Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millainen MAHA raskauden jäljiltä? (ei ns. entiselleen palautujille)

Vierailija
25.01.2007 |

Maanantaina (vai tiistaina) tuli Neloselta ohjelma kolmesta naisesta, jotka halusivat päästä eroon raskauden muuttamasta mahastaan.

Joillakinhan on niin hyvä tuuri, että kudokset ovat ilm. niin uusiutuvaa sorttia, ettei jonkun ajan päästä synnytyksestä edes huomaa, että koskaan raskaana olisi ollutkaan. (Uskomatonta, Wau!) :O

Joten tämä kysymys onkin tarkoitettu niille, joilla maha EI palautunut entiseen kuosiinsa.

Nyt siis kysymys TEILLE, joilla raskaus MUUTTI mahan ulkonäköä.

Millaisen mahan saitte? :)

Minulle jäi tällainen tupla-makkarapömppis!

Eli navan alapuolella on pömppis, sekä myös navan yläpuolella (pömppismakkara). Ja kyllä on sillä tavoin tämä maha venynyt, ettei sitä liikunnalla/jumpalla ja ruokavaliolla saa enää kiinteäksi millään.

Ja valkoiseksi muuttuneita pieni raskausarpia täynnä.

Mutta siitäkään huolimatta en kyllä lähtisi leikkaamaan tätä, vaikka ilmaisiksi sellaisen toimenpiteen saisin. En ole nimittäin nähnyt koskaan kaunista lopputulosta mahaleikkaukselle, vaan kyllä sen huomaa niin selkeästi. :( En pidä.

Tosin lapseni on vasta 3 vuotta, joten mistäs sitä koskaan tietää, mitä sitä ajattelee jo vaikka viiden vuoden päästä... eli toisaalta, vannomatta paras.

Mutta tällä hetkellä en onneksi siitä kärsi. Kauniina sitä en pidä, mutta ei se minua haittakaan; olenhan ollut raskaana.

:)

Sitten te muut?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

! Kokeilin yks päivä kaupassa toppia päälleni, ja näytin ihan karseelta kun se maha erottui niin hyvin!

Vierailija
2/14 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle jäi navan alle semmonen venytyksestä johtuva heltta! Siis järkky, sellaisia on noin 70-vuotiailla. Ja lapsi reilu 1-vee. En tiedä kiinteytyisikö, jos laihduttais reilu 10kg? Onko kellään auttanut laihdutus?

Ja sit kans löytyy valkoisia arpia kauttaaltaan koko masu. En takuulla kehtaa mennä ikinä uimahalliin tällä kropalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin navan yläpuolella on iso nahka, alapuolella ei, eli pelkkä vatsanahka jäi, kun kädellä ottaa nii ja puristaa niin se jää semmoseksi löllöksi nahka" suikaleeksi" , en osaa selittää kai kunnolla :/ mut kaamee kuitenki. Saa hävetä silimät päästään :((((

t: äite 22v

Vierailija
4/14 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahani on kuin löysä takapuoli. Olen jo laihtunut entiselleni, mutta maha on mennyt. Onneksi on kaksi kaunista lasta. Eipä se maha ole koskaan minulle niin tärkeä ollut.

Vierailija
5/14 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mulle jäi navan alle semmonen venytyksestä johtuva heltta! Siis järkky, sellaisia on noin 70-vuotiailla. Ja lapsi reilu 1-vee. En tiedä kiinteytyisikö, jos laihduttais reilu 10kg? Onko kellään auttanut laihdutus?

Minulla laihtuminen vain pahensi helttaa, nyt se on entistä löysempi, kun täytettä on vähemmän. Jostain sieltä alta löytyy kuitenkin timmit lihakset...

Vierailija
6/14 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä harmittais

Vierailija
7/14 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla palautui nopeasti (2 kuukaudessa) mutta jäi hiukan pömppöä, kun ennen oli litteä vatsa. Osasyy varman se, että lihakset katosi kun niitä ei kunnolla käyttänyt moneen kuukauteen raskausaikana. Mutta siis: pikku pömppö, johon olen ihan tyytyväinen.

Vierailija
8/14 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsani on löllö ja pehmeä. Raskausarpia navasta alaspäin ihan täynnä. En ole ikinä nähnyt kenelläkään näin paljon arpia kuin mulla. Siis niitä on varmaan 1cm välein ja paksuja. Nyt kun olen laihtunut ylipainoisesta normaalipainoiseksi (160 cm, 80kg->65kg) on alavatsan nahka alkanut vähän roikkua. Näkyy seisaallaankin vähän löysänä ja kun istun se on ihan selvä roikkunahka. Navasta alaspäin menee myös pitkä sentin paksuinen sektioarpi.

Ei kiva!

Vierailija
9/14 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:10

Vierailija
10/14 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös löllömaha. Ensimmäisen jälkeen kovin pahaa tuhoa ei ollut, mutta toisen jälkeen raskausarvet (myös leveitä ja tiuhaan..) koristaa alamasua ja löllöä ois vaikka muille jakaa. Uskaltaakohan kolmannesta raskaudesta haaveillakaan.

Vierailija
11/14 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sympatia siis 8:lle. :) Koita jaksaa, voimia.

Vierailija
12/14 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nahka mahan päälle, vaikka raskausarpia ei vatsaan tullutkaan. Mun raskausarvet tuli reisiin ja peppuun (vanhojen lisäksi) sekä rintoihin. Ja rinnat ne vasta löysät onkin!!!:) En kehtais enää vieraan miehen edessä niitä näytellä:(

Vierailija
13/14 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysästä nahasta. Myös rinnat on karmeet raskaus ja imetysaikana reilut D:t nyt B:t, ei paljon ilman liivejä naurata :o( Jos leikkauksissa voisi käydä ilman rahahuolia ja riskejä menisin viivana.

Vierailija
14/14 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napa on löllön seasta paistava kolo, jota ympäröivät nahkavekit, raskausrpia on koko mahan täydeltä ja komeuden kruunaa edelleen näkyvä pigmenttiviiva ja ruskea rengas navan ympärillä. Ou jees! Onneksi synnytyksestä on vasta muutama kk ja tiedän, että jonkin verran tilanne tästä kohentuu. Toisaalta laihtuminen saa nahkan vaan entistä enemmän vekille... No, bikinit saa unohtaa loppuelämäkseen mutta vaatteet päällä näytän ihan nätiltä, jahka raskauskilot sulaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi