Töitä joissa ei tarvitse olla tekemisissä ihmisten kanssa?
Onko sellaisia enää? En halua työkavereita, en halua kommunikoida asiakkaiden kanssa. Olen kyllästynyt ihmisiin ja haluan muuttaa metsän keskelle kauas naapureista. Jollain pitää silti elanto tienata.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
No vaikka metsuri. Ihan yksinään voit mennä keskelle metsää puita kaatamaan.
Mulla on kyllä alkoholiongelma, joten ei oo sopiva ammatti. Eikä mun tarvi käydä töis kun puoliso elättää
Maatalouslomittaja, saat tehdä työsi yksin ei ole kuin hoidettavat eläimet kavereinasi.
No eikä emäntä tai isäntä käy pikaisestri mokkaamassa jos eivät lomareissulle ole lähteneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä alkoholiongelma, joten ei oo sopiva ammatti. Eikä mun tarvi käydä töis kun puoliso elättää
Jaa. No oliko aloituksellasi siis mitään järkeä? Taidat kärsiä harhoista. Puolisoakaan ei taida olla. Ellei puolison nimi ole Kela.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei susta ole minkäänlaisiin töihin jos kerta juopottelet, olet turvallisuusuhka muille ja itsellesikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä alkoholiongelma, joten ei oo sopiva ammatti. Eikä mun tarvi käydä töis kun puoliso elättääEi susta ole minkäänlaisiin töihin jos kerta juopottelet, olet turvallisuusuhka muille ja itsellesikin.
Mulla on onneksi hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä alkoholiongelma, joten ei oo sopiva ammatti. Eikä mun tarvi käydä töis kun puoliso elättääEi susta ole minkäänlaisiin töihin jos kerta juopottelet, olet turvallisuusuhka muille ja itsellesikin.
Toisaalta metsuri olisi just hyvä. Eipähän vahingoita kun itseään ja ura oli lyhyt.
Ehkä työ jollain sääasemalla Huippuvuorilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä alkoholiongelma, joten ei oo sopiva ammatti. Eikä mun tarvi käydä töis kun puoliso elättääJaa. No oliko aloituksellasi siis mitään järkeä? Taidat kärsiä harhoista. Puolisoakaan ei taida olla. Ellei puolison nimi ole Kela.
Tuo ei ollut aloittaja
t: ap
Siivoojille on paljon yksinäisiä töitä ja puhelinmyyjä kotoa käsin.
Vierailija kirjoitti:
Kirjastonhoitaja
Ei työkavereita eikä asiakkaita??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuinka kauan elättää
Vierailija kirjoitti:
Kirjastonhoitaja
100% asiakaspalveluammatti, jossa olet 100% työajasta ihmisten keskellä. Hyvinsä luit, mitä ap toivoi :D
Kanavoija, kirjailija, kaukoparantaja, shamaani, poppamies, konsultoija, verkkokauppias, verkkosivujen ylläpito, kädentaitaja, taidemaalari, maalaaja ja tapetoija / seinät, yksityinen muurari, pienyrittäjä, videoiden teko, puhuminen, rakennussiivooja (uudet rakennukset tai vanhat), matkailuala jos oma idea siihen ja turvallisuus huomioitu, ikonimaalaus, äänikirjaston tai kuvapankin ylläpito. Ja mielikuvituksella paljon muuta. Kuljetusala, jos asiakas haluaa oven taakse paketin, ei vaadi kasvokontaktia tai se on tehty niin.
Vierailija kirjoitti:
Siivoojille on paljon yksinäisiä töitä ja puhelinmyyjä kotoa käsin.
Voi luoja. Kenelle luulet, että puhelinmyyjä myy ja juttelee päivät pitkät? Roboteille? Kirjahyllyille? Vai sittenkin ihmisille... Sivusta, puhelinmyyjä on todella ihmisläheistä työtä, kokemuksella
Mä olen tarjousassistentti. Käytännössä työni on etänä tehtävää Excelin pyörittelyä. Työkavereita toki on, mutta en puhu heidän kanssaan edes viikottain. Sähköpostia ja Teams-viestejä laitan muutamia kertoja päivässä.
Puutarhuri. Olet tekemisissä vain kukkien kanssa.