Mustasukkaisuus ongelma
Tämä asia on vaivannut minua parisuhteessani jo pitkään. Olen onnellinen nykyisen naisystäväni kanssa ja olemme olleet yhdessä jo useita vuosia. Mutta historiamme on sellainen että tapasimme ensi kerran yhteisessä työpaikassa. Itse olin siellä vakituisena ja naiseni kävi siellä vain muutamia kertoja ns konsultoivassa roolissa. Tulimme tosi hyvin juttuun mutta lopulta työpaikan vaihtuessa tapaamiset loppuivat.
Sitten tapasimme sattumalta yhden viikonlopun aikana kun olin itse jo kolmatta päivää baarissa saman viikonlopun aikana. Edellisestä tapaamisesta oli tässä vaiheessa jo pari vuotta, joten sain päähäni mennä esittäytymään mutta en omana itsenäni, vaan kerroin väärän etunimen ja kotikaupungin. En jostain syystä halunnut sotkea sitä työhistoriaa asiaan mutta halusin kovasti tehdä vaikutuksen naiseen. Olen aina ollut sitä tyyppiä että ulkonäköni hieman vaihtelee joten homma meni läpi. Nainen vaikutti hieman häkeltyneeltä kun en ollutkaan sen niminen kuin hän oletti vaan ihan eri ihminen. Mutta, tulimme edelleenkin todella hyvin toimeen, kemiat synkkasivat todella hyvin ja päädyimme sänkyyn samana yönä. Sitten tein katoamis tempun koska harrastin tuolloin paljon yhden yön juttuja. Ei olisi pitänyt ns kadota koska myöhemmin tulin katuma päälle koska huomasin oikeasti kaipaavani tätä naista.
Joten, onnistuin löytämään hänet myöhemmin uudelleen, ja sillä kertaa esittäydyin ihan omana itsenäni. Olemme nyt olleet yhdessä seitsemän vuotta ja olemme onnellisia. Mutta minua vaivaa se että tämä nainen "lankesi" Jari nimiseen keksimääni persoonaan ja harrasti tämän kanssa seksiä. Hän tavallaan petti minua. Olkoonkin että petti minun kanssani. En ole ottanut tätä puheeksi mutta asia vaivaa enkä tiedä miten puhua tästä. Ei tällaista kehtaa kellekään terapeutille mennä selittämään joten avaudun nyt tänne. Ei tarvitse vittuilla kaipaisin mieluummin neuvoja.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Petti sinua vaikkette olleet yhdessä?
No ei pettänyt. Mutta humalaisen naisten naurattajan seura kelpasi ja seksiäkin heti ensimmäisellä tapaamisella.
Petti sinua vaikkette olleet yhdessä?