Naiset, onko teillä muka niin että lantio on leveämpi kuin hartiat??
Olen aika pitkä nainen ja mulla ainakin hartiat leveämmät kuin lantio ainakin 2 cm
Kommentit (26)
Mulla on lantio aavistuksen leveämpi kuin hartiat. Vyötärö selkeästi kapeampi. Olen siis päärynä, joka on melkein tiimalasi. :)
Hartiat leveämmät. Leveiden hartioiden lisäksi iso pää ja isot rinnat, omenavartalossa, joten näytän nyt keski-iässä siltä, että minun kuuluisi laulaa oopperaa sarvikypärä päässä.
Aikuinen tytär on päärynä, ieni pää, kapeat hartiat, paljon lantiota ja rintaliivien ympärys 65. Mulla ei varmaan ole vyötärökään ollut 65 sitten teinivuosien.
Todellakin lantio on leveämpi. Unisex paidat on ihan no no. Jos paita mahtuu lantiolta, niin hartiasauma roikkuu puolessa välissä olkavartta.
Terv. 🍐
Hartiat ovat kapeammat kuin lantio.
Mutta joo mulla on erityisen kapea selkä ja hartiat, lantion ja rinnanympärys taas normaalia leveämpi. Vaatteiden ostaminen on aina ollut tuskaa. Vain tietyt rintaliivimerkit ja -mallit käyvät, muuten olkaimet lipsuvat. Takkeja on vaikea löytää, koska hartiat ja rinnanympärys ovat eri paria. Nuorempana oli vyötärönympäryskin kovin kapea suhteessa lantioon, farkuista kävi mun nuoruudessa yksi ainoa merkki. Nykyisin kaikki vaatteet ovat hartioista liian edelleen leveät.
Minulla on lantio hartioita leveämpi. Lantion leveys noin 4cm isompi ja lantionympärys 10cm isompi, kuin hartioidenympärys. Lantionluustoni on leveä, hartioiden luusto puolestaan kapeahko/normaali.
Olen huomannut, että enemmistöllä naisista hartiat ja lantio ovat yhtä leveät tai hartiat hieman leveämmät.
Alaosa M kokoa ja yläosa vaihdellen XS tai S. Mulla on omaan silmään todella kapeat hartiat. Ei toisaalta ole mikään leveä lantiokaan. Näyttää kuin olisi yhtä kapeat. Karseeta kun oikein alkaa tarkkaa katsomaan. :D