Naiset, onko mielestänne ok, jos mies käyttää enemmän aikaa ja rahaa ulkonäköönsä kuin te?"
Multa kysyttäessä vastaus on selvä: KYLLÄ SAA! 😍
Eiks ois ihanaa, ku äijätki jaksais välil tsempata sen ulkonäön kaa? Vaikka onhan noita metroseksuaaleja ollu jo jonku aikaa, mut sais niit silti olla viel lisää.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haiseva kirvesmies on parempi kuin joku parfyymi soijapoju.
No ei todellakaan ole. Puhdas mies ja hyvä hajuste saa hormoonit hyrräämään. Haiseva kirvesmies vaan etoo.
Tässä ei varmaan puhuttu mistään vanhasta hiestä, vaan testosteronista joka "tuoksuu" ihon läpi, nam 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole. Puhdas mies ja hyvä hajuste saa hormoonit hyrräämään. Haiseva kirvesmies vaan etoo.
Tässä ei varmaan puhuttu mistään vanhasta hiestä, vaan testosteronista joka "tuoksuu" ihon läpi, nam 😊
Ja sekö ei haise, jos tämä kirvesmies käy suihkussa ja laittaa vähän hajustetta sekä raakaa partansa ja laittaa kivat vaatteet päälle.
Eksällä meni aina pitempään laittautuminen, kun parta piti siistiä ja oli ikuisuuden aina suihkussa ennen lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
non-binääri kodinrikkoja
Parturiin miehellä ainakin menee mua enemmän aikaa ja rahaa , kun minä käyn 2vuodessa ja se 2kk välein. Meikkaavaa miestä en tahtoisi, mutta muuten se päivittäinen parranajo kestää yhtä kauan kuin meikkaus, joten mulla voi olla jo tuollainen mies.
Ei se haittaisi, jos miestä ei haittaisi että minä käytän vähemmän aikaa ja rahaa ulkonäkööni.
Vierailija kirjoitti:
Ei se haittaisi, jos miestä ei haittaisi että minä käytän vähemmän aikaa ja rahaa ulkonäkööni.
No ei kai hän olisi sinun kanssani, jos se haittaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai hän olisi sinun kanssani, jos se haittaisi?
Tuskin olisi maailmanhistorian ensimmäinen kerta kun mies on naisen kanssa, joka ei ole aivan sitä mitä hän toivoisi.
Deittaillessa minulle on ollut iso epävarmuustekijä, jos olen huomannut, että mies on todella tarkka ulkonäöstään ja käyttää siihen paljon aikaa. Jostain syystä olen usein tällaisten kanssa päätynyt treffeille ja joskus tapailemaankin, vaikka oma tyylini on luonnollinen ja melko huoleton.
Kunhan ei ala vaatimaan, että minun pitäisi meikata näin ja pukeutua näin ja valita tämä tai tuo tai alkaa käyttää hajuvesiä tai koruja.
Siisteys ja puhtaus ovat itsestään selviä perusasioita, kaikki sen päälle on ja sen pitää olla vapaavalintaista puolin ja toisin.
Christiiina kirjoitti:
Kerran kävelin kaupungilla yhden Tinder-deitin kanssa ja käveltiin erään kauneushoitolan ohi, jolloin sanoin miehelle, että mä olen muutaman kerran käynyt tässä kauneushoitolassa kasvohoidossa. Tähän mies vastasi vitsaillen : "pitäisiköhän munkin käydä siellä?".
Mietin vaan, että miksi ei? Samanlainen iho se miehilläkin on, että kyllä mieskin näyttäisi paremmalta jos kävisi kasvohoidoissa muutaman kerran vuodessa.
On tärkeää että mieskin panostaa ihonhoitoon vähintään kasvo- ja Ihovoiteiden muodossa. Vielä parempi jos käy kosmetologilla.
Ihan bare minimum on että mies pesee 2xpvssä hampaansa, siistii naama&vartalokarvansa ja käy pesulla kerran päivässä ja vaihtaa päivittäin puhtaat vaatteet. Myös kaikki kynnet tulee pitää huoliteltuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itsestään ja ulkonäöstään huolehtivan miehen testosteroni tuoksuu ihan yhtä lailla. Varmasti paljon paremmalta tuoksuu kun sen äijänkörilään joka ei niin piittaa ulkomuodostaan ja ei ole niin kovin tarkka hygieniastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Tykkään miehekkäistä miehistä, enkä mistään metroseksuaaleista.
Viesti ilmoitettu asiattomaksi.
On ok, jos se mies on poikkeuksellisen hyvännäköinen.
Ei ole ok!! Miehen kuuluu käyttää rahansa ja aikansa naiseen!!! Miesten kuuluu hankkia rahaa ja varallisuutta ainoastaan naista varten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itsestään ja ulkonäöstään huolehtivan miehen testosteroni tuoksuu ihan yhtä lailla. Varmasti paljon paremmalta tuoksuu kun sen äijänkörilään joka ei niin piittaa ulkomuodostaan ja ei ole niin kovin tarkka hygieniastaan.
Kirvesmies voi kyllä osata ihan yhtä lailla pitää huolta hygieniastaan. Kynsihuollossa käyvän metroseksuaalin ja erakkomajassa asuvan yksineläjän välille kun mahtuu muutamiakin vaihtoehtoja :)
No, meillä mies käyttää ehkä hiukan enemmän aikaa ja rahaa ulkonäköönsä, koska hän käyttää sekä shampoota että hoitoainetta hiuksiinsa. Minä pesen vedellä. Jos se tekee hänestä "parfymoidun soijapojan", niin olkoon sitten niin :D
On.
Vähäistäkin hyvännäköisyyttä kannattaa korostaa, etenkin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirvesmies voi kyllä osata ihan yhtä lailla pitää huolta hygieniastaan. Kynsihuollossa käyvän metroseksuaalin ja erakkomajassa asuvan yksineläjän
Samaa mieltä. Pääasia kuitenkin se, että oli mies mikä hyvänsä, hän huolehtii hygieniastaan ja ulkonäöstään :)
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt sais miehen käymään ees suihkuss
En kauaa katselis sellaista miestä joka ei pese itseään. Yök.