Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmeno(?) ma , mutta r.testi tänään +!

Vierailija
25.01.2007 |

Maanantaina siis oletin saaneeni keskenmenon...Olin vasta rv 5+1.

Mahaa vihlaisi kerran ilkeästi ja sitten lurahti verta housuihin. Kokonaisuudessaan verta tuli n. siteellinen ja tuon lurahtamisen jälkeen ei niin paljon enään tullutkaan, pyyhkiessä pääasiassa.

Vatsanikaan ei ollut kipeä enään tuon jälkeen.

Nyt huomenna minulla on taas aika neuvolaan, tehdään uudelleen taas raskaustesti.

Mutta minä kun olen malttamaton luonne, niin kävin hakemassa testin myös itse apteekista.

Testi näytti nyt sitten plussaa, ja vahvaa sellaista.

Mitä tässä nyt pitäisi sitten ajatella?! Neuvolassa varmana pidettiin, että keskenmeno oli, ja itsekin näin ajattelin.

Miten siis on mahdollista tuo plussa? Voiko testi näyttä plussaa, vaikka keskenmeno olisikin ollut muutama pvä takaperin, tässä tapauksessa siis maanantaina? Onko elimistössäni vielä raskaushormonia, joka plussan aiheuttaa?

Tänään en saa enään yhteyttä neuvolaan kysyäkseni, vaan täytyy odottaa huomiseen...

Mutta onko kellään muulla käynyt samoin?

Olenko siis nyt raskaana vielä vaiko en?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois kesken mennyt

Vierailija
2/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vuosin kirkasta verta 3 päivää ja meni useampikin side.

Olin ihan 100% varma että kesken meni. mutta kas ei mennyt ja nyt tuo " keskenmeno" on jo 11 vuotinen. Samassa raskaudessa muuten hulahti verta myös rv9llä ja runsaasti kävin siitä ultrassakin ja ultraaja sanoi vaan että kaikki hyvin toinen kasositsa on vain tullut pois..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hcg:n laskua/nousua, jolloin tietää onko raskaus jatkumassa vai kyseessä keskenmeno. mutta vertailuarvo siis pitää olla, jotta näkee onko kyseessä nouseva vai laskeva

Vierailija
4/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Samassa raskaudessa muuten hulahti verta myös rv9llä ja runsaasti kävin siitä ultrassakin ja ultraaja sanoi vaan että kaikki hyvin toinen kasositsa on vain tullut pois..

" Kaikki hyvin" ??! Kiva ultraaja.

Vierailija
5/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minullekin sanottiin yhtenä vaihtoehtona, joskin hyvin epävarmana, että olisin odottanut kaksosia, joista toinen olisi tullut nyt pois...

Tiedä häntä.

Mutta se ihmetyttää, että kuinka sitten minulle varattiin aika jo huomiseksi neuvolaan uuteen raskaustestiin, jos kerran sitä hormonia on vielä pitkään elimistössä keskenmenon jälkeenkin? Tässä välissä kun ei ole kuin 4 päivää...

Voi kun toivoisin, että kaikki olisikin sittenkin hyvin, tosin en halua vielä liikaa toivoa elätellä, ettei tule taas pettymystä.

-aloittaja-

Vierailija
6/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miljoonasti ja koitahan jaksaa huomiseen.. Sitten olet taas paljon viisaampi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä