminen ovat arvokkainta.